Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

ΑΝΑΤΟΛΗ.....& ΞΗΜΕΡΩΣΕ.....Καλημερα σας!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΕ ΜΟΥ.......

9 σχόλια:

  1. Παιδια Σημερα γραφω για την Αγκιναρα θελω να διαβασεται με προσοχη για την Αγκιναρα εχω κανη καλα δυο ατομα αυτο τον χρονο !!!ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΤΗΛ. ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΕΤΑΙ ΥΓΕΙΑΣ 6938449881 , Αφιλοκερδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Δάσκαλε Βέτα ,Καλλίμαχε Δάνη ,Κάρμεν .καλημέρα σε όλη την παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. -καλημερα σας κι απο μενα- μολις δροσισε λιγακι και ηρεμησαμε- αδεια θα παρουμε τελη αυγουστου- υπομονη και που θα την παρουμε εδω θα καθησουμε απλα μονο για να ξεκουραστουμε- χαιρετιζω ολους και τον κυριο νιωτη που μας αφιερωνει τα βοτανα του-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βετα καλο ειναι να προσεχουμε για να μη παθουμε!! δεν θα ειμαστε για παντα νεοι!!!!

      Διαγραφή
  4. ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΑΚΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ. ΚΑΛΑ ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΥΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οταν εχουμε προβληματα υγειας δεν κοιταμε αν ειναι καλοκαιρι η χειμωνας καλο ειναι να τα πεινουμε για να μην παθουμε. Μια σταγονα γνωση ειμαι ενα τσουβαλι φαρμακα ετσι λεμε εμεις η οικολογοι!! ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλο σας μεσημερι κι απο μενα, Δροσισε επιτελους αλλα για ποσο? Γεια σου Νιωτη με τα ωραια σου. Μου εχεις δωσει αγκιναρα κι εχω πιει ειναι πικρη αλλα θαυματουργη. Παιδια αν θελετε αποτελεσματα καντε χρηση των βοτανων αλλα με ρεγουλα. Ειναι φτηνα και τα βρισκετε σε καταστηματα οικολογικων προιοντων και σε διαφορα βοτανων. Πληκτρολογιστε στο διαδυκτιο για οικολογικα προιοντα και θα καταλαβετε. Προσοχη στους απατεωνες που τα βαφτιζουν "οικολογικα" πρεπει να ξερετε απο που τα αγοραζετε. Ειμαστε σε ανοιχτη γραμμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου φιλε Καλλιμαχε ξερω οτι εσυ παντα με ακους γιατι τα περνεις τα βοτανα και εχεις καλη υγεια , βεβαια δεν ειναι ευκολο να αλλαξουμε τροπο ζωης, εγω εκανα δυο χρονια να κοψω το κρεας ,τωρα δεν υπαρχη για μενα η λεξη κρεας αν? καποτε σας γραψω για το κρεας πιστευω δεν θα ξαναφατε και εσεις, ειναι καρκινος το κρεας, ολοι το ξερουν η μεγαλο κλεφτες γιατροι αλλα ζουνε με της αρρωστιες που της περνουμε απο το κρεας, για να εχουν δουλεια.!ναι αυτη ειναι η αλληθεια, το ξερω καλα πολυ καλα, οσοι πεθενουν απο καρκινο το 90/100 ειναι υπευθυνο το κρεας εγω εχω να φαω 27 χρονια και ειμαι ιατρικος 17 χρονια νεοτερος.!! να μην ακουτε που λενε φαε κρεας για να εχεις κουραγιω!!! ειναι λογια βλακειες, εγω σας ρωταω!! εγω που εχω να φαω 17 χρονια και εχω τρομερη υγεια αν? με δειτε δεν θα πιστεψεται οτι ειμαι 63 χρονων τρεχω χορευω πεζω μπαλα κανω οτι δεν μπορη να κανη ενας νεος εγω μπορω !!!!!τ παντα μπορω να κανω καλο μεσημερι

    ΑπάντησηΔιαγραφή