Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

ΚΟΣΜΟΣ. ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ. Γυναίκα αγάπησε δελφίνι και έκανε έρωτα μαζί του!....

Γυναίκα αγάπησε δελφίνι και έκανε έρωτα μαζί του!«Στον Πήτερ άρεσε πολύ να είναι μαζί μου. Τριβόταν στο γόνατό μου, στο πόδι μου ή στο χέρι μου και τον… άφηνα» θυμάται η ίδια Τη δεκαετία του 1960, η Μάργκαρετ Χάου Λόβατ ήταν μέρος ενός πειράματος της NASA, που στόχο είχε την επικοινωνία των ανθρώπων με τα δελφίνια. Σύντομα άεχισε να… συζεί με τον «Peter» σε ένα ειδικά διαμορφωμένο σπίτι για τη συμβίωσή τους. Όμως, τελικά, σύμφωνα με τις εκθέσεις, το πείραμα εξελίχθηκε… τραγικά στραβά.
 Αυτό που έχει ουσία είναι ότι οι δυο τους ήρθαν τόσο κοντά που έφτασε στο σημείο να έχει… σεξουαλική επαφή μαζί του. Δεκαετίες μετά αποφάσισε να μιλήσει για αυτή την εμπειρία της για πρώτη φορά. Το πείραμα έγινε από τη NASA στις Παρθένες Νήσους και σκοπός του ήταν να διδάξει τα πανέξυπνα αυτά θηλαστικά να… μιλούν αγγλικά.
Margaret Lovatt Howe Γυναίκα αγάπησε δελφίνι και έκανε έρωτα μαζί του! Η ίδια άκουσε για το πείραμα από τον αδερφό της και μόνη της προσφέρθηκε να πάει και να προτείνει στον επιστημονικό υπεύθυνο να συνεργαστεί μαζί της. Το σπίτι μετατράπηκε σε «δελφινάριο» με νερό μέχρι το γόνατο. Και έπειτα γνώρισε τον Πήτερ. Ενα ενήλικο δελφίνι. Οι δυο τους ήρθαν πολύ κοντά και η σχέση τους πέρασε σε… άλλο επίπεδο. Η Μάργκαρετ θυμάται: «Στον Πήτερ άρεσε πολύ να είναι μαζί μου. Τριβόταν στο γόνατό μου, στο πόδι μου ή στο χέρι μου και τον… άφηνα. Δεν ένιωσα ποτέ άβολα.
 Στην αρχή τον έβαζα σε ένα ειδικό ασανσέρ που είχαμε φτιάξει και τον έβαζα σε ειδική πισίνα για να παίξει με τα άλλα δελφίνια».
 Όμως στον Πήτερ άρεσε να είναι μαζί της. Ήταν πολύ τρυφερός μαζί της όπως θυμάται. Λέει μάλιστα ότι το να κάνει έρωτα με τον δελφίνι έγινε καθημερινότητα και ήταν μέρος του πειράματος για να μάθει ο Πήτερ το δελφίνι να μιλάει αγγλικά. «Ηταν σεξουαλική σχέση εκ μέρους του αλλά όχι εκ μέρους μου», λέει και προσθέτει: «Ημουν εκεί για να γνωρίσω τον Πήτερ και αυτό ήταν κομμάτι του Πήτερ».
 Όμως τελικά το πείραμα κατέληξε σε τραγωδία. Για χρόνια μετά οι φήμες ότι οι ερευνητές έδιναν στα δελφίνια LSD ως μέρος των πειραμάτων εξόργισαν τους φιλόζωους και όχι μόνο. Margaret Lovatt Howe Γυναίκα αγάπησε δελφίνι και έκανε έρωτα μαζί του! Η Μάργκαρετ μίλησε για πρώτη φορά για αυτή την εμπειρτία της σε ένα νεο ντοκιμαντέρ του BBC με τίτλο «Το κορίτσι που μιλούσε με τα δελφίνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου