Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Αμανπιαρε !...ακόμα κοιμάστε?...





"ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ"

241 σχόλια:

  1. Καλημερα Φωτη Νιωτη Σακη Εφη Καρμεν Συμπεθερα και σε ολο τον κοσμο Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑ
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΣΤ'ΑΣΠΡΟ
    ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ
    Π'ΑΞΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΣΤΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ,
    ΣΤ'ΑΓΚΙΣΤΡΙ ΨΑΡΙΑ ΠΙΑΝΕΙΣ,
    ΛΙΓΟΨΥΧΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΙΚΟΣ,
    Ο'ΤΙ ΒΑΣΤΑΣ ΤΟ ΧΑΝΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΤΑ ΖΥΓΙΑ ΝΑ'ΣΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ
    ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΒΕΙΣ
    ΑΝ ΑΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟ ΦΤΩΧΟ,
    ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΙΑ
    ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ
    ΜΑ ΥΣΤΕΡΑ ΣΑΝ ΠΛΗΡΩΜΗ
    ΠΥΡΙΝΑ ΔΑΚΡΥΑ ΒΓΑΝΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια πολύ πολύ πολύ γλυκιά καλημέρα κι από μένα σε όλα τα παιδιά του Αμανπιαρε. Καλημέρα στο Γ-Γ, στο Νιώτη (και στη γατούλα του),στις κορούλες τους, στο Φώτη, στην Καρμενσίτα(φανταστική η Λίζα Μινέλλι, και πολύ ωραία ταινία το "Καμπαρέ"), στη Μαρίζα, στη Μαίρη, στο Σάκη(να περνάς πάντα καλά,χιχιχι),στον pipi,στο michael, στην Ωραία Ελένη, στον Παναή,στον Καλλίμαχο, σ' όλα τα παιδιά που μπαίνουν ανώνυμα αλλά καλοπροαίρετα,σ' όλη την Ελλάδα και σ' όλο τον κόσμο. Πάω να φτιάξω καφέ για να στανιάρω λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΦΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ
    ΞΕΣΤΑΝΙΑΡΗΣ. ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ
    ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΜΑΡΤΥΡΗΣΕΣ
    ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ??
    ΘΑ ΣΟΥ ΛΕΓΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ
    ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ΣΑΚΗΣ ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΓΥΝΑΤΗ
    ΝΑ ΒΡΗ ΤΟΝ ΜΠΕΛΑ ΤΟΥ???
    ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΗ
    ΘΕΛΕΙΣ!!! ΣΥΝΕΤΑΙΡΟ ΣΤΗΝ
    ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΕΝΑ τζιν με λεμονι?
    ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΣΤΑΝΙΑΡΗΣ??
    ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΚΑΝΩ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α, εγώ τον έφτιαξα τον καφέ μου. Νιώτη μου, ποιος είναι ο πόνος της καρδιάς μου; Κι όσο γι' αυτά που λες για το Σάκη, ναι, αλλά ωραίος μπελάς, δε συμφωνείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μη τον λες τι κανεις Εφη παλι βοτανα θα σε ταιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΡΕ ΕΦΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΚΑΜΠΑΡΕ??
    ΑΦΤΟ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΠΡΙΝ 50 ΧΡΟΝΙΑ??
    ΩΡΑΙΑ Η ΜΙΝΕΛΛΙ?? ΕΙΤΑΝ ΣΕΞ ΠΟΛΥ??
    ΑΛΑ ΠΕΘΑΝΕ ΣΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΑΠΟ ΤΑ
    ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Νιώτης μας είναι ειδικός στα βότανα, είμαστε τυχεροί που τον έχουμε. Καλημέρα ξανά και να προσέχεις στο δρόμο, Γ-Γ. Τι έχει σήμερα το μενού της διαδρομής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΟ τζιν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΟΤΑΝΟ
    ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΣΤΑΝΙΑΡΕΙΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΄Εχει πεθάνει η Μινέλλι; Το είχα δει στην κινηματογραφική λέσχη όταν ήμουν φοιτήτρια. Πολύ ωραία ταινία, και πολύ πιστή αναπαράσταση της εποχής. Νιώτη μου, δυστυχώς όλοι αυτοί μπλέκουν αργά ή γρήγορα με τα ναρκωτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΓΩ ΓΙΑΦΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΒΟΤΑΝΑ??
    ΕΣΗ ΠΙΝΕΙΣ ΕΦΗ ?? ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΚΡΕΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σήμερα Νιώτη μου παρελαύνω. Ναι, ως ασημένιο φεγγάρι. Αν διαβάσετε αύριο στις εφημερίδες, "δύστυχο πλάσμα, βρέθηκε κατεψυγμένο, και ντυμένο ασημένιο φεγγάρι", εγώ θα είμαι.Αλλά κι αν δεν παγώσω, την πνευμονία δεν τη γλιτώνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ε, πίνω, όχι πως πίνω κι όλας, πίνω βέβαια, αλλά μόνο όταν είμαι σε ταβέρνα ή σε μπαράκι. Στο σπίτι ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είμαι ηθικός άνθρωπος εγώ. Μην ακούω γέλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βρε Νιωτη δεν πεθανε η Λαιζα Μινελι Δεν πεθαινουν οσι δεν περνουν βοτανα Σημερα δυστυχως δεν εχει δρομολογιο Εφη Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΦΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟΣ???
    ΓΙΑΤΙ ΠΙΝΩ ΜΟΝΟ ΣΠΙΤΙ ΤΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γιατί δυστυχώς Γ-Γ μου; Να περάσεις κι εσύ με την οικογένειά σου και να ξεκουραστείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μόνο τσάι;;; Αμ εσύ είσαι ασκητής Νιώτη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΦΙΛΕ ΤΗ ΜΙΝΕΛΛΙ ΠΡΙΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΑ?
    ΣΤΗ ΤΥ ΚΑΙ ΕΙΤΑΝ ΜΙΑ ΜΟΥΜΙΑ,
    ΛΕΣ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΖΟΜΠΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΑΠΑΝΙΩΤΗΣ???
    ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Στο δήμο μου βρε Νιώτη μου, πού αλλού; Με το σχολείο της ανιψιάς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΦΗ, ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ
    ΚΑΝΗ ΚΡΥΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΡΟΥΧΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΦΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ
    ΓΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Παιδιά καλημέρα.
    Δεν νομίζω να χει πεθάνει η Μινέλι βρέ Νιώτη, ζει και βασιλεύει.
    Εφη καλά να περάσεις στο αποκριάτικο γλέντι.Νιώτη είσαι σε μεγάλη ποιητική φόρμα.Εγώ θα πάω για κανά καφεδάκι και μετά ξεκούραση γιατί χθές τα είδα όλα.
    Ο Σάκης είναι τσεκαρισμένο είναι με γυναίκα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα Μαίρη μου. Σ' ευχαριστώ για την ευχή σου αλλά μάλλον ξινό θα μου βγει. Κουράστηκες πολύ εχτές στο τραπέζι; Τουλάχιστον περάσατε καλά; Καλά να περάσεις κι εσύ στη βόλτα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΜΑΙΡΗ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΚΑΦΕΔΕΣ ΚΑΙ ΠΙΕΣ ΤΣΑΙ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ ΟΧΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ ΣΤΗ ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλά περάσαμε Εφη μου.Η οικοδέσποινα σε τέτοιες περιπτώσεις τρέχει να τα προλάβει όλα.Ευτυχώς όλα πήγαν καλά.
    Δεν σερβίρουν έξω τσάϊ του βουνού βρέ Νιώτη μου.Εχω όμως και θα φτιάξω το απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΗΜΕΡΙΤΣΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημερα και σε εσενα 8-18 πρεπει να τραβας μεγαλο ζορι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Θάλασσα; Πού είναι η θάλασσα; Σταυρούλααααααααααααααααα πάλι στη θάλασσα είσαι και μπερδεύτηκε ο/η 8.18; ΄Οχι, 8.18 εδώ δεν έχουμε θάλασσα. Και καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 8.18 Πολλοί οι κλητοί , λίγοι οι εκλεκτοί.
    Εμείς είμαστε οι εκλεκτοί,εσένα τι σε κόφτει?
    Καλημέρα σου με όποια διάθεση κι αν μπαίνεις εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΠΟ ΠΟ ΠΟ ΠΟ ΠΟ ΠΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!ΚΟΣΜΟΣ!!!!!
    ΚΑΛΕ,ΠΩΣ ΧΩΡΑΤΕ?ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΙ ΓΩ ΠΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ??????
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑαααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΄Απειρους!!!! Μας πληγώνεις τα μάλα!!! Αλλά φαντάζομαι τώρα που ήρθες εσύ ο έμπειρος όλα θα διορθωθούν. Δώσ' μας τα φώτα σου Δάσκαλε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εφη θα εχει και βραζιλιανες στην παρελαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σιγουρα θα εχεις κανενα αγγουρι 8-23 ξερεις που και χαχανιζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ναι, τις παραγγείλαμε ειδικά για σένα. Γεια σου Μαίρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΦΗ ΤΩΡΑ ΠΙΝΩ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΖΗΛΕΙΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΑ Ο ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΧΑΧΑΧΑ ΛΕΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΤΕ Η ΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΙΚΟ ΓΕΛΙΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΥΡΙΑ ΑΧΑ ΧΟΥΧΑ ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΜ ΚΡΥΜΕΝΟΣ
    ΤΟ ΞΕΡΗ Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΚΟ
    ΠΑΙΔΑΚΙ ΘΑ ΤΗΣ ΤΟ ΠΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 8.26 Μην είσαι σκληρός με τον φιλοξενούμενό μας να τον πω, το φαντασματάκι μας να τον πω, πώς να τον πω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΥΡΙΕ ΠΙΠΙ ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΗ ΘΕΛΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ ΠΟΙΗΜΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΟΨΙΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 8.27 Επειδή ακριβώς έχουμε δημοκρατία - έστω φασίζουσα- κανείς δε σου απαγόρεψε να πεις τη γνώμη σου. Κι εμείς τη γνώμη μας είπαμε. Γιατί τσαντίστηκες;
    Καλημέρα Παναγιώτη, απεναντίας που χαιρόμαστε για το Σάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΛΕ ΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ ΔΩ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ? ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΟΣΜΟ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΔΩ ΜΠΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τρεις φορές καλημέρα και σε σένα 8.30

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΧΑΧΑ ΧΑΧΑ ΧΑΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΧΧΧΧ ΑΑΑΑΑ
    ΝΕΥΡΑΚΙΑ ΝΕΥΡΑΚΙΑ?
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΕΡΕΣΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ 8-35

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΥΡΙΕ ΠΙΠΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΥΚΟΛΩ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΕΙΝΑΙ
    ΝΑ ΒΡΗΣ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΤΟ ΔΙΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ
    ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ?? Ο ΣΑΚΗΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ
    ΚΑΤΑΦΕΡΗ ΠΟΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ? ΤΟ
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΧΑ ΧΟΥΧΑ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ??
    ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕΤΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΗ ΚΑΙ ΓΕΛΑΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΠΑΙΔΙΑ ΦΕΥΓΩ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΑΙ
    ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΑ ΛΕΜΕ.
    ΕΦΗ ΜΗΝ ΤΣΑΝΤΙΖΕΣΑΙ ΑΦΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ??????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Νιώτη μου δεν τσαντίζομαι. Πλάκα κάνω. ΄Αλλωστε το είπες κι εσύ, τον χρειαζόμαστε τον φιλοξενούμενό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΑΓΑΠΑ ΤΟ ΧΤΕΣ...ΖΗΣΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ....ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΑΓΝΩΣΤΟ..... ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΣΕ ΣΕΝΑ....ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλημέρα Έφη Νιώτη Μαίρη καρμεν καλημέρα σε όλους δεν έχει θάλασσα σήμερα Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλημέρα Σταυρούλα μου. Τι θα κάνεις σήμερα; Δουλεύεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΠΟΛΛΟΙ ΜΟΝΟΧΝΩΤΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΡΥΨΕΤΑΙ?
    ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΟΣΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ?ΚΑΛΕ ΓΙΑΤΙ?
    ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΚΑΠΗ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΗ ΔΡΟΣΟΥΛΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΝΕΡΑΣΤΟΙ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 8.51 Σου ζητάμε συγγνώμη, δεν το κάναμε επίτηδες που σε απομακρύναμε. Πληγώθηκες πολύ ε; Δεν μπόρεσες να βρεις άλλο ΚΑΠΗ να σε δεχτεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ναι Έφη μου αυτή την εβδομάδα δεν Έχω ρεπό και δεν έχω ούτε χρόνο για μένα αλλά από την άλλη δευτέρα έχω πάλι ρεπό και αν ο καιρός το επιτρεπτή περπάτημα και μπάνιο.Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. 8.51 Δεν ξέρεις πόσα μαθενης όταν κάνης παρέα με το καπη εμπηριες ζωής φίλε μου Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΕΠΑΝΗΛΘΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΣΑΝΤΙΖΟΜΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΘΑ ΛΕΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΦΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΛΛΙΩΣ ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ
    ΗΤΑΝΕ ΕΝΑΣ ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΤΙΑ ΜΕΝΤΙΟ ΤΟΝ ΛΕΓΑΝΕ ΗΘΕΛΕ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΗΘΕΛΕ Η ΜΟΥΡΗ ΤΟΥ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΣΕΛΑ ΣΑΝ ΠΑΛΙΟ ΣΑΜΠΡΕΛΑ ΚΟΥΝΙΑ ΜΠΕΛΑ ΤΡΙΑΛΑΛΙΛΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αχ, Σταυρούλα μου, μας έχουν κάνει να ζούμε για να δουλεύουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. 9.03 Αχ, κουνελάκι αχ,κουνελάκι ξύλο που θα το φας, μέσα στο ξένο περιβολάκι τρύπες γιατί τρυπάς. Καλώς ήρθες πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αυτή τη φορά δουλεύω με πολύ χαρά Έφη μου βαφτίζονται δύο πολύ αγαπημένα μου μωράκια Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Aδερφη ψυχη καλος ηρθες παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Της Λαρίσης το ποτάμι

    Στης Λαρίσης το ποτάμι
    Που το λένε Πηνειό
    Αν τυχόν δεν με θέλεις
    Κει θα πέσω να πνιγώ

    Ο καημός μου είναι μεγάλος
    Το ποτάμι είναι ρηχό
    Κι αν τυχόν και δεν με πνίξει
    μοναχά που θα βραχώ
    Στης Λαρίσης το ποτάμι
    Που το λένε Πηνειό

    Κίνησα από την Αθήνα
    για τη Λάρισα να βγω
    Πιάνει λάστιχο στο δρόμο
    κι άραξα να κοιμηθώ

    Το πρωί με τη δροσούλα
    για τη Λάρισα κινώ
    Αν τυχόν και δε με θέλεις
    πέφτω μες στον ποταμό
    Στης Λαρίσης το ποτάμι
    που το λένε Πηνειό

    Φέρτε ούζο του Τυρνάβου
    να καθήσω και να πιω
    κι όλη η Λάρισα να μάθει
    πως εγώ σε αγαπώ

    Στης Λαρίσης το ποτάμι
    που το λένε Πηνειό
    Αν τυχόν και δεν με θέλεις
    κει θα πέσω να πνιγώ
    Στης Λαρίσης το ποτάμι
    που το λένε Πηνειό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. καλημερα καλημερα!!!
    βρε παιδια η Μινελη ζει και βασιλευει,καλημερα στον παραξενο ταξιδιωτη που χαχανιζει απο χθες
    τι εγινε παλικαρι?ηρθες να μας μετρησεις παλι?
    καλως μας ηρθες,βεβαια η προσεγγιση δεν ειναι και η καλυτερη....και επειδη ειμαστε καλοι ανθρωποι σε συγχωρουμε για την αγενεια σου
    την καλημερα μου στο Νιωτη,Γιωργο,Εφη,Μαιρη,Σταυρουλα,Παναγιωτη,Φωτη...και σε οσους ακολουθησουν μετα
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Kαλημέρα Καρμεν Συμπεθέρε Σάκη Ωραία Ελένη Καλλιμαχε Παναή.Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
    Πρώτη εκτέλεση: Νανά Μούσχουρη

    Άλλες ερμηνείες:
    Ελευθερία Αρβανιτάκη & Κώστας Γανωτής ( Ντουέτο )
    Αλίκη Καγιαλόγλου


    Πώς τον λεν, πώς τον λεν
    τον ποταμό;
    Ιλισσό, Ιλισσό.
    Να σου πω το μικρό μου μυστικό.
    Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

    Τα μωρά φωνάζουν τη μαμά τους,
    μα εγώ είμαι έρμο κι ορφανό.
    Τα πουλιά πετούν με τα φτερά τους,
    μα εγώ πετώ μες στο χορό.

    Πώς τον λεν, πώς τον λεν
    τον ποταμό;
    Ιλισσό, Ιλισσό.
    Να σου πω το μικρό μου μυστικό.
    Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

    Κάθε κοπέλα θέλει
    να 'χει φίλο τον όμορφο Τέλη
    και να βγαίνει μαζί του τα βράδια,
    να 'χει χάδια, να 'χει χάδια.

    Όμως καθ' ένας γνωρίζει
    πως ο Τέλης πολύ συνηθίζει
    κάθε βράδυ κορίτσι ν' αλλάζει,
    δε με νοιάζει, δε με νοιάζει.

    Πώς τον λεν, πώς τον λεν
    τον ποταμό;
    Ιλισσό, Ιλισσό.
    Να σου πω το μικρό μου μυστικό.
    Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

    Τα μωρά φωνάζουν τη μαμά τους,
    μα εγώ είμαι έρμο κι ορφανό.
    Τα πουλιά πετούν με τα φτερά τους,
    μα εγώ πετώ μες στο χορό.

    Πώς τον λεν, πώς τον λεν
    τον ποταμό;
    Ιλισσό, Ιλισσό.
    Να σου πω το μικρό μου μυστικό.
    Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Καλημέρα Κάρμεν μου, αυτό είπα κι εγώ στο Νιώτη. Πώς τα περνάς εκεί στα βόρεια, είναι πολύ το κρύο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΤΟ ΚΟΚΟΡΑΚΙ ΚΙΚΙΡΙΚΙΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
    ΘΑ ΣΑΣ ΞΥΠΝΑΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΣΕΙΣ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟ?????????????????????
    ΝΕΥΡΑΚΙΑ ΝΕΥΡΑΚΙΑ?
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. 9.31 Γιατί ποιος σου απαγόρευσε το γέλιο; Απεναντίας που εμείς το χαιρόμαστε το γέλιο σου και γελάμε μαζί σου. Είσαι άδικος/η.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Kαλημέρα σας φιλοι μου παλι ξενυκτησα χθες
    Νιωτη δε σε ακουω και σημερα ποναει το κεφαλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. καλημερα Σταυρουλα καλη επιτυχια στα εδεσματα που θα κανεις
    καλημερα ασημενιο φεγγαρι το κρυο ειναι συνηθισμενο εδω,χιονι πολυ σιγουρα εχει στα γυρω ορεινα,γι αυτο τοσο κρυο,καλα να περασεις στην παρελαση
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΣΑΝ ΞΥΠΝΑΕΙ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΧΑΡΩΠΟ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΤΟ
    ΛΕΕΙ Σ`ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ ΜΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΣΚΟΠΟ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ
    ΤΑΥΡΟΙ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΧΙ? Ε!!!!!!!!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Καλημέρα Ωραία Ελένη.
    Ασημένιο φεγγάρι!!! Παγωμένο να λες καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Καλημέρα σας παιδιά
    τραλαλα τραλαλα
    σηκωθείτε με χαρά
    τραλαλαλαλα
    Η χρυσή ανατολή
    στη δουλειά μας προσκαλεί
    τραλαλά τραλαλά τραλαλαλαλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Γιατί είμαι υποκρίτρια; Για εξήγησέ το μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Σας εύχομαι να περάσετε μια φανταστική μέρα Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Καλημερα Ωραια Ελενη πολυ ξενυχτι τελευταια....
    προς παει το βιβλιο καλο?
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Τελειο το βιβλιο ΚΑΡΜΕΝ μου Το συνιστω ανεπιφυλακτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Και σε σένα ευχόμαστε το ίδιο Σταυρούλα. Ωραία Ελένη, ακριβώς όπως το λέει το τραγούδι, είναι. Δεν της βγήκε όπως ήθελε, και τώρα τρώει τα λυσακά της. ΄Ασ' την, εμείς θα γελάμε μαζί της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ωραια η Αλεξιου και το τραγουδι οτι πρεπει
    το βιβλιο ειναι το σοκ και δεος Ωραια Ελενη?
    ποιος το εγραψε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Χα,χα πολύ πετυχημένη η σκηνή για την περίπτωσή της. ΄Εγραψες Ωραία Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Το Δογμα του Σοκ Ναομι Κλειν εκδοσεις Λιβανη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. αν και δεν εχω πολυ χρονο για εξωσχολικα βιβλια
    θα το διαβασω,φανταζομαι εχει να κανει με καπιταλιστικα συστημα και τραπεζες??
    πως παει η τενοντιτιδα?τελειωσε η θεραπεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ωχ!περασε η ωρα πρεπει να ανασκουμπωθω εχω κατι δουλειες να τελειωσω και διαβασμα
    αχ!τι τραβαμε και εμεις οι χορευτριες
    206 οστα πρεπει να μαθω......
    ποτε δεν φανταζομουν οτι εχουμε 206 οστα
    το διανοηστε?
    καλημερα καλη συναχεια σε ολους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Κανω Λειζερ και υπερηχους και ειδικες κινησεις στο φυσιοθεραπευτηριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. δεν το εχω ακουσει αυτο για το λειζερ χμ!
    εγω φανταζομαι η τενοντιτιδα ειναι καποια φλεγμονη στους τενοντες και με θεραπεια κορτιζονης και αντι φλεγμονωδη φαρμακα περναει
    δεν γνωριζα πως θελει και τετοια πραγματα
    παντως περαστικα στην ταλαιπωρια να ειναι το κακο
    Εφη να ντυθεις καλα,δεν μπορω να σε ακουω να βηχεις μετα, με ακους??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Γκούχου, γκούχου, γκούχου, δεν είναι τίποτα ,τσιγαρόβηχας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. κοφτω το ρημαδι....αφου σε χαλαει
    χαχαχα τα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. καλημερα παιδια δεν σας ξεχασα ανειλλημενες
    υποχρεωσεις ολα καλα???

    http://www.youtube.com/watch?v=Yr-LkA4R_hI&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. νιωτη μου εφη ωραια ελενη μπορει καποιες μερες
    να μην γραφω αλλα δεν σημαινει οτι σας ξεχναω
    κιολας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. τι εγινε ρε παιδια εξεφανιστηκατε ολοι?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Καλημερα Σακη οτι ετοιμαζομουν να κλεισω τον υπολογιστη ολα καλα?
    η απουσια σου εχει δωσει λαβη για διαφορα σχολια
    βεβαια εμεις που σε ξερουμε δεν παρεξηγουμε
    να εισαι καλα και μην μας ξεχνας
    αν και τωρα που το σκεφτομαι...βρε μπαγασα μηπως εχεις αναθεωρησει τα περι γαμου?τι ετοιμαζεις?πες να ξερουμε να ραφτουμε
    χαχαχα καλημερα σου!!!!
    Υ.Γ ο Νιωτης σε ψαχνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Xa,xa Αυτό λέμε κι εμείς Σάκη μου ανειλημένες υποχρεώσεις. Να 'ναι ευχάριστες όμως. Να ραφτούμε, να ραφτούμε; Καλά να περνάς Σάκη και λέγε μας κάπου κι ένα γεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. σιγα βρε καρμεν δυο μερες εχω να γραψω κι οχι κανα
    μηνα απλα υπαρχουν και καποιες μερες που μου ειναι
    σχεδον αδυνατον να μπω και να πω εστω και μια απλη
    καλημερα πχ αυτην την εβδομαδα εχω εξαντληθει σε
    κατι σεμιναρια επανω στο αντικειμενο μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. σιγα βρε εφη για κανα δεκαπενταχρονο με περνας
    που αμα βρει το ταιρι του θα ξεχασει μεχρι και το
    σπιτι του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. εν το μεταξυ ουτε που ξερω τι γινεται στον κοσμο
    πρεπει να ενημερωθω λιγακι διοτι νομιζω οτι εχω
    χασει επεισοδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. και τωρα ακομα θα κοιμομουνα νυσταζω αλλα σηκωθηκα
    μονο κ¨μονο για να σας πω μια καλημερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Γιατί ρε Σάκη, άσχημο θα ήταν; Μόνο τα δεκαπεντάχρονα ερωτεύονται παράφορα; Και δε σε κατηγορήσαμε πως μας ξέχασες, απεναντίας που το βρήκαμε φυσικό. Εσύ να περνάς καλά και πέρνα πού και πού να μας λες κανένα γεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΣΑΚΟΥΛΑΚΙ ΣΟΥ ΣΦΙΓΓΩ ΤΟ ΧΕΡΙ
    ΞΕΡΟ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΚΑΙ ΣΟΥ
    ΛΕΩ ΑΠΟ ΓΑΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΕΣ.
    ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΑΜΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ???
    ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΕΦΗ ΣΤΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΣ??
    ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΕΙΡΘΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. νιωτη τι παρελαση?? την επομενη κυριακη δεν ειναι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Περιμένω τηλεφώνημα Νιώτη μου, δεν πάω μόνη μου. Και να σου πω πρώτη μου φορά, κρυώνω και το σκέφτομαι. Φαίνεται μ' έχει επηρεάσει κι εμένα η κρίση. ΄Αλλες φορές είχα περισσότερο κέφι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΕΦΗ ΜΗΝ ΠΑΣ, ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΗ? ΠΟΥ
    ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΑΜΑ ΔΕΗ ΕΙΣΑΙ
    ΚΑΛΑ ΚΑΤΣΕ ΣΠΙΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Παρελαύνω ως ασημένιο φεγγάρι Σάκη μου, ως παγωμένο μάλλον. Την άλλη Κυριακή είναι στην Πάτρα. Στους δήμους της Αθήνας είναι αυτή την Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. σωπα ρε νιωτη αστη κοπελα χαρα θεου ειναι εξω
    λιγο αερακι εχει μονο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΣΑΚΗ 3 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΕΙΝΑΟ Η ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ
    ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ ΠΟΥ ΠΑΩ ΤΡΕΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΚΡΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΣΑΚΗ ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΥΟΣΗ? ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΗ
    ΒΟΤΑΝΑ Η ΕΦΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. βρε καλα λεω οτι για σας ειναι η ζωη εμενα που να
    μου μεινει χρονος για αυτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΣΑΚΗ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ
    ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ ΠΑΡΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. εγω πηρα κατι βιταμινες απο το φαρμακειο 12,50€
    πανακριβες η ατιμες ουτε τετοια πραγματα δεν μπορει να αγορασει κανεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ε, δεν έχασες και τίποτα Σάκη μου, από μια στιγμή και μετά κι οι αποκριάτικες παρελάσεις, γίνονται ρουτίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΣΑΚΗ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
    ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΡΗ ΝΑ ΖΗ, ΧΩΡΙΣ
    ΑΧ ΒΑΧ ΒΟΥΧ ΑΦΤΑ ΜΑΣ ΠΕΘΕΝΟΥΝ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Δε θα μου δώσεις βότανα Νιώτη μου αν κρυώσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ε, οι βιταμίνες είναι οι πιο ακριβές, ακριβώς γιατί δεν τις γράφουν τα ταμεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΣΑΚΗ ΤΙ ΒΙΤΑΜΙΜΕΣ ΠΙΡΕΣ? ΕΓΩ ΤΗ ΚΑΝΩ ΕΔΩ?
    ΜΠΡΙΚΙΑ ΚΟΛΑΩ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΝΕΤΑΙ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΣΑΣ
    ΑΚΟΥ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ?? ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΣΑΝ ΒΟΜΠΑ?
    ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΙΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. συνηθως παιρνω της supradyn αλλα τωρα πηρα κατι
    αλλες δεν της θυμαμαι της εχω στο μαγαζι παντως
    πολυβιταμινες ειναι και μολις πηρα την πρωτη μου
    ηρθε να κανω εμετο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Και γιατί παίρνεις βιταμίνες; Για το διάβασμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. γενικα για να αντιμετωπισω την κακη διατροφη που
    κανω την καταπτωση που εχω αυτο τον καιρο και το
    αλτσχαιμερ που νομιζω οτι εχει κανει την εμφανιση
    του.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. εν το μεταξυ αυτο τον καιρο πολυ το καπνισμα
    σκοτωνω χιλιαδες εγκεφαλικα κυτταρα την ημερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. -Παιδί μου πώς λένε αυτόν το Γερμανό που μου έχει πάρει τα μυαλά;
    - Αλτσχάιμερ, γιαγιά, Αλτσχάιμερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΣΑΚΗ ΠΕΤΑΞΕΤΕΣ ΚΑΙ ΝΤΙΣΟΥ ,ΚΑΛΑ ΠΕΡΠΑΤΑ
    ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ, ΜΕΤΑ ΜΠΕΣ ΣΕ ΜΙΑ
    ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ, ΠΙΕΣ ΕΝΑ ΤΖΙΝ ΜΕ ΛΕΜΟΝΙ,
    ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΕ ΤΑ ΟΛΛΑ ΓΙΑ ΛΙΓΩ, ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ
    ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ , ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Είναι το στρες από το διάβασμα, μετά θα επανέλθεις. Θα κρατήσουν πολύ αυτά τα σεμινάρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. καλα νιωτη εχω παρει ενα Mountain Bikes ολα τα
    λεφτα με αυτο θα πηγαινω στην δουλεια μου για
    να αποκτησω αντοχη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Σάκη, ρίξ' το έξω. Αυτό για σένα.

    http://www.youtube.com/watch?v=qKTpGXtIVh8&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. οχι εφη μου τελειωσαν τα επομενα ειναι προγραμματισμενα για τον ιουνιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Κι αυτό για σένα Σάκη.

    http://www.youtube.com/watch?v=Lll-voUKiQU&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
    ΦΤΙΑΧΝΩ ΦΑΒΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ε!! καλα βρε εφη μου εγω δεν περναω και εξετασεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. φαβα??μπλιαχ ανακατευομαι και μονο που το σκεφτομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Α, δεν είναι σεμινάρια με εξετάσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. οχι βρε εφη 600€ δινω το χρονο για την συμμετοχη
    στην τεχνολογικη εξελιξη των αυτοκινητων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΨΑΡΑΚΙ ΨΗΤΟ, ΜΕ ΡΟΚΑ ΣΑΛΑΤΑ, ΚΑΙ ΚΡΑΣΙ ΑΣΠΡΟ ΛΗΜΝΙΟ...ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
    ΠΕΙΝΑΣΑ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. τι νομιζεις οτι εμαθα στα θρανια πριν 20 χρονια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Ε, τότε τι σκας; Ρίξ' το έξω. Ποπό 11.57 και κόκκινο να ήταν το κρασί, μας άνοιξες την όρεξη. Και καλημέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Στη ρόκα να βάλουμε και λίγο ντρέσσινγκ, και καρύδια; Και ρόδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Ωραίο το κομμάτι Σάκη μου αλλά ανασύρει αναμνήσεις που πονάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Στην εκπρόσωπο τύπου του ΑΜΑΝΠΟΙΑΡΕ


    Στίχοι: Βασίλης Δημητρίου
    Μουσική: Βασίλης Δημητρίου
    Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Νταλάρας


    Βαμμένα κόκκινα μαλλιά κάθε νύχτα
    σε ποια σεντόνια να δακρύζεις στα κρυφά
    δεν έχει περιθώριο η πίκρα
    και η χαρά τελειώνει στα μισά

    Λυπημένη μου αγάπη καληνύχτα
    δεν τελειώνουμε έτσι εύκολα εμείς
    σαν αγέρας που σε καίει μες τη νύχτα
    όποια πόρτα κι αν ανοίξεις θα με βρεις

    Βαμμένα κόκκινα μαλλιά και μια δάφνη
    στο χέρι για παρηγοριά
    γιατί θυμάσαι πάντα τα λάθη
    γιατί δε φεύγεις για τη λησμονιά

    Λυπημένη μου αγάπη καληνύχτα
    δεν τελειώνουμε έτσι εύκολα εμείς
    σαν αγέρας που σε καίει μες τη νύχτα
    όποια πόρτα κι αν ανοίξεις θα με βρεις

    Βαμμένα κόκκινα μαλλιά μια σταγόνα
    στα χείλη να σε καίει για καιρό
    ποιος τάζει της ζωής το χειμώνα
    και ποιος φοβάται το Χριστό

    Λυπημένη μου αγάπη καληνύχτα
    δεν τελειώνουμε έτσι εύκολα εμείς
    σαν αγέρας που σε καίει μες τη νύχτα
    όποια πόρτα κι αν ανοίξεις θα με βρεις

    Βαμμένα κόκκινα μαλλιά καληνύχτα
    του χρόνου πάλι θα σε θυμηθώ
    καληνύχτα σ' αγαπώ
    ΤΟΥ ΤΟΥ Ε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. 12.27 ΄Ολα καλά, αυτό το Του Του Ε, τι σημαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. http://www.youtube.com/watch?v=bUM88et2SZ0&feature=related Καλημερα σας τα πολλα λογια ειναι φτωχεια.Ακουστε και ΔΕΙΤΕ το βιντεο του τραγουδιου και θα καταλαβατε τι εννοω. ΝΙΩΤΗ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΗ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ!!!!!!!! Οχι οι Δρακουλες των Καρπαθιων!!!ΩΡΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Να σου χαρίσουμε κι εμείς ένα τραγουδάκι να μη μας πεις αχάριστους.

    « ΒΓΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ............ | ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΕ......... »

    ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΝΟΤΟ............



    εκεί στο νότο

    που τρίζει ο θάνατος κι αγάπη κανει κρότο

    σαν άδειο κάθισμα ταξίδεψα για χρόνια

    ψάχνοντας να βρω το κατάλληλο κορμί

    εκεί στα φώτα

    έβρισκε η νύχτα τα σημάδια της τα πρώτα

    είχα ξεμήνει απο τσιγάρα και συμπόνια

    κι εσύ με κέρασες καπνό μ' ένα φιλί

    ποιά πόλη, ποιά χώρα

    ποια θαλασσα σε ταξιδεύει τώρα

    σωπαίνεις, θυμάσαι

    και μεθυσμένη μες τον ύπνο σου γελάς

    ποιά πόλη, ποιά χώρα

    ποιά θαλασσα σε ταξιδεύει τωρα....

    εκεί στο νότο

    εκεί μου κλήρωσε ο έρωτας το λόττο

    κολουριασμένος σαν τη σαύρα στη σκια του

    σα νόμισμα έπεφτα στον μαύρο σου βυθό

    χλωμά καντήλια

    άναβε η φτώχεια σου τα τάιζε με ζήλια

    μα συλλαβίζαν σ' αγαπώ τα βογγητά σου

    σαν ενα άρρωστο στην κούνια του μωρό

    ποιά πόλη , ποιά χωρα

    ποιά θάλασσα σε ταξιδεύει τώρα

    σωπαίνεις, θυμάσαι

    και μεθυσμένη μες στον ύπνο σου γελάς

    ποιά πόλη, ποιά χώρα

    ποιά θάλασσα σε ταξιδεύει τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. το δικο μου ειναι καλυτερο...


    Στίχοι: Κώστας Βίρβος
    Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
    Πρώτη εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης


    Ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογα
    να μου φέρετε τα μάτια μου σαν κλείσω
    τον ντουνιά με τα στραβά και τα παράλογα
    καβαλάρης μια φορά να σεργιανίσω

    Το ένα τ' άλογο να είναι άσπρο
    όπως τα όνειρα που έκανα παιδί
    το άλλο τ' άλογο να είναι μαύρο
    σαν την πικρή μου την κατάμαυρη ζωή

    Να χτυπώ το καμουτσίκι μου το άπονο
    σαν της μοίρας μου τ' αβάσταχτα χαστούκια
    και ν' ακούγεται τη νύχτα σαν παράπονο
    σαν πενιά λυπητερή από μπουζούκια

    Το ένα τ' άλογο να είναι άσπρο
    όπως τα όνειρα που έκανα παιδί
    το άλλο τ' άλογο να είναι μαύρο
    σαν την πικρή μου την κατάμαυρη ζωή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ VIDEO ΤΩΝ 12:30.

    ------Σ Υ Κ Λ Ο Ν Η Σ Τ Ι Κ Ο-------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Ιιιιιιιιιιιιιιιι σιγά ρε Σάκη, πολύ ωραίο τραγούδι αλλά πεθαμενατζίδικο, είπαμε να κάνουμε πλάκα αλλά όχι κι έτσι.

    Καλησπέρα Καλλίμαχέ μου πολύ ξωτικές οι ομορφιές που μας προτείνεις. Να 'σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΤΙΤΛΟΣ

    *Συγκλονιστικό! S’immoler par le feu... l'Euro prend feu ! Δείτε το βίντεο*.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Καλά, κι αν είναι αλήθεια, γιατί δε γράψαν τίποτα οι εφημερίδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. http://www.youtube.com/watch?v=7O23GoS91zI&feature=related

    Αφροδίτη Μάνου - Για ποια Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Δεν ξέρω Σάκη, πάνω στην απελπισία του ο άλλος πολλά μπορεί να κάνει... Γιατί εκείνος στο Βόλο που πήγε να αυτοπυρποληθεί γιατί είχε μείνει άνεργος ο άνθρωπος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ναι στην απελπισια του ο ανθρωπος πολλα μπορει
    να κανει αλλα τι σχεση εχει το ενα με το αλλο
    της υποτιθεμενης γυναικας στο βιντεο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Ε, κι εκείνη απελπισμένη ήταν Σάκη. Ξέρω εγώ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Αλλά όχι, μάλλον ήταν ψεύτικο. Πολύ καλή ηθοποιός όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Μας ξύπνησε όμως;;;;;;;;;;;;;;Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Εγώ τρελάθηκα Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Ε,σιγά σιγά πού θα μας πάει θα ξυπνήσουμε Σταυρούλα μου. Και καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Mολις γύρισα Έφη μου και έπεσα πάνω σε αυτό δεν έχω λόγια Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. καλα να κανω τον σηνηγορο του διαβολου εγω και να
    ρωτησω κατι?? πιστευετε οτι υπαρχουν πολλοι ανθρωποι την σημερον ημερα που βαζουν την ελλαδα
    πανω απο το προσωπικο τους συμφερον και παλευουν
    μονο για το καλο της πατριδος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Σταυρούλα μου, μου φαίνεται ότι μόνο εμείς οι δυο το πιστέψαμε, λες να πιαστήκαμε κώτσοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. ΄Ενας άνθρωπος ήταν εκεί Σάκη μου, δεν ήταν πολλοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. πολυ θα ηθελα να γνωρισω μερικους απο δαυτους
    αλλα θεωρω οτι ειναι λιγοστοι και δουλευουν
    στην αφανεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Σάκη εχω 3 μεγάλα παιδιά αν ήταν να σωθεί η Ελλάδα από τον θάνατό μου δεν το σκεφτόμουν καθόλου Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Ναι, αλλά το παραδέχεσαι κι εσύ ότι μπορεί να υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. δεν καταλαβαινω την λεξη να (σωθει η ελλαδα)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. εφη μου εχω αναγκη να πιστευω οτι δεν εχουν
    ισοπεδωθει τα παντα σ¨αυτην την κοινωνια που
    ζουμε αλλωστε η ελπις πεθαινει παντα τελευταια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή