Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Αμανπιαρε !...ακόμα κοιμάστε?...

             
"ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ"

201 σχόλια:

  1. Καλημερα Φωτη και σε ολους τους φιλους του μπλοκ Σημερα εχει βολτα στο Μοναστηρι Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
    ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
    ΤΟΥ ΑΜΑΝ ΡΕ ΠΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλε Νιωτη μας αλαξες και τον μπλοκ Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΄Ενα γλυκό γλυκό καλημέρα κι από μένα σε όλα τα παιδιά του αμανποιαρε. Καλή εβδομάδα να έχουμε. ΄Ενα γλυκό γλυκό καλημέρα και σε όλη την Ελλάδα ,τον κόσμο και στους εξωγήινους.(Είδες Κάρμεν;). Καλημέρα στο Νιώτη στο Γ-Γ και στις γλυκές κορούλες τους τις συναδέλφισσες.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιούπιιιιιιιιιιιι!!! Το κατάφερα.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα παιδιά και καλή εβδομάδα να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έλα ρε έφη δόξα το θεό,προτείνω μικρά γράμματα
    δείχνουν πιό ωραία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κε Σάκη, πρώτα πρώτα καλημέρα σου και δεύτερον για να δεις ότι έλεγα αλήθεια, ρώτα και το Νιώτη επάνω να δεις ότι όντως είχα πρόβλημα με το Μοζίλα να φτιάξω το email μου. Ε, Νιώτη, αλήθεια δεν είναι;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΚΗ, ΕΦΗ ΜΠΡΑΒΟ???
    ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. για σένα έφη διάβασε..

    http://support.pathfinder.gr/account/security/cookies2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι λες Σάκη μου, εδώ είδα κι έπαθα να το καταφέρω και τώρα μου θες και μικρά γράμματα; ΄Ασ' το έτσι γιατί θα το ξαναχάσω. Κι άντε να το βρίσκω μετά. Χα,χα

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γειά σου νιώτη μου καλημέρα και στον φίλο Γ-Γ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΄Εμινεμ είναι Σάκη να μου το πεις να προετοιμαστώ. Α, πολύ με δουλεύετε κύριοι. χα,χα

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΑΙ ΣΑΚΗ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ ΧΘΕΣ
    ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ
    ΞΑΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΦΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ
    ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΡΕΣΗ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έχω έναν πονοκέφαλο παιδιά μου δεν σας λέω
    τίποτα ολο το βράδυ δεν έχω κλείσει μάτι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να είναι καλά ο ανιψιός του Φώτη, που με καθοδήγησε να το φτιάχνω. Τον ευχαριστώ και γιατί με βοήθησε αλλά και γιατί είχε άπειρη υπομονή μαζί μου με τις βλακείες που ρώταγα αλλά κυρίως που έκανα. Τώρα Σάκη δεν μπορώ να το δω θα το δω το μεσημέρι, και κακομοίρη μου αν είναι ΄Εμινεμ, θα πέσει τιμωρία. Παιδιά σας αφήνω γιατί πρέπει να πάω να ετοιμαστώ. Καλή μέρα σε όλους.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΝΑΞΕΡΕΣ ΤΙ ΚΑΛΟ
    ΚΑΝΟΥΝ Η ΑΛΑΓΕΣ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ????
    ΑΜΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημερα Σακη ματι ειναι ο πονοκεφαλος Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωχ, περαστικά σου Σάκη, κι εγώ σε ζαλίζω με την πολυλογία μου πρωί πρωί.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. και γώ λεω να κατέβω να πάρω καμιά τυρόπιτα
    γιατί νιώθω ένα κενό στο στομάχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. δεν ξέρω ρε συ Γ-Γ στης 4 σηκώθηκα και πήρα
    ντεπόν 1000mg και ακόμα δεν μου πέρασε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΣΑΚΗ ΚΑΤΗ ΕΚΑΝΕΣ ΧΘΕΣ
    ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ
    ΠΙΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΒΟΤΑΝΟ, ΑΝΤΕ
    ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ, Γ-Γ φτιάξε ένα προφίλ, γιατί ανώνυμο θα σε ανεβάζει ανώνυμο θα σε κατεβάζει ο Νιώτης μας. Χα,χα

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣΑΚΗ ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΜΕ ΤΣΑΤΣΙΚΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τώρα πραγματικά φεύγωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΝΩΝΥΜΟ profil ΝΑΙ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΕΙΚΟΝΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. το σουβλάκι είναι για το μεσημέρι τώρα είναι
    μία τυρόπιτα και ένα μιλκομπούκαλο.
    Γ-Γ έλα η σειρά σου τώρα για προφίλ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλά βρε έφη γιατί τόσο πρωί για δουλειά???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εννοώ να ετοιμαστώ Σάκη. Μπάνιο, ρούχα, τσάντες όλα. Παίρνουν ώρα.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΦΙΛΕ Γ.Γ. ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ KAI ΕΣΗ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ profil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΣΑΚΗ Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΧΑΣΑΜΕ??
    ΣΤΗΝ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σακη τρεις φορες το πατερ υμων και αφου τελιωσει τρεις φορες το Ιησους χριστος νικα και τα παντα σκορπα αν δεν νιωσης καλητερα να με φτυσεις Γ=Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ξέρω γώ ρε νιώτη μου απορία είναι και για μένα,
    χάνει απο μιά πεθαμένη ΑΕΚ και περνάει μέσα απο
    την τούμπα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΦΙΛΕ ΤΟ ΞΕΜΑΤΙΑΣΜΑ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ
    ΑΠΟ ΑΝΔΡΑ ΣΕ ΑΝΔΡΑ??
    ΘΕΛΕΙ ΑΠΟ ΑΝΔΡΑ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ??
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΝΗ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ
    ΜΟΥ ΤΟ ΕΜΑΘΕ ΑΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εχω και απο αυτο φιλλε Νιωτη οταν θα ερθεις θα σου το μαθει η κορη μου Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλημερα σε ολους/ες καλη εβδομαδα,δυναμη,υπομονη.....
    Καλημερα ΓΓ,Νιωτη,Εφη(μουυυυ βλεπω τα καταφερες τελικα και μας το παιζεις και ανιδεη)Σακη(το μυαλο σου στο φαι,βρε που την βρησκεις την ορεξη πρωι πρωι?)και σε ολους τους υπναραδες του αμαν πια ρε
    Φωτη καλημερα και σε σενα
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. εγω νομιζω οτι ο Σακης ματιαστικε απο μονος του
    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΑΡΜΕΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔ
    ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Kαλημερα στους φιλους μου
    περαστικα στο Σακη
    Εφη τελειο το προφιλ σου
    Πινω καφεδακι και χαζευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δεν εχετε αδικο τα γαλανα ματια του Σακη ειναι τοσο λαμπερα που μπορει να το κανουν αυτο ανετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σακη το εκανες ??????? Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. καλημέρα ωραία ελένη άμα γνωρίζεις απο ξεμάτιασμα
    καλοδεχούμενο είναι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ
    ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ,
    ΠΩΣ ΕΙΣΤΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΤΑΙ??
    ΤΣΑΙ ΜΕ ΛΕΜΟΝΙ ΚΑΙ ΜΕΛΙ
    ΤΟ ΠΡΩΙ, ΜΕΤΑ ΚΑΦΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΣΑΚΗ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΙΤΑΝ ,ΜΑΜΗ ΚΑΙ ΞΕΜΑΤΙΑΣΤΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΣΑΚΗ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΦΑΓΗΤΟ??
    ΝΑ ΦΑΣ ΕΝΑ ΛΟΥΚΟΥΜΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟ
    ΠΛΑΚΑ, ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. η παλιές ξέραν πολλά η νέες δεν ξέρουν την τύφλα τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καρμεν πρεπει να κανουμε προφιλ μηναμε πισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν ξερω από ξεματιασμα αλλα από μασαζ στον αυχενα και τους κροταφους γενικα για ξεπιασιμο Καμια φορα ειναι και κυκλοφοριακο το ζητημα Αμα συναζωθηκες ομως μπορει να ειναι και από τα ιγμορια
    Να προσεχεις Λουζεσαι και βγαινεις εξω και αυτο καμια φορα δημιουργει ψυξη και πονοκεφαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. πάρτε κ¨ένα τραγουδάκι..

    http://www.youtube.com/watch?v=RDFi50r_JMk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. χμ! τώρα που μου το λές ωραία ελένη κάνω κάτι
    τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καλημερα!καλημερα ωραια Ελενη
    ναι Γιωργο αυτο βλεπω
    Νιωτη καλα ειμαι απλος προσπαθω να ετοιμαστω
    φτιαχνω τα μαλλια μου χθες ειχα διαβασμα και δεν τα εκανα τωρα τρεχω και δεν προλαβαινω
    θα τα πουμε.......
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλη μερα σε ολους φευγω για betola για οδοντιατρο θα τα πουμε το απογεμα Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΣΑΚΗ ΣΟΥ ΒΡΗΚΑ ΤΙ ΛΥΣΗ????
    ΘΑ ΠΑΡΗΣ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΧΑΑΑ ΧΟΥΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πάλι βγήκατε στα μπαλκόνια και πιάσατε το λακριντί οι γειτόνισσες.Τι πολιλογία πρωϊ,πρωϊ σας έπιασε. Αντε και καλη μέρα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μαιρη απλα χαιρετουμε τους φιλους και παμε για δουλεια οση εχουνε οι ανεργοι απλα περιμενουν τους φιλους τους να γυρισουν γιωργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Kαλημέρα και καλή εβδομάδα πάλι πάρτι είχατε ; καλημέρα σε όλους χάσαμε την Αριάδνηηηηηπου είσαι καλέ,Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!...Καλή εβδομάδα.
    *ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ*
    Καλημέρα στη Κύπρο μας.
    **ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ**
    *Μαρίζα, Αναστασία (Μελβούρνη), Αναστασία (Α), ΗΡΑ, Αφροδίτη, ΣΟΝΙΑ, ΚΑΡΜΕΝ, Μαίρη, Γιάννα, Ευφροσύνη, Σταυρούλα, Εφη, Λία, Φρύνη, Ωραία Ελένη, Alkona, Χρήστο, Καλλίμαχο, Γ-Γ, Σάκη, Κυναίγειρο, Μιχάλη(συνάδελφο), ΝΙΩΤΗ, Φαίδων, Γιάννη, Παναγιώτη Τελεβάντο, Τηλέμαχο, Δάνη, Kristien, Panais, PREDATORUS, Victor*.

    Πω!...πω!...δεν είχα που να γράψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Φίλες και φίλοι καλή εβδομάδα σε όλους.
    Ευφροσύνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλησπέρα Ευφροσύνη και νάναι όλος ο κόσμος καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλησπέρα στην Κάρμεν, στη Μαίρη στην Ωραία Ελένη, στην Ευφροσύνη, στο Φώτη,στη γλυκιά μου Σταυρούλα. Καλά να είμαστε. Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη με πρόσβαλες τα μάλα. Τι πληροφορίες ήταν αυτές που μου έδωσες; Πώς διαγράφονται τα cookies; Βρε αν δεν ξέρω εγώ πώς διαγράφονται ποιος ξέρει ε; ΄Οχι, μου λες; Με μια μου κίνηση εγώ τα διέγραψα από τον υπολογιστή μου. Ε, καλά, μπορεί να ήταν και παραπάνω από μία, μήπως και κατάλαβα πώς το έκανα; Δε χρειάστηκα καν οδηγίες. Αλλά το τραγούδι που μας προτείνεις είναι και γαμώ. Σταυρούλα μου σήμερα αναστέναξε η θάλασσα έμαθα. ΄Η κάνω λάθος;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Για σου εφάκι μου δεν ξέρω πως τα βλεπετε ολα αυτα τα τραγουδια βοηθα αν ξερεις.Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΟΙ φιλεναδες ειναι κουρασμένες και θαλασσα σημέρα δεν είχε ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Λες για τις αφιερώσεις; Πας μπλοκάρεις επάνω στη διεύθυνσή τους, κάνεις αντιγραφή, μετά πας επάνω επάνω στη σελίδα εκεί που γράφουμε τις διευθύνσεις της σελίδας που θέλουμε να βρούμε, σβήνεις αύτή που έχει βάζεις τον κέρσορα μέσα στο παραθυράκι πατάς επικόλληση, και enter και θα βγει το τραγούδι. Αν κάτι δεν κατάλαβες ρώτα με.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Σταυρούλα μου, αν δεν τα καταφέρνεις, πάρε τηλέφωνο το Φώτη, και ζήτησε το τηλέφωνό μου να με πάρεις τηλέφωνο να σε βοηθήσω, ή δώσε το τηλέφωνό σου να σε πάρω εγώ. ΄Ο,τι θέλεις.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ##################################################
    ***********μηνυμα για την Ευφροσυνη***************
    proplosalic crem (κορτικοστεροειδη με αλλες ουσιες) 15gr 0,83e/30gr 1,42e
    Aquasol A=D vitaminin D 15ml
    δεν υπαρχει κρεμα το βρηκα σαν συμπληρωμα διατροφης-τονωτικο
    οποτε αγαπητη Ευφροσυνη καλο θα ηταν να παει σε εναν δερματολογο και εν συνεχεια ισως και σε γυν/γο,υπεθυνα και σοβαρα να την πουν τι να κανει,ενδεχομενως υπαρχει θεμα με τις ορμονες της,γι αυτο και η ακμη
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΑΙ?
    ΚΑΦΕ ΠΙΝΕΤΑΙ, ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΕΙΡΘΑ
    ΕΙΜΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ
    Τ'ΑΧΕΙΛΙ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ
    ΓΙΑΤΙ 'ΝΑΙ Η ΠΙΚΡΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΗ
    ΚΙ ΕΙΝ'Η ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΛΙΓΗ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΚΕΦΑΛΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΟΝΕΣΕ,
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΙΩΣΕΙ ΛΥΠΗ,
    ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ,
    ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΛΟΚΥΘΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΛΕΣ ΝΑ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ????
    ΕΔΩ ΕΙΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,
    ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Για σας εφακι και Νιώτη Εφηηηηηηηηηηηη πηγα μεχρι τα κουλουράκια μετα με πήγε στης τυρόπιτες,Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Συναντιούνται δύο φίλοι:

    -Τι έγινε ρε συ, καλά?
    - Άσε ρε, πέθανε η πεθερά µου.
    - Σώπα!!! Τί είχε?
    - Μαλακίες είχε µωρέ, να ένα κτήµα στο χωριό.
    - Όχι ρε, σε ρωτάω αν είχε κανένα πρόßληµα.
    - Ναι µωρέ, δεν ήτανε γραµµένο στο κτηµατολόγιο και τρέχουµε.
    - Ρε µαλάκα , σε ρωτάω από τι πέθανε.
    - Α, Πες το ντε! Προχτές το µεσηµέρι µωρέ, δεν είχαµε φαγητό και είπαμε να φτιάξουμε μακαρόνια με κρέας κοκινιστό.
    Βγήκε να πάει στο χασάπη να πάρει κανά κρέας και την πάτησε αυτοκίνητο.
    - Όχι ρε την καηµένη!!! Και τί κάνατε?
    - Τι να κάνουµε , φάγαµε σκέτα µακαρόνια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Νιώτηηηηηηηηηη εδώ είμαστε,εγω τουλαχιστόν.Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑ ΤΡΕΙΣ ΩΡΕΣ
    ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Σημέρα πολλές δουλιές και εγω και οι φίλες μου .ομως αύριο έχει θάλασσα ,.Σταυρουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΩΡΑΙΑ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑΜΕ
    ΕΙΤΑΝ ΓΙΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΑΦΤΟ ΕΚΑΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Καλησπέρα Νιώτη και Σταυρούλα. Σταυρούλα δεν το κατάλαβα αυτό για τα κουλουράκια και τις τυρόπιτες.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΕΦΗ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΤΑΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ
    ΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΠΑταω πανω στο τραγουδι του κανω αντιγραδη το κολαω πανω εκει που γραφουμε της διευθηνσης και με παει σε κουκις ελληνικα κουλουρακια.Ευχαριστω για τον χρονο σου Σταυρουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Χα,χα μηλόπιτες Νιώτη μου, δεν ξέρω να φτιάχνω; Τι είναι οι μηλόπιτες, cookies για να τα καταστρέφω; Και μάλιστα οικολογικές με σκέτο μήλο.Χα,χα

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΜΗΛΟ ΚΑΙ ΜΕΛΙ, ΕΦΗ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ξέρω να φτιάχνω ωραίες φρουτόκρεμες.Χα,χα

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αλήθεια λέω με τα ανίψια μου έχω γίνει εξπέρ στις φρουτόκρεμες και στις κρέμες βανίλια. Αν πεις για γάλα στο μπιμπερό, εδώ, εγώ, εξπέρ. Χα,χα

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Νιώτηηηηηηηηηηηηηηη!!! Τι έπαθες; ΄Εμεινες άφωνος από τις γνώσεις μου; Χα,χα

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Καλησπέρα Σάκη. Για πες μας εσύ από μαγειρική τι ξέρεις; Ε, τι, Νιώτη, όλο εγώ θα λέω; Τόσα είπα.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΣΑΚΗ ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝ ΕΡΓΙΣΕΣ
    ΚΑΙ ΚΡΥΟΣΕ Ο ΚΑΦΕΣ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Καλησπερα κυριες και κυριοι! Καλη εβδομαδα να εχουμε ολοι ανεξαιρετως χωρις συστολες που να μας διαβαλουν τον χαρακτηρα, και προ παντων τον εσωτερικο μας κοσμο! Υπαρχουν θεματα μεγαθηρια που δεν αντιλαμβανομαστε και αναλωνουμε την ενεργεια μας σε αστειοτητες. Ποσοι απο εμας αληθεια δεν θελουμε την ησυχια μας? εκτος απο ορισμενους που θελουν να την διαβαλουν. Το προσπερνω. Ειμαι ευτυχης που μπορω και γραφω εν υγεια και το ιδιο επιθυμω και για αυριο. Καλο σας βραδυ φιλοι ραντεβου για αυριο στο ιδιο σημειο αλλα δεν ξερω την ωρα, η ουσια του θεματος ειναι ν' ανταμωνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. καλά νιώτη μου απο της δύο κοιμάμαι,τώρα ξύπνησα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. και γιατί βρε καλλίμαχε δεν ρίχνεις ένα θέμα
    στο τραπέζι να το αναλύσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟ ΚΑΠΟΥΤΣΙΝΟ ΝΑ ΞΑΝΙΣΤΑΞΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. .....Νιωτη θα ερθω μονο αν κερασεις κοντοσουβλι Πελοπονησου! Να ερθω?????? Περιμενω απαντηση ταχεως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Καλησπέρα Καλλίμαχε, για ποιους μιλάς; Σάκη πώς πάει ο πονοκέφαλος, πέρασε καθόλου;
    Νιώτη, ξέρω να παίρνω και τηλέφωνα στα ντιλίβερι, ανέβηκαν οι μετοχές μου;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΥΡΙΟ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Κοντοσούβλι Πελοποννήσου, κερνάς και τέτοια Νιώτη; Κι εμάς μας βγάζει με λουκουμάκι και μηλόπιτα;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. άστα εφούλα μου για να κοιμάμαι απο της δύο
    τι λες να έχει περάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ
    ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΕΙΝ ΒΛΕΠΩ ΟΤΑΝ ΤΡΩΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ωχ, καθόλου δε σου πέρασε δηλαδή; Κοίταξες αν έχεις πυρετό; ΄Εχεις κι άλλα συμπτώματα ή μόνο πονοκέφαλο;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. μπα δεν είναι γρίπη ταλαιπωρούμαι με πονοκεφάλους
    τον τελευταίο χρόνο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Μήπως είναι ημικρανίες; ΄Εχεις πάει να το κοιτάξεις;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΣΑΚΗ ΤΙ ΘΕΜΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ
    40 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ
    ΕΓΙΝΕ,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΡΠΑΞΑΝ
    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΙΝΗ,
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 40 ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ Ο ΜΗΤΣΩΤΑΚΗΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Σιγά ρε Σάκη από τώρα γεράματα. ΄Αντε παιδάκι μου να το κοιτάξεις, μπορεί να είναι ημικρανίες.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ε, Νιώτη μου, μία για κάθε χρόνο που μας δούλευαν. Ο τραμπάκουλας γι' αυτό τις έφτιαχνε.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Γεια σου Εφουλα! Μιλαω γενικα και αοριστα για βλακες και για κακοπροεραιτους που μπαινουν συχνα πυκνα σε ολα τα μπλογκ και τα κανουν ανω κατω η εσκεμμενα η απο αφελεια! Δεν κανω αναφορα συγκεκριμενη αλλα γενικη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Πολύ ωραίο το τραγούδι, ευχαριστούμε. Και οι εικόνες ήταν πανέμορφες.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΚΙ ΑΣ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΞΕΧΑΣΕΙ. ΥΠΗΡΕΤΩ ΠΙΣΤΑ ΤΗΝ ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΙΩΤΗ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΙΟ ΒΟΤΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΡΙΞΩ. ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ 4 ΜΕ ΓΥΡΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΤΣΑΚΙΣΑ ΧΘΕΣ. ΦΩΤΗ ΞΕΡΩ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΙΤΑ. ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Παιδιά καλησπέρα κι απο μένα ,Σάκη δεν είναι τίποτα Η1Ν1, θα περάσει.
    Παιδιά θέλω να μπείτε με το δεξί γιατί είμαι και προληπτική στο καινούργιο μου παιχνιδάκι, το δικό μου blog.
    Φώτη το εγχείρημα είναι εκτός συναγωνισμού σε 2-3 χρόνια όμως βλέπω να με τρέμει η μπλοκόσφαιρα ,περιμένω την γνώμη σας.

    aggaleto.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Καλησπέρα Δάνη. Ακολουθείς βλέπω πιστά τις οδηγίες του Νιώτη.
    Σάκη, εσύ ήσουν ο Αθανάσιος;
    Καλλίμαχε, τέτοιοι άνθρωποι θα υπάρχουν πάντα και παντού. Δεν μπορούμε να τους αποφύγουμε.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΚΥΡΙΕ ΔΑΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ
    ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΒΟΤΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΠΡΩΤΟ
    Η ΑΓΚΙΝΑΡΑ??? ΜΕΤΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΤΑΡΑΞΑΚΟ
    ΦΥΛΛΑ ΕΛΙΑΣ .
    ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΜΑΙΡΗ ΓΕΙΑΣΟΥ ΤΙ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ
    ΔΙΚΑΣΟΥ???? ΤΙ ΠΟΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΘΑ ΘΟΥ ΠΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Καλά όλα τα ονόματα γίνανε κόκκινα και το δικό μου έμεινε στο ίδιο χρώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Χα, χα, γιατί; Είπαμε τίποτα σόκιν; Και το δικό μου τι είναι καθυστερημένο; Καλησπέρα Μαίρη μου, με γεια το καινούριο σου μπλογκ, θα το επισκεφτούμε. Με το δεξί.
    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Καλησπέρα σε όλους σας νάστε καλά. Και πείνω μπύρες πείνω μπύρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Πίνεις μπύρες πρόσεξε μόνο μην μεθύσεις Φώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. sakis.
    ayxeniko exeis giatros- kai fysikouerapies.
    perastika soy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. φώτη απαραιτητως συνοδευτικό για την περίσταση...

    http://www.youtube.com/watch?v=jppgjdcR-IY&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΦΩΤΗ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΠΑΓΩΜΕΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Μαίρη, το κουάκερ το βράζεις πρώτα; Καλά πρώτος ο Αρκά. Σωστή η δικιά σου. Χα,χα
    Σάκη, κάποιος γιατρός σου λέει ότι έχεις αυχενικό, μήπως να το κοιτάξεις;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. γεράματα έφη μου γεράματα,εδώ που φτάσαμε τσαγάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Σάκη, άσ' τις βλακείες και κοίταξέ το. Ε, και εν ανάγκη πιες και κανένα τσαγάκι.
    Νιώτηηηηηηηηηηηηηηηηη χάλασες κι εσύ.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. αντί ο νιώτης να μας βάλει σε τάξη θα τον χαλάσουμε εμείς.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. καλησπερα παιδια τι εχουμε εδω????
    μπυρες ακουσα κοντοσουβουλι και ζητω η χολιστερινη
    Μαιρη περιμενα απο χθες πεις για το μπλοκ
    και εγω καθοτι κοτσομπολα πως κρατηθηκα ενας θεος το ξερει...
    παιδια ειναι πολυ αξιολογο,ευχαριστω,και χωρις πολλα πολλα
    Σακη τι εγινε?δεν περασε το κεφαλι?
    Νιωτη βρε θηριο 3 ωρες περπατημα?
    Εφη σε ολα μεσα εισαι,βρε μεχρι και φρουτοκρεμες κανεις? μπραβο!θα γινεις μια καλη μαμα βλεπω
    ο ΓΓ δεν γυρισε απο τα Μπιτολα?
    καλησπερα Καλλιμαχε!!και ο κυριος Δανης σημερα???
    Φωτη με μετρο τις μπυρες ε?
    Ευφροσυνη σου αφησα μηνυμα το μεσημερι*****
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Τι θα, που τον χαλάσατε. ΄Ακου να μιλάτε για μπύρες και να σας λέει φέρε και μένα μία.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Το γάλα στο μπιμπερό πού το πας Κάρμεν μου; Μέχρι και τη θερμοκρασία έμαθα να παίρνω. Ας είναι καλά ο ανιψιός μου.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΕΦΗ ΕΓΩ ΠΟΤΕΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΩ??
    ΕΙΜΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ποιος Αρκας Εφη?καλε πες.. τωρα γυρισα εχασα επεισοδια?και ψοφαω για Αρκα
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Σακη ξερω γιατι ποναει το κεφαλι σου
    Σκεφτεται πολυ παρα πολυ
    δεν εισαι ο μονος ομως
    Δες καλου κακου και τα ματια σου δες και το αυχενικο σου δες τα ολα εν ολιγοις Οπως κανεις εσυ με τα αυτοκινηστα στο σερβις

    Τις χοληστερινες τις ριχνεις με διατροφη υγιεινη και περπατημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ε! μα εισαι αστερι
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Αυτό που της λέει αυτός "Τι να κάνω για να σε ζεστάνω;" κι εκείνη του απαντάει "ξέρεις να πλέκεις πουλόβερ;" Στης Μαίρης το μπλογκ. Μαίρη δεν μου είπες το κουάκερ το βράζεις πρώτα;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΚΑΡΜΕΝ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ
    ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΕΙΧΕ ΩΡΑΙΑ ΗΜΕΡΑ
    ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟ ΗΛΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Σε ποιον λες ότι είναι αστέρι Κάρμεν μου; Και καλησπέρα σε σένα και στην Ωραία Ελένη.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. καλησπερα Ωραια Ελενη
    αληθεια ο Σακης ειναι δυνατον να εχει ματι?
    εχει γαλανα ματια,λενε αυτοι δεν ματιαζονται
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Εφη το κουάκερ άβραστο, τη μάσκα τη φοράς μόνη στο σπίτι,αυτό εννοείται .
    Εσύ Κάρμεν καθότι ενημερωμένη ,χθές το διαπίστωσα, ότι νέο έχεις να μας το λές γιατί τα περιοδικά και τα μεσημεριανά κούς κούς τα έχω κόψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Κοριτισια κουακερ με αβοκαντο για τη μασκα ομορφιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. σε σενα βρε αστερι,το μυαλο σου στα κουακερ!!!
    Νιωτη οταν εχει ηλιο ειναι πιο ευχαριστω,εχεις και καλυτερη διαθεση
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Εννοείται Μαίρη μου τι λέμε τώρα; Χα,χα.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. μπα βρε Μαιρη που καιρος για τετοια....σοβαρα ζητηματα χαχαχα
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. καλησπέρα ωραία ελένη χοληστερίνη στο φούλ
    τριγλυκερίδια κάργα + το έλκος δωδεκαδακτύλου
    που έχω φτάνουν, μόνο το αυχενικό μου ¨λειπε
    να δέσει το γλυκό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Ο Σακης που ειναι???
    ΣΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ σε βρηκα γυναικα(οχι βεβαια πως δεν μπορεις εσυ)
    youtube.com/watch?v=0DONJHyiByw&feature=related
    για μια πρωτη γνωριμια,παιδια θελω την γνωμη σας
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. αμα σ αναλαβω εγω μονο καροτα μπροκολο και ψαρι θα τρως
    θα πινουμε φλαμουρι για το στομαχι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. κάρμεν δες αυτό...

    http://www.youtube.com/watch?v=wLj_mkciQSA&playnext=1&list=PL2E40B407F4328BCE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΝΑΙ ΚΑΡΜΕΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΤΑΝ
    ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Χα,χα,χα καλά τι ήταν αυτό; Αποκάλυψη τώρα.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΚΑΡΜΕΝ ΤΟ ΣΚΥΛΟ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ ΜΗΝ
    ΤΟΝ ΦΟΒΑΣΑΙ?? ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΚΗ ΛΕΩ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΄Οχι, Σάκη, δες τη γυναίκα που σου προτείνει η Κάρμεν και θα σου περάσει και το αυχενικό και ό,τι άλλο έχεις. Χώρια που θα την ξεχάσεις. Καλά Κάρμεν έγραψες.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΑΝΟΗΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ(συνεχεια)
    Ερχεται ο υδραυλικος σπιτι κ ο ιδιοκτητης τον ρωταει..Ηρθατε για την βρυση?(οχι!ν αλλαξω μια λαμπα κ να κρεμασω τις κουρτινες)
    Δωδεκα την νυχτα, βαζεις πιτζαμες λες καληνυχτα κ πας για υπνο,οποτε σε ρωτανε..πας για υπνο?
    (οχι παω να ριξω μπετα σε μια οικοδομη)
    Καλεις κλειδαρα,ερχεται μετα απο 40 λεπτα κ σε βρισκει εξω...Κλειδωθηκες απο εξω?
    (οχι,απλα βαριεμαι ν ανοιξω με τα δικα μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. η μήπως αυτό...

    http://www.youtube.com/watch?v=UlIqfrlXMmU&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ??
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΛΑΜΟΥΡΙ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια πρέπει να ψάξω να
    βρώ τον βηματισμό μου,καλό σας βράδυ...

    http://www.youtube.com/watch?v=EKwkm513Hhk&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Καλό βράδυ και περαστικά Σάκη.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Τα φυλλα της φλαμουριας γινονται τσαι ισιως να το λενε καποιοι τηλιο
    δεν ξερω Ειναι κοκκινο το τσαι αυτο και μυριζει τελεια κανει επαληψη στο τοιχωβμα τουσ τομαχου και το προστατευει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. να το κανεις Νιωτη,καλα θα ηταν και ολοι μας να το καναμε αλλα δεν εχουμε χρονο
    Σακη πια ειναι δεν μας ειπες?τουλαχιστον πες να μην σε προξενευω ...
    Κα δασκαλα θα ερθει και η σειρα σου εννοια σου..
    τον καλυτερο θα σου βρω χαχαχα
    ΚΑΡΜΕΝ Η προξενητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. τι εγινε παιδια τρομαξε ο Σακης?χαχαχα
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Οχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι άσ' το είδα την επιτυχία σου στα προξενιά χα,χα,χα Εμένα θα μου βρεις εξωγήινο.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΤΟ ΤΙΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΝΩΤΙΚΟ
    ΑΜΑ ΣΕ ΧΑΛΑΡΩΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΛΙΟ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. δεν ξερω Νιωτη μας
    εγω φλαμουρι το ξερω αυτο που σου λεω Το πουλανε στα βοτανα και τα τσαγια από εκει το παιρνω κι εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Το τίλιο είναι το φλαμούρι το οποίο αποτελείται μόνο από τα λουλουδάκια της φλαμουριάς τα οποία έχουν χρώμα κιτρινόασπρο και αποξηρένονται υπο σκιά, και
    πουλιούνται στο εμπόριο σαν αφέψημα.
    Επέστρεψα μετά από μπυροποσία.
    ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΕΣ-ΟΙ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΗΛΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Στην υγειά σου Φώτη. Να 'σαι καλά. Παιδιά σας αφήνω κι εγώ. Καληνύχτα σε όλους και όνειρα γλυκά.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. sakis. gia elkos dvdekadaxtyloy, to prvi adeio stomaxi mastixa xioy se skonh.se ena mhna ua eisai teleivs kala.

    perastika soy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. http://www.youtube.com/watch?v=rIeA-ETWk0I&feature=related

    Για το Σακη και τον βηματισμο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. το φλαμουρι ειναι δεντρο με πλατυ φυλλο,το ανθος του γινεται αφεψημο και εχει για υπεροχη μυρωδια
    το θυμαμαι γιατι ειχαμε καποτε στην αυλη μου
    δεν ηξερα πως λεγεται ομως τηλιο
    Ωραια ελενη σου αρεσουν τα γαλλικα τραγουδια?
    το καλυτερο ειναι το oh mon amour(christophe)
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ατην υγεια σου Φωτη με προλαβες δεν ειδα το σχολιο
    σου
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Μπα μου αρεσουν πολυ τα εθνικ κομματια
    Αυτο ομως ηταν της επιχης μου τ ακουγαμε αυτον
    Κολαω με τα ινδιανικα περισσοτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. καληνυχτα και απο μενα ανωτερα βια βλεπετε...
    θα τα πουμε αυριο
    Φωτη με μετρο...μην γινει το μετρο χιλιομετρο...
    Σακη περαστικα σου..ειπα να σου φτιαξω λιγο την διαθεση αλλα μαλλον δεν το καταφερα
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΦΕΥΓΩ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΑ ΛΕΜΕ
    ΕΙΡΘΕ Η ΩΡΑ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ??
    ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΗΣ 5 ΞΥΠΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. πραγματικα ωραιο,και κατι διαφορετικο το
    πνευμα του τρελου αλογου
    καληνυχτα
    Υ.Γ Νιωτη να μαθεις να μπαινεις στο youtube
    KAΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. καλησπερα φιλαρακια Γιωργος Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Γιώργη καλησπέρα και νάστε καλά.
    Τι έγινε με ο profil σου?...Ακόμα.
    Κοντοσούβλι-πίτα ψητή-γύρος-σαλάτα-πατάτες χειροποίητες-μπύρες και καλή μας χώνεψη...
    ΑΠΟΥΣΙΑ ΟΛΙΓΩΝ ΩΡΩΝ, ΠΡΟΣ ΤΕΡΨΗ, και
    επιστροφή στα "ΠΑΤΡΩΑ ΕΔΑΦΗ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. ΣΕ 10 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΙΣΗ Η ΚΟΡΗ ΑΠΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΕΜΕΙΣ ΦΑΓΑΜΕ ΣΤΑ ΜΠΙΤΟΥΛΑ ΦΩΤΗ 4ΜΠΙΦ-4ΜΠΡΙΖ-2ΝΤΟΜΑΤΑ 1 ΜΠΥΡΑ 2ΜΠ-ΝΕΡΟ ΟΛΛΑ 16 ΕΥΡΩ 4-ΑΤΟΜΑ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Δέκα μέρες θα περιμένεις?...μισός αιώνας.
    Πες μου κάποια πράγματα και σε μισή ώρα
    "η εντολή εκτελέστει".
    Γεια σου Γιώργαρε ΜΑΚΕΔΟΝΑ ΚΑΡΝΤΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή