Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Αμανπιαρε!...ακόμα κοιμάστε;...





"ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ"


     

233 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ/εs
    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα σας,φίλοι και φίλες να είστε καλά και σήμερα και πάντα.
    Εύχομαι καλά κούλουμα και καλή Σαρακοστή.
    Πάρτε τον χαρταετό σας και ξεχυθείται στα βουνά, αν ο καιρός δεν βοηθάει όλο και κάποιο ρέμα θα βρεθεί στο δρόμο σας για να τον πετάξετε!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α, ξύπνησα. Ορεξάτη, ορεξάτη.Πολύ καλημέρα σας λοιπόν και καλή Σαρακοστή. Καλημέρα στη Μαίρη, στην Καρμενσίτα, στο Νιώτη, στο Γ-Γ, στις κορούλες τους, στο Φώτη, στον Καλλίμαχο, στο Σάκη, στην Ωραία Ελένη, στη Μαρίζα, στη Σταυρούλα, στον pipi, στο michael, στο Δάνη, στον Παναή,στον Ηλία, στη Φανή,στην Ευφροσύνη, σ' όλα τα παιδιά που μπαίνουν καλοπροαίρετα μέσα στη σελίδα, σ' όλη την Ελλάδα, σ' όλο τον κόσμο, και........... στους εξωγήινους. Να 'χουμε άνεμο σήμερα να πετάξει ο χαρταετός μας. Αμόλα καλούμπα λοιπόν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΠΛΑΚΩΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΠΛΩΜΑ -1 ΚΕΛΣΙΟΥ ΕΞΩ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΤΞΕΙ ΑΕΤΟ ΑΜΟΛΑ ΠΑΠΛΩΜΑ ΛΟΙΠΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέραααααααααααααα καλη σαρακοστή και καλά κούλουμα και του χρόνου ηΕλλαδίτσα μας να είναι πολύ πολύ καλλίτερα Εφηηηηηηηηηηηηηηη Φώτη Νιώτη Κάρμεν Συμπέθερε Μαίρη Ωραία Ελένη καλημέρα σε όλους και του χρόνου Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλος πάντων αμόλα κι ό,τι να 'ναι Γιώργο μου. Κάτι ν' αμολήσουμε τέλος πάντων.
    Σταυρούλααααααααααααααααααααααααααααααααααααα τι έχει το μενού για σήμερα; Τι καιρό κάνει στην ΄Ιο; Θα πας για μπάνιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΙΩΤΗ (παλη βολτα πηγες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΦΗ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΙΝΗΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημερα σας φιλοι μου Ο Φωτης παλι εγραψε με τις εορταστικες καινοτομιες του Σημερα πετανε αετο και φυσικα ειναι νηστεια με ολη τη σημασια της λεξης
    Απο αυριο μπαινουμε στην σαρακοστη και ξερετε τι σημαινει αυτο. Νηστεια και προσευχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΒΛΕΠΑ ΝΑ ΠΕΤΑΤΕ ΑΕΤΟ ΕΧΩ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΤΟΥΣΑ ΑΕΤΟ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 2 ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΜΟΝΟΣ ΚΑΠΟΤΕ ΜΙΚΡΟΣ ΕΒΓΑΖΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΤΙΟΥΣ (απατεωνες) Η ΕΛΛΑΔΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Έφη για μπάνιο έχω να πάω 10 μέρες πολύ δουλεία το μενού σήμερα χταπόδι ψητό καλαμαράκια τηγανιτά χταπόδι σαλάτα γαριδοπιλαφο τάραμα ο καιρός βρέχει από εχθές το βραδύ φιλιά Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιώργο μου, η Βαστίλλη έπεσε. Το κινητό μου το ξέρω απ' έξω κι ανακατωτά, για να χρησιμοποιήσω μια έκφραση του σχολείου. Σταυρούλα μου, η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη, κι εμείς δεν είμαστε κι αφέντες. Καλά να περάσεις με την οικογένειά σου κορίτσι μου.
    Γεια σου ρε pipi με τους χαρταετούς σου.
    Ωραία Ελένη μου, να περνάς πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για να πω και την αλήθεια σήμερα δεν έχω όρεξη να μαγειρέψω έλα όμως που οι οικογένεια διαφωνεί για να πάμε έξω να φάμε θέλω ιδέες πως να τους πίσω;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και έξω έχω έχουμε ήλιο Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1ος τρόπος ο πιο ευγενικός: Τους λες ότι εσύ θα μαγειρέψεις αλλά αυτοί θα πλύνουν όλον αυτόν τον τόνο πιάτων που θα χρησιμοποιήσεις και πριν και στην ώρα του φαγητού.
    2ος τρόπος ο ρομαντικός. Λες στον άνδρα σου ότι είναι πολύ σέξυ με κάτι καινούριο που αγόρασε(παντελόνι, μπλούζα) τώρα τελευταία, κι ότι θα ήθελες σήμερα να τον δεις να το φοράει, κι ύστερα ό,τι προκύψει. Αλλά για να τον δεις να το φοράει, πρέπει να πάτε έξω να φάτε. Κι αφού πείσεις τον άνδρα σου, τα παιδιά τι θα κάνουν θα σ' ακολουθήσουν.
    3ος τρόπος ο δυναμικός. Βάζεις τα μεγάλα μέσα. Αρχίζεις κι αναστενάζεις, μετά σε πιάνει το παράπονο και τους λες ότι πολύ θα ήθελες να βγάλετε όλοι μαζί μια φωτογραφία στην εξοχή, σήμερα που έχει και ήλιο έξω .
    4ος τρόπος ο απελπισμένος. Τους λες ότι έχεις πονοκέφαλο και δεν έχεις όρεξη να μαγειρέψεις.
    Σε βοήθησα καθόλου Σταυρούλα μου; Θα προσπαθήσω να σκεφτώ κι άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kαλημερα σε ολους!Καλη Σαρακοστη σας ευχομαι!Για οσους δεν με γνωριζουν ειμαι η Σοφια, θα τα λεμε συχνα απο δω και περα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ξεχασες να αναφερεις οτι ολ ογαριασμος θα ναι και
    δικος της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα και σε σένα Σάκη, καλή Σαρακοστή να έχεις. Είσαι καλά; Εντάξει με τον πονοκέφαλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημερα!εστω και αργα καλη Σαρακοστη να χουμε,
    μνημες παιδικων μου χρονων με ξυπνησε σημερα ο Παναγιωτης,τοτε που ημουνα παιδι και τον χαρταετο μας τον εφτιαχε ο πατερας μου(εφημεριδα ψαροκολλα καλαμι)ειμαστε τυχεροι που ζησαμε εκεινες τις εποχες,σημερα ο χαρταετος πλαστικος με οτι σχεδιο θελεις...πλαστικος και"ψευτικος"σαν την εποχη του
    καλημερα στον καθενα ξεχωριστα με αγαπη Καρμεν
    (ειμαι εκτος προσωπικου υπολογιστη,δεν μπορω να παρω σειρα)
    www.youtube.com/watch?v=5g9H2cd36RU
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αστα λεμε καλα ρε εφουλα εσεις τι κανετε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ιιιιιιιιιιιιιιιι τρεις άντρες και θα πληρώσει η Σταυρούλα; Σταυρούλα, μην το δεχτείς αυτό επ' ουδενί.
    Καλημέρα Σοφία, καλή Σαρακοστή και σε σένα κορίτσι μου, καλώς ήρθες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημερα Σοφια καλως ορισες στην παρεα μας
    Σακηηηηηηηηηηηηηηη τι κανεις βρε καρνταση?
    χαθηκες ελπιζω να ειναι ολα καλα
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. γεια σου καρμεν οχι και χαθηκα απλα δεν θελω να
    κολλαω συνεχεια πανω απ¨τον υπολογιστη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σάκη μου, άσε τις στενοχώριες και ρίξ' το έξω. Η ζωή είναι μικρή. Εμείς; Μια πάμε, μια ερχόμαστε, καλά είμαστε. Η Κάρμεν έμαθε να στέλνει email, ο Νιώτης ετοιμάζεται να πάει στο Γιώργο το Σαββατοκύριακο, εγώ παρακαλάω να χιονίσει αύριο να μην πάω σχολείο, ο Φώτης μας ξελιγώνει με τα φαγητά του και η Ωραία Ελένη με τις εξόδους της,η Μαίρη όπως την ξέρεις, όλοι μια χαρά είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΧ Εφακι μου μόνο τον Άντρα μου έχω ξύπνιο όλοι οι άλλοι κοιμούνται θα ξυπνήσουν το μεσημέρι όσο για τον Άντρα μου προχθές δεν προλαβαίνα να στρώσω το κρεβάτι μας και του είπα γλυκά γλυκά να το στρώση ξερης τη μου απάντησε γιατί να το στρώσω εμείς δε θα ξανά κοιμηθούμε αστό έτσι άντε τώρα απάντησε του Άντρες και έχω και πολλούς όποτε άσε θα μαγειρέψω να τελειώσω Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα Κάρμεν μου, είδες; Εγώ μόνο καλά λόγια γράφω για σένα. Καλή Σαρακοστή και .............. προσοχή στα πηγάδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλα θα ηταν αλλα εμεις ειμαστε η ατυχοι της
    υποθεσης διοτι τρωμε το κρυο και λιγο χιονακι
    δεν βλεπουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχ, Σταυρούλα δεν του το είπες καλά. Να του έλεγες ότι κάνει πολύ σέξυ κινήσεις όταν στρώνει το κρεβάτι, και σ' ανάβει. Ποπό παιδιά μη με παρεξηγείτε, χτες όλο τέτοια λέγαμε και μου έχει μείνει. Θα μου περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα Σάκη και Σοφία Καρμεν καλή σαρακοστή Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ε, προσευχήσου και συ λίγο ρε Σάκη να δούμε χιόνι. Εγώ είμαι άθεη δεν μπορώ να προσευχηθώ, δεν πιάνει, κατάλαβες; Κάνε κι εσύ μια προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Προσεχω Εφη μου προσεχω
    σιγα το κρυο βρε Σακη...
    Σταυρουλα ετσι ειναι οι αντρες...μετα απο τοσα χρονια σιγουρα και ξερεις καλυτερα
    το τραγουδακι απο το youtube δεν παιζει
    τελοσπαντων ηταν το βαλς των χαμενων ονειρων του Χατζιδακη για οποιον θελει να το ακουσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 11.15 Ε, τώρα με το τελευταίο που είπες κατάλαβα ότι είσαι η Κάρμεν. Χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σάκη λογαριασμός τη λογαριασμός και ποιος θα τον πλήρωση ααααααααα δεν θέλω λογαριασμούς ας μαγειρέψω καλύτερα Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. δλδ ποτε δεν εχεις επικαλεστεις τα θεια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. σοφακι απο την Τσεχια εισαι?
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Όμως οφείλω να πω η ιδέες σου Έφη μου καλές Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εφη εισαι γατα
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΦΗ ΑΛΛΑΞΕ ΠΛΕΥΡΑ ΝΑ ΔΗΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σταυρούλα, έχω σχέδιο και γι' αυτό. ΄Οταν έρθει ο λογαριασμός, θα ψάχνεσαι από δω θα ψάχνεσαι από κει, μην ξεχνάς να ρίχνεις και λάγνες ματιές στον άνδρα σου, και στο τέλος θα του πεις ότι ξέχασες και το πορτοφόλι σου όταν τον είδες να είναι ντυμένος έτσι, έχασες τα λογικά σου, γιατί ήταν όπως όταν πρωτογνωριστήκατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σάκη μου, πάει πάρα πάρα πολύς καιρός που επικαλέστηκα τα θεία, και βέβαια δεν εισακούστηκα.
    Γιώργο μου, πλευρά στον ύπνο μου μου λες να αλλάξω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εφάκι μου τη δικά του τη δικά μου το ίδιο είναι΄΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μα Γιώργο μου είπε ότι το ζήτησε και δεν εισακούστηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ, ΕΙΡΘΑ ΜΕ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕ 100??
    ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΚΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕ,
    ΣΑΚΗ ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ ΕΣΥ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ
    ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ??? ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΣ ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΙ
    ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. χαχαχα δεν περιμενα ποτε να πεις κατι τετοιο Εφη μου εσυ μια γυναικα με προχωρημενες ιδεες περι ισοτητας
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΟΧΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΠΟΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΘΕΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. συνηθως η ανθρωποι που δεν εισακουστηκαν(γιατι
    ετσι νομιζουν) ειναι που δεν πιστευουν σ¨αυτα
    αλλα ο θεος παντα εχει ενα σχεδιο για ολους μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Σ' αυτό που λες Σταυρούλα μου συμφωνώ κι επαυξάνω. Κι έτσι πρέπει να είναι ανάμεσα σε ένα ζευγάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. http://www.youtube.com/watch?v=jo1MmYsl-N0&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ο Σακης ειναι παντρεμενος?εχασα τιποτα?
    ενημερωστε ρε παιδια...
    καλημερα Νιωτη
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εγώ ιδέες είπα στη Σταυρούλα για το τραπέζι. Με παρεξηγήσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Βρε Σάκη, πότε πρόλαβες και τα 'κανες όλα αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. αν και δεν ειμαι της εκκλησιας πιστευω ο καθε ανθρωπος εχει μεσα του τον θεο,οι πραξεις μας καθοριζουν τελικα
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΣΟΦΙΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ, ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ
    ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ,
    ΕΙΜΑΙ Ο ΝΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ,
    ΑΛΑ? ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ, ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ
    ΑΣ ΤΡΩΝΕ ΚΡΕΑΤΑ ΣΑΝ ΛΥΚΟΙ?
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ??
    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Συμπέθερε ο ένας λέει θα πάμε εδώ ο άλλος λέει α δεν μου αρέσει εκεί θα πάμε αλλού και κανένας δεν σύμφωνή τη να κάνω το βρήκα θα μαγειρέψω μόνη μου να ησυχάσω Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΣΟΣΤΟΣ Ο ΣΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 11.26 ΕΦΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αυτά που λέει ο Νιώτης. Για τη γυναίκα σου και τα παιδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Σταυρούλα μου εγώ όσο μπορούσα προσπάθησα να σε βοηθήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ (εργαζομενη-γυναικα ) ΘΑ ΕΠΕΡΝΑ ΤΗΛΕΜΕΝΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ο ΣΑΚΗΣ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΘΑ ΤΟ ΠΩ???
    ΘΑ ΠΕΡΝΕΙ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ?? ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ
    ΓΡΑΦΕΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. χαχαχα δεν το ειδα αυτο που εγραψε ο νιωτης
    απεκτησα παιδια και δεν το ξερω????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τα λέμε μετά έχω πολλά να κάνω μόλις τελειώσω τα ξανά λέμε καλά μαγειρέματα και καλή όρεξη σε όλους Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. θα εγραφα εχθες αλλα περναγα seven επανω στον
    ενα υπολογιστη και δεν μου εμεινε χρονος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Σάκη δεν με κάλεσες ούτε στον γάμο ούτε στα βάπτιση Νιωτη τη ξερης μολόγα Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Και άδεια απ' τη σημαία Σάκη μας; Χα,χα καλά να είσαι και καλά να περνάς, και γράφε μας πού και πού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Σακη το τραγουδακι πολυ ωραιο,αποτυπωνει τα αισθηματα σου για κατι?σε ρωταω γιατι εξ ιδιον κρινω...
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ ΕΣΥ
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΩΡΑΙΑ ΙΟ .ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΟΝ ΑΛΟ
    ΜΗΝΑ ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ
    ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΑΣ ΤΡΩΤΕ ΚΡΕΑΤΑ ΚΑΙ ΣΟΥΒΛΑΚΙΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΒΡΕ ΝΙΩΤΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ 11.25

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. www.youtube.com/watch?v=v8CsPBG_79c&feature=related
    αυτο ειναι για ολους, μιας και δεν ειδα πουθενα λιγο ποιηση σημερα,την καλημερα μου τα λεμε

    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΚΑΡΜΕΝ Η ΠΑΡΟΙΜΕΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ??
    ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΟΤΑΜΑΚΙ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ?
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΤΑΜΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. http://www.youtube.com/watch?v=Zs8Z2C4hs2E&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΓΙΩΡΓΟ ΕΝΑ ΕΝΑ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΕΤΑΙ, ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ
    ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΒΙΑΣΤΗΚΟΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. http://www.youtube.com/watch?v=CTfEGyyl4sU&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. χειμαρρος Νιωτη χειμαρρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. http://www.youtube.com/watch?v=FSD72x6Zvs4&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ω, καλά ο Σάκης μας παιδιά είναι φουλ ερωτευμένος. Και τι μου λες τότε ότι δεν τα περνάς καλά βρε Σάκη; Εσύ είσαι στα καλύτερά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ερωτας ανικατε μαχαν οπως ελεγε και η βουγιουκλακη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. χαχαχα Σακη δεν απαντησες στην ερωτηση 11.41
    υποπτον
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Καλέ απάντησε ο άνθρωπος. Τι άλλο να πει; Μπράβο Σάκη, καλό βόλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ενα μυστηριο πλαναται στον αερα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Γυρω γυρω μας το πας, αμα πια ρε ,τεκμηριο θα πληρωσεις και δεν το λες?και αλλωστε ολοι χαιρομαστε για σενα
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Χα,χα ποιο μυστήριο άστα τώρα αυτά. Σε τα μας; ΄Ετσι Κάρμεν; Δεν είναι εδώ κι η Μαίρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Η Μαιρη θα πεταξει την σκουφια της,δεν το συζητω
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Είδες που σου έλεγα Κάρμεν μου, τι τους ψαρεύουμε; Μόνοι τους θα το πουν κάποια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
    ΜΗΝ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΤΑΙ?? ΘΑ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ

    ΦΑΣΟΛΑΔΑ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ ΝΤΟΜΑΤΑ ΦΡΕΣΚΙΑ,
    ΕΒΑΛΑ ΜΕΣΑ , ΚΡΕΜΜΥΔΙΑ,ΣΕΛΙΝΟ,ΑΝΙΘΟ,
    ΜΑ'Ι'ΜΤΑΝΟ,ΜΕΝΤΑ,ΚΑΡΟΤΑ, ΘΥΜΑΡΙ
    ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΙΣΑ ΣΤΕΓΝΑ ΜΕ ΝΕΡΟ??
    ΟΛΑ ΜΑΖΙ,ΤΟ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ
    ΣΑΛΑΤΑ ΜΑΡΟΥΛΙ ΜΕ ΠΡΟΚΟΛΟ
    ΚΑΙ ΛΕΜΟΝΙ ΜΠΑΤΖΑΡΙΑ ΜΕ ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ,ΤΡΙΓΛΗΚΕΡΙΔΙΑ
    ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΑΙ ΜΥΡΟΔΙΑ ΜΕΤΑ,ΛΙΓΟ ΟΜΟ ΣΕΛΙΝΟ, ΜΑ'Ι'ΝΤΑΝΟ
    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΑΙ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Μονο προσεχε μην την "πατησεις"σαν το μυρμηγκι
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ο ΒΗΧΑΣ ΚΑ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ??
    ΤΙ ΧΡΩΜΑ ΕΧΕΙ Η ΓΑΤΑ ? ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΗ?
    ΣΑΝ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΡΕΜΜΥΔΙΑ,ΣΕΛΙΝΟ,ΑΝΙΘΟ,
    ΜΑ'Ι'ΜΤΑΝΟ,ΜΕΝΤΑ,ΚΑΡΟΤΑ, ΘΥΜΑΡΙ?????
    μονο αυτα????? λιγα ειναι ρε νιωτη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Νιωτη εσυ μαγειρεψες εγω τι θα κανω?
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Τι σημασια εχει το χρωμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ωχ, παιδιά μου φωνάζουνε. Πρέπει να πάω να βοηθήσω. Σάκηηηηηηηηηηηηηη εσύ πες τα όλα κι εγώ θα τα διαβάσω μετά. Μην τολμήσεις και φύγεις πριν να μας τα πεις όλα.
    Καλά να περάσουμε παιδιά καλά κούλουμα να έχουμε. Φιλάκια, αν μπορέσω θα μπω πολύ αργότερα όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. γεια σας και απο μενα τελικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. *Καρμεν* Οχι δε μενω Τσεχια :-) Ελληνιδα ειμαι και μενω Ελλαδα...μεχρι στιγμης :-) Καλο μεσημερι σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΚΑΡΜΕΝ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΣΑΛΑΤΑ ΚΑΙ ΦΑΤΕ,
    ΒΡΑΣΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΧΩΡΤΑΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΣΑΚΗ ΤΟ ΠΡΩΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΦΑΗ??
    ΑΦΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ
    ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. παιδια καλο μεσημερι κ¨απο μενα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
    ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Καλή σαρακοστή Παναή εμείς πάλι δεν το βαρεθήκαμε Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Μόνο ένας στους χίλιους άντρες γίνεται αρχηγός. Οι υπόλοιποι 999 ακολουθούν γυναίκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Χρονια πολλα καλη Σαρακοστη σε ολους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Kαλως τον Σακη μας καλη Σαρακοστη παιδια και σ εσας
    Καλλιμαχε αγνοεις οτι τα ποσοστα των γκευ ειναι ιδιατερα αυξημενα σε κυβερνητικα ποστα δε και στη χωρα μας εχουμε αρκετα τετοια ατομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗ ΧΩΝΕΨΗ
    ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΗ

    Ο ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ, ΒΛΕΠΕΙ ΨΩΜΙΑ
    ΚΙ Ο ΔΙΨΑΣΜΕΝΟΣ ΒΡΥΣΕΣ,
    ΒΛΕΠΕΙ ΚΙ Ο ΞΥΠΟΛΗΤΟΣ
    ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΥΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΣΕ ΚΑΛΑ,ΚΑΙ ΑΠ' ΑΥΡΙΟ ΔΙΑΙΤΑ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΝΤΑ
    ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΥΝΕΙΣ
    ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΦΑΓΑΜΕ, ΦΑΓΑΝΕ, ΦΑΓΑΝΕ,
    ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ? ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑ
    ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΣΟΔΑ? ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΥΟ?
    ΕΧΩ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΜΙΑ, ΜΗΛΟΠΙΤΑ
    ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΤΑ ΕΠΛΙΝΕΣ?
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ
    ΔΙΑΙΤΑ ΤΣΑΙ ΜΕ ΛΕΜΟΝΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ
    ΤΑ ΛΙΠΟΙ ΚΑΙ Η ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΠΑΝΑΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
    ΓΡΑΦΕ ΜΑΣ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΔΑΚΡΥΖΩ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ
    ΜΕ ΠΟΝΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥΜΕ,
    ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΤΑΙΑ,
    ΣΤΟΝ ΨΕΥΤΗ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ 'ΜΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΑΝΘΡΩΠΕ, ΣΚΕΨΟΥ ΚΙ ΑΦΗΣΕ
    ΤΑ ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΗ,
    ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ
    ΕΙΝΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ???
    ΑΕΤΟ, ΠΕΤΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΠΑΝΤΟΣ ΕΓΩ ΠΕΤΑΞΑ
    ΤΗ ΓΑΤΑ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ
    ΔΕΝ ΕΙΘΕΛΕ ΨΑΡΑΚΙΑ
    ΕΙΘΕΛΕ ΜΠΑΡΑΚΙΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΦΕΥΓΩ ΠΑΟ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ
    ΧΟΝΕΨΩ ΤΑ ΦΑΣΟΛΙΑ τι τα ειθαλα?
    ΚΑΛΑ ΕΙΜΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΧΟΡΤΑ?
    στερνη μου γνωση να σεχα πρωτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Καλό απόγευμα Νιώτη τώρα τελείωσα και έπλυνα και τα πιάτα και δεν έφαγα πολύ λίγο εφαγα και θα ξεκουραστώ τώρα Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΡΩΤΑΕΙ ΤΟΝ ΤΟΤΟ'
    'ΠΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ?'
    Ο ΤΟΤΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ
    ΕΝΑΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗΣ ΘΕΛΟΝΤΑΣ
    ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ'
    'ΟΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ'!
    ΤΟΤΕ Ο ΤΟΤΟΣ ΚΟΙΤΑΖΕ ΤΟ ΡΟΛΟΙ
    ΚΑΙ ΕΙΠΕ'
    ΕΝΝΕΑ ΠΑΡΑ ΕΙΚΟΣΙ,ΚΥΡΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ?
    ΠΑΓΩΝΙΑ ΕΧΕΙ, ΚΑΙ ΒΡΕΧΕΙ
    ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΙΟΝΙΣΕΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Μακάρι να χιονίσει και στην ίο να δούμε άσπρη μέρα Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. http://www.youtube.com/watch?v=rs6SxTOwA54&feature=related ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. καλησπερα!Σταυρουλα μου θα κανω μια δεηση στους δωδεκαθεους, ποσο χιονι θελεις?
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΓΙΩΡΓΟ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΩΣΑΡΙΑ
    ΣΤΗ ΚΟΖΑΝΗ ΕΙΝΑΙ?? ΤΑ ΕΙΔΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ
    ΣΤΗΝ ΕΤ3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. http://www.youtube.com/watch?v=ptPTaIsV2mk ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΝΙΩΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. http://www.youtube.com/watch?v=ptPTaIsV2mk ΣΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΟΣΑΡΙΑ ΝΙΩΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Όσο και να ρήξη Κάρμεν μου για λίγο θα είναι το 2004 είχε ρήξη πολύ και το κάναμε καρποσταλ και μέχρι το μεσημέρι είχε λιώσει Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. http://www.youtube.com/watch?v=uC_Am1FXs4o&feature=related ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΖΩΟΦΙΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΦΥΓΟΥΝ Η ΚΛΕΦΤΕΣ,
    ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ, ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ
    ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ?
    ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ,
    ΤΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ?? ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΥΝΤΑΞΗ??
    ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΧΑΜΟΣ ΓΥΝΑΙΤΕ,
    ΟΛΟ ΜΑΥΡΟΙ, ΚΟΚΚΙΝΟΙ, ΠΡΑΣΙΝΟΙ, ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ
    ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΕΙΑ ΠΕΙΝΑΣ??
    ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΓΙΩΡΓΟ ΕΓΩ ΘΑ ΕΡΘΩ, ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΕΙ, ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΧΙΟΝΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΠΑΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ ΑΕΡΑΣ ΠΟΛΥ,
    ΚΑΙ ΒΡΕΧΕΙ, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΝΥΧΤΑ
    +2 ΒΑΘΜΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΥΟ ΠΟΛΥ ΚΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Αχ Νιώτη εγώ έξυπνη δεν είμαι αλλά έχω μια απορία είναι παράνομη και τους έχουν και καθόντανε σε ένα κτίριο παράνομα οι παράνομη αν εγώ η εσύ ο ένας και ο άλλος Ελληνας κάναμε κάτι παράνομο θα διαπραγματεύονταν κανένας μαζί μας η θα μας μπουζουριαζανε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΦΑΤΕ
    ΣΑΛΑΤΑ ΜΑΡΟΥΛΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΕΜΟΝΙ
    ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΛΙΠΟΙ ΠΟΥ ΦΑΓΑΤΕ
    ΑΜΑ ΦΑΓΑΤΕ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΑΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΝΙΩΤΗΣ ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΒΟΤΑΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΟΛΟΙ ΑΦΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ?
    ΑΦΤΟΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ?? ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΝΑ ΦΑΝΕ?
    ΕΛΕΩΣ, ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΦΤΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Νομίζω ότι αλλάξανε τα πράγματα και οι μετανάστες λαθρ και μη είναι τα αγαπημένα παιδιά αυτής της κώλο κυβέρνησης Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ΓΙΩΡΓΟ ΔΕΣ ΕΤ3 ΕΧΕΙ ΜΠΑΛΑ
    ΕΘΝΙΚΟΣ -ΤΡΙΚΑΛΑ ,ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Κάπου διάβασα ότι οι γιατροί που τους εξέτασαν είπαν ότι όλοι έτρωγαν κανένας δεν κάνη απεργία πείνας απλός λένε ότι δεν τρώνε Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ, ΠΡΟΣΦΥΓΓΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ΝΑΙ ΝΑΙ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΡΩΝΕ ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ,ΘΑ ΕΙΧΑΝ
    ΠΕΘΑΝΗ 40 ΜΕΡΕΣ ,ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΝΟΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Δεν μπορώ να καταλάβω που το πάνε τη μας ετοιμάζουν άραγε καλό πάντως δεν θα είναι Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΝΙΩΤΗ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΑΥΤΟ ΣΤΙΣ 6.ΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΓΙΩΡΓΟ ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΡΚΟΥΔΑ ΕΙΤΑΝ?
    ΑΦΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ
    ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΝΙΩΤΗ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΛΕΓΕΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΝΑΜΕ ΝΙΩΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΚΟΥΔΕΣ ΤΟ ΚΟΨΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Εδω στον Πειραια παντως ετσι που βλεπω τον καιρο εχει να κατεβασει χιονι και παγωνια ανευ προηγουμενου, απο την παγωνια δεν βλεπεις απεναντι και ριχνει χιονονερο που σε λιγακι νομιζω πως θα το κανει χιονι. Καλησπερα φιλοι του Αμανπιαρε, κυριε Νιωτη πρεπει να τρως πολυ γλιστριδα....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΓΕΙΣΟΥ ΜΠΑΛΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΗ ΚΡΥΟ
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΑΜΑΝ ΡΕ ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΕΜΑΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Καλησπερα σχολιαστες. Καλη Σαρακοστη να εχετε. Εγω κυριε Νιωτη σημερα εφαγα γιουβετσι απο μοσχαρι διαιτα δεν κανω κι ουτε με νοιαζει γιατι οι εξετασεις μου ειναι πολυ καλες. Ειμαι 45 ετων κι εχω εξετασεις 18χρονου. Εσυ τρως βρουβοβλασταρα κι εγω κοκορετσι Μετσοβιτικο. Οποιος δεν τρωει κρεας ειναι αδυναμος. Καλλιμαχε μου αρεσει και το καλο κρασακι τι προτεινεις? Κυριε Φωτη μια κουβεντα σας μονο θελω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΚΕΦΑΛΑΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΛΕΓΕΤΑΙ?
    ΓΙΑΤΙ ΤΡΩΝΕ ΟΤΙ ΣΑΒΟΥΡΑ ΒΡΟΥΝΕ
    ΣΑΝ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ,ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ
    ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.
    ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΡΩΝΕ ??
    ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ ΚΑΘΟΛΟΥ
    ΚΑΘΕ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ
    ΕΧΕΙ 100 ΦΑΓΗΤΑ ?? ΓΙΑ ΜΕΝΑ
    ΑΦΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ,ΝΤΡΟΠΗ??
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΙΣΤΕΙΑ,
    ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ? ΚΑΙ ΚΛΕΓΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ
    ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ??
    ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΚΑΘΕ ΣΠΙΤΙ ΕΧΕΙ
    1,2 ΤΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ 2-4 ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ
    ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΚΑΙ ΦΤΕΝΕ
    ΟΙ ΑΛΟΙ, ΠΟΥ ΠΟΥΛΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ, ΧΩΡΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑ Η ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ
    ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ, ΚΑΙ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ.
    ΠΕΙΡΑ ΦΟΡΑ ΣΟΡΥ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΟ ΟΜΩΣ?? ΓΡΑΦΤΕ ΜΟΥ

    ΑΜΑ ΕΙΜΑΙ ΛΑΘΟΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Γεια σου φιλε Δανη! Μοσχοφιλερος Μαντινειας αν θες καλο κρασι. Αλλα ρε φιλε γιουβετσι Καθαρα Δευτερα? Ελεος πια, ο Νιωτης εχει Σαρακοστη 365 ημερες το χρονο μην τον παρεξηγεις. Ευχαριστουμε για τις ευχες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΚΥΡΙΑ ΔΑΝΗ ΜΗΝ ΚΑΜΑΡΟΝΕΙΣ ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ
    ΓΙΑΤΙ Η ΓΑΤΑ ΕΧΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΟΥΡΑ???
    ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΤΡΕΙΣ ΩΡΕΣ??
    ΘΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΩ ΔΥΟ ΩΡΕΣ??
    ΚΑΙ ΑΜΑ ΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ,ΣΑΝ ΔΩΡΟ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ
    ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΜΟΥ?? ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΑΦΤΟ

    ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 61 ΧΡΩΝΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. τι να το κανει το σαραβαλο σου ρε νιωτη????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. νιωτη εφαγα ισα με 1kg τουλουμπακια και ειμαι
    ετοιμος να σκασω τι να πιω να μου περασει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. αχχχ υποφερω η coca cola δεν μου εκανε τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. ΣΑΚΗ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙ ΜΟΥ
    ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 60.0ΟΟ ΧΙΛ. ΕΧΕΙ
    ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΓΩΜΕΝΑ ΜΟΥ
    ΤΑ ΟΣ ΑΝΩ. ΣΑΚΗ ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΕΦΑΓΕΣ ΚΑΛΑ
    ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΚΕΤΗ ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΛΕΜΟΝΙ ΠΟΛΥ
    ΟΧΙ ΨΩΜΙΑ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΤΑΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. 5ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΓΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΟΝΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΟΥ ΣΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΝΕΨΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΓΑΡΓΑΡΑ ΜΕ ΛΙΝΑΡΟΣΠΟΡΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ
    ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΡΘΕΙ ΕΜΕΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΛΑΦΡΟΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. εγω νιωτη μου εφαγα χταποδακι κοκκινιστο με
    τηγανιτες πατατες αλλα τα τουλουμπακια με
    κατεστρεψαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Χαιρετώ τους φίλους-ες μου νάστε καλά και καλή Σαρακοστή.
    Τα σαγανάκια-καλαμαράκια-σουπιές πήραν φωτιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΣΑΚΗ ΚΟΨΕ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΓΑΤΕΣ ΝΑ ΤΑΙΣΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Ο ΝΙΩΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΧΩΡΤΑΡΙΚΑ ΤΙς ΕΧΑΣΕ ΟΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Καλησπέρα ξανά. Τίποτα Σάκη. Αυτό που σου λέει ο Γιώργος κάνε, και έτσι όπως θα τρέχεις, χόρεψε και το χορό του χιονιού, μπας και χιονίσει. Δε θέλω να πάω αύριο σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΛΟΓΕΙΚΟΝ ΠΡΩΙΟΝΤΩΝ
    ΤΟ ΠΡΩΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ.
    ΤΑ ΤΟΥΛΟΥΜΠΑΚΙΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
    ΖΑΧΑΡΙ ΜΑ ΑΛΕΥΡΗ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ,ΤΟ ΠΡΩΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΖΑΛΑΔΕΣ
    ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΕΒΑΣΗ ΤΗΝ ΧΟΛΙΣΤΕΡΙΝΗ ΤΟ ΑΛΕΥΡΗ
    ΚΑΙ Η ΖΑΧΑΡΙ ,ΚΑΜΕ ΕΜΕΤΟ ΑΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. εμ! γιωργο μου δεν ξερω καμμια γατα να τρωει
    χορτα αξιος της μοιρας του ειναι ο νιωτης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Νιώτη μου εγώ ήμουν καλό παιδί. Τώρα μπορώ να βγω και το βράδυ για ένα ποτό. Ναι;; ΄Ενα τζιν φις θα πάρω στο ορκίζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. μακαρι να μην χιονισει γιατι δεν βλεπω να δουλευουμε αυριο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΩΤΗ ,ΕΦΗ, ΔΕΝ ΡΩΤΑΩ ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ,
    ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΚΑΛΑ?
    ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΠΩΣ ΕΙΣΑΣΤΕ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Κακίες Νιώτη μου κακίες. Εγώ σου είπα τι έκανα. Γιατί είσαι τόσο αυστηρός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ΕΦΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΗ ΤΟ ΤΖΙΝ ΦΙΣ ,ΤΟ ΒΡΑΔΥ
    ΠΟΥ ΒΓΕΝΟΥΝ Η ΓΑΤΕΣ ΒΟΛΤΑ, ΘΑ ΠΑΟ ΝΑ ΒΡΩ ΜΙΑ
    ΓΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΕΡΑΣΩ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΕΣ ΒΓΕΝΟΥΝ
    ΑΡΓΑ? ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΗ,

    ΦΑΣΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Αυτό το "δεν πειράζει φασόλια είναι" δεν το έπιασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΤΑ ΦΑΣΟΛΙΑ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΤΡΩΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ΤΙ ΕΙΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΑ, ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ
    ΘΑ ΒΓΩ ΕΞΩ .ΘΑ ΤΑ ΠΕΤΑΞΩ ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΒΑΣΟΛΙΑ
    ΧΟΡΤΑ ΚΑΙ ΣΑΛΑΤΕΣ. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. ΕΘΝΙΚΟΣ ΤΡΙΚΑΛΑ ΣΤΟ 94 1-2
    ΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. εγω ρε νιωτη λεω να τα κοψεις κι αυτα μπορεις
    να ζησεις και με σκετο νερακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Ναι Νιώτη και μετά να σε πάμε και σένα στην Υπατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. α ρε νιωτη παρολο που χεις μια ηλικια μαλλον
    ποτε σου δεν εμαθες το ρητο παν μετρο αριστον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. ΕΦΗ ΒΡΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ?
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ
    ΜΠΑΡΑΚΙΑ ΚΑΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. ευτυχης καθως και υγιεις ειναι αυτος που κατεχει το μετρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. ΣΑΚΗ ΑΦΤΟ ΚΑΝΩ ΠΑΝ ΜΕΤΡΟ ΑΡΙΣΤΟΝ
    ΔΕΝ ΤΡΩΩ ΕΝΑ ΚΙΛΟ ΤΟΥΛΟΥΜΠΑΚΙΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. ΄Εχω του του σήμερα. Μην έρθεις από την περιοχή μου γιατί θα το οδηγώ εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΩΣ ΚΟΙΜΑΣΕ ΝΙΩΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΑΣΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. ε καλα δεν τα μετρησα κιολας αλλα στο περιπου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. ΄Οχι Γιώργο μου ξέρουν ότι κοιμάται ο Νιώτης και τη βάζουν στο σιγανό τη μουσική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΑΜΑΞΙ ΕΦΗ ΑΜΑ ΧΙΟΝΙΖΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. ΣΑΚΗ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΕΤΡΟ
    ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΤΡΑΩ. ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ
    ΔΥΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΩ ΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Κάτσε ρε Σάκη, έτσι όπως τα λες κανείς μας δεν είναι ευτυχής ή υγιής. Αμάν αδελφάκι μου μας έφαγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Σακη αν θες να χωνεψεις φισιολογικα ασε οτι ακους, ο εμμετος ειναι δολοφονος για το στομαχι ΝΙΩΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ? ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΚΑ ΥΓΡΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΡΕΣΕΙ ΚΟΚΙΝΟ ΤΟ ΠΑΓΚΡΕΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΚΩΤΙ ειπαμε οτι γνωριζεις πραγματα αλλα επιτρεψε μου να σου πω οτι λανθανεις. Ο εμμετος που προκαλειτε ειναι ΖΗΜΙΑ!!!! Πιες ενα μπουκαλι νερο και ηρεμισε. Τα πουλουμπακια ειναι βαρυ γλυκο εχουν πολυ αυγο μεσα και σε συνδιασμο με το κοκινιστο χταποδι εκανες το μπερδεμα του αιωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. Τσερόκι τετραβάλβιδο. Χα,χα τι αμάξι έχω ρε Σάκη αφού δεν ξέρω να οδηγώ. Θα έρθουν να με πάρουν με αμάξι. Αυτό εννοούσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. εχω βαλει ενα ποτηρακι disarrono λικερ αμυγδαλο
    μπας και συνελθω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή