Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

ΖΩΗ & ΣΤΥΛ. Σε ποια θεατρική παράσταση έπαιξαν ξύλο οι ηθοποιοί;

Έπαιξαν ξύλο οι ηθοποιοί στο διάλειμμα πολύ γνωστής παράστασης!Έχω παίξει ξύλο στο διάλειμμα μιας παράσταση», εξομολογήθηκε ο Αντώνης Λουδάρος στον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Μαρία Μπακοδήμου κατά τη διάρκεια του ΦΜ LIVE. Ο ηθοποιός αφηγήθηκε το περιστατικό: «Παίζαμε τότε στο "Δυο τρελοί τρελοί παραγωγοί" στο 'Αλίκη" με τον Χαϊκάλη, την Καγιά... ήταν κάποιος από τους χορευτές, ο οποίος ερχόταν αξύριστος, ενώ έκανε τη γριά. Του είπα: 'Σε παρακαλώ ξυρίσου".
 Μου λέει: Δεν έχω ξυραφάκια". Δεν μπορείς όταν πληρώνεσαι για μια δουλειά να μην την κάνεις σωστά!», τόνισε ο Αντώνης Λουδάρος και συνέχισε: «Άρχισε να μου λέει: "Δεν κατάλαβα, ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις"; Και του είπα: "Δεν είμαι κάποιος, απλώς κάνε τη δουλειά σου σωστά". Και είπε σε ένα φίλο μου: "Πες του να έρθει στο τέλος της παράστασης να του πω εγώ έξω"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου