Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ. Αναστασιάδης: "Ευχαριστώ τον κόσμο της ΑΕΚ, μέσα από την καρδιά μου"

Αναστασιάδης, ΠανταζήςΕν αναμονή της απάντησης του πνευματικού του, βρίσκεται ο Άγγελος Αναστασιάδης προκειμένου να υπογράψει στην ΑΕΚ.
 Η απάντηση θα υπάρξει το απόγευμα της Δευτέρας (1/10) και μέχρι τότε δεν μπορεί να υπάρξει καμία εκτίμηση από πουθενά. Το Sport24.gr επικοινώνησε με τον Άγγελο Αναστασιάδη, ο οποίος στάθηκε (φανερά έκπληκτος) για την στάση που έχει ο κόσμος της ΑΕΚ απέναντι του. Ο ίδιος μας παρακάλεσε να γράψουμε ως δήλωση του την απάντηση προς τους φιλάθλους της Ένωσης ανεξαρτήτως αποτελέσματος. ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ Διαβάστε στο αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Sport24.gr για το "πικρό" SMS του επίδοξου (συν)αγοραστή της ... Το ραντεβού ανάμεσα στον Άγγελο Αναστασιάδη και τους εκπροσώπους της ΠΑΕ ΑΕΚ ολοκληρώθηκε με τις δύο... "Είμαι θετικός από την πλευρά μου, περιμένω απάντηση" Ο Καβαλιώτης τεχνικός περιμένει το πράσινο φως (η το κόκκινο) από τον πνευματικό του πατέρα, τον οποίο και συμβουλεύεται καθ' όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής του καριέρας. Έτσι λειτουργεί και είναι σεβαστό, όπως αρκετοί συνάνθρωποι μας οι οποίο είναι βαθιά θρησκευόμενοι και ακολουθούν τον δικό τους δρόμο μέσα από τον Θεό. Ο Άγγελος Άναστασιάδης τόνισε για το συγκεκριμένο θέμα στο Sport24.gr:
 "Περιμένω την απάντηση από τον πνευματικό μου, δεν είναι στο χέρι μου πλέον. Μπορεί να ακούγεται περίεργα, αλλά έτσι λειτουργώ και το γνωρίζουν και στην διοίκηση της ΑΕΚ. Στον ΠΑΣ δεν ήθελα να πάω, αλλά με εντολή του πνευματικού μου πήγα". Όσον αφορά την διάθεση του ίδιου, ανεξάρτητα την κατάληξη της υπόθεσης: "Από την μεριά μου είμαι θετικός για την ΑΕΚ, για αυτό και κατέβηκα στην Αθήνα για να ακούσω την πρόταση, γιατί με ενδιέφερε, ειδάλλως αν δεν ήθελα δεν θα πήγαινα"
 "Ευχαριστώ πάρα πολύ τον κόσμο της ΑΕΚ"
 Αναφέροντας στην κουβέντα μας την αποδοχή που έχει ο ίδιος στον κόσμο της ΑΕΚ (μέσα από μηνύματα στο διαδίκτυο), ο ίδιος τόνισε: "Ναι είναι αλήθεια, το βλέπω στην καθημερινότητα μου, από το απόγευμα της Κυριακής που ήρθα στην Αθήνα, μέχρι και σήμερα, με σταματάει ο κόσμος της ΑΕΚ και μου μιλάει με τα καλύτερα λόγια.
 Δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση, αυτή είναι η αλήθεια. Για αυτό το λόγο, νιώθω υποχρεωμένος απέναντι στον κόσμο της ΑΕΚ, ανεξάρτητα με την κατάληξη, να τον ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για την αγάπη που μου δείχνει. Σας παρακαλώ πολύ, να το βάλετε στην δήλωση μου και να το τονίσετε: Ευχαριστώ πάρα πολύ τον κόσμο της ΑΕΚ. Περιμένω και εγώ την απάντηση και όλα θα τα ξέρουμε το απόγευμα, δεν είναι στο χέρι μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου