Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Ο καφές παχαίνει;

Ελληνικό Ινστιτούτο Διατροφής
Ο καφές, εφόσον δεν εμπεριέχει ζάχαρη και γάλα, αποδίδει ελάχιστες θερμίδες και γιαυτό δικαίως θεωρείται πως δεν συνεισφέρει αρνητικά στο αδυνάτισμα.

Απεναντίας μελέτες δείχνουν πως η καφεΐνη μπορεί να επιφέρει μια μικρή αύξηση στο βασικό μεταβολισμό, ενώ σε μεγάλες δόσεις κατέχει και διουρητική δράση, στοιχεία που κρίνονται ελαφρώς θετικά σε πολλές προσπάθειες αδυνατίσματος.

Βέβαια επειδή η αυξημένη κατανάλωση καφέ εγκυμονεί ποικίλους κινδύνους για την ανθρώπινη υγεία, πρέπει εδώ να τονίσουμε πως η πόση του καφέ πρέπει να γίνεται με μέτρο και σύνεση.

http://health.in.gr

8 σχόλια:

  1. ΕΓΩ ΧΩΡΙΣ ΚΑΦΕ ΚΑΙ -ΤΣΙΓΑΡΟ-ΔΕΝΥΠΑΡΧΩ. ΗΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγω καφες-τσιγαρο-ιντερνετ
    λετε να θελω βοηθεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΟΙ ΤΗ ΘΕΛΟΥΜΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βοηθατε ρε παιδια
    εχω παθει εξαρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η δασκάλα της Α' δημοτικού έχει πρόβλημα με τον Τοτό που όλο βρίζει και δε
    δίνει την παραμικρή σημασία στο μάθημα..

    'Ποιό είναι το πρόβλημά σου;', τον ρωτάει εξαγριωμένη.
    'Είμαι πολύ έξυπνος για να είμαι στην πρώτη τάξη'. Απαντά ο Τοτός με ύφος.
    'Η αδερφή μου είναι στην τρίτη τάξη και είμαι πολύ εξυπνότερος από αυτήν.
    Πιστεύω πως πρέπει να πάω τουλάχιστον στην τρίτη κι εγώ'.
    Η δασκάλα τον πάει στον διευθυντή, ο οποίος συμφωνεί να του κάνουν διάφορα
    tests γνώσεων κι εξυπνάδας κι αν απαντήσει σωστά, να τον βάλουν στη τρίτη
    τάξη.
    'Πόσο κάνει...
    3x13;', ρωτά ο διευθυντής.
    'Τριάντα εννέα'.
    'Ποια είναι η πρωτεύουσα της Φιλανδίας;'
    'Το Ελσίνκι'...
    'Πότε γιορτάζουμε το έπος της Αλβανίας;'
    'Την 28η Οκτωβρίου'.
    Σε όλες τις ερωτήσεις του διευθυντή, ο Τοτός απαντά σωστά. Όμως, μετά
    αρχίζει να ρωτά η δασκάλα, η οποία τον έχει άχτι και θέλει να αποδείξει πόσο
    αθυρόστομος είναι.
    'Τι είναι αυτά που η αγελάδα έχει 4 κι εγώ 2;', ρωτάει πονηρά η δασκάλα.
    'Τα πόδια', απαντά ήρεμα ο Τοτός.
    'Τι είναι αυτό που έχεις μέσα στο παντελόνι σου, ενώ εγώ δεν έχω;'
    'Τσέπες'.
    'Τι είναι μαλλιαρό, οβάλ, γλυκό και μέσα υγρό;'
    'Η καρύδα'.
    'Τι μπαίνει μέσα σκληρό και ροζ και βγαίνει μαλακό και βρεγμένο;'
    Ο διευθυντής ανοίγει διάπλατα τα μάτια του, αλλά πριν προλάβει να μιλήσει ο
    Τοτός λέει με αυτοπεποίθηση:
    'Η τσίχλα'.
    'Τι κάνει ο άντρας όρθιος, η γυναίκα καθιστή και το σκυλί στα τρία πόδια
    του;', ρωτά ακόμη πιο έντονα η δασκάλα.
    'Χειραψία'.
    Η δασκάλα τα έχει πάρει στο κρανίο! Αποφασίζει λοιπόν να χτυπήσει πιο
    δυνατά:
    'Χώνεις τα παλούκια μέσα μου. Με πιέζεις, με καρφώνεις κι εγώ ανεβαίνω. Δεν
    προλαβαίνεις να τελειώσεις κι εγώ βρέχομαι. Τι είμαι;'
    Τα μάτια του διευθυντή ανοίγουν τρομαγμένα, αλλά πάλι πριν προλάβει να πει
    κάτι, ακούει τον Τοτό να απαντά:
    'Η σκηνή!', απαντά με σιγουριά ο Τοτός.
    'Βάζεις το δάχτυλο μέσα μου! Με παίζεις νευρικά! Ο σωστός άντρας αυτό κάνει
    πρώτα. Τι είμαι;'
    Ο διευθυντής πλέον άναυδος κοιτάζει σα χαμένος!
    'Η βέρα!', λέει θριαμβευτικά ο Τοτός.
    'Είμαι σε διάφορα μεγέθη. Όταν δεν είμαι καλά, στάζω. Όταν με πιάνεις και με
    αναταράζεις, ανακουφίζομαι... Τι είμαι;'
    'Η μύτη'.
    'Είμαι σα σκληρό δοκάρι με σουβλερή άκρη. Καρφώνομαι με δύναμη τρέμοντας..
    Τι είμαι;'
    'Το βέλος!'.
    'Αρχίζω από 'μ' και τελειώνω σε 'ι'. Όταν με δοκιμάσεις λιγώνεσαι. Τι
    είμαι;''Το μέλι φυσικά!'
    Ο διευθυντής φωνάζει: 'Φτάνει πια! Ποιά τρίτη τάξη; Στείλε το κωλόπαιδο
    κατευθείαν στο πανεπιστήμιο! Εγώ από μέσα μου απάντησα λάθος σε όλες τις
    ερωτήσεις...!!!'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στο πανεπιστήμιο, στο πανεπιστήμιο, δάσκαλέ μου. Μήπως κι εγώ έχω πρόβλημα; ΄Αλλες απαντήσεις θα έδινα. ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή