Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Καλημερααααααα.....Ξημερωσε!...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΕ ΜΟΥ.......

14 σχόλια:

  1. Καλημερα παιδια να ειστε ολοι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σημερα γραφουμε για το σπανακι ειναι πολυ ενδιαφερων θεμα να το διαβασεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημερα σε ολους/ες τι ειναι αυτα πρωι πρωι?σπανακια γιαμ γιαμ γιαμ πολυ νοστιμο μ'αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Καρμενούλα Δάσκαλε Καλλίμαχε Ερωτόκριτε να έχετε μια πολύ καλή μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου σταυρουλα με την ωραια σπανακοπιτα που κανεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόλις γύρισα είχα πάει για σπανάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλο μεσημερι Σταυρουλα,να μου φυλαξης ενα κοματι σπανακοπιτα χωρις φετα δεν τρωω τυρια εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα σου φτιάξω μια μικρούλα με 8 κομματάκια έλα να φάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρουλα περνω το καραβι και ερχομαι για την σπανακοπιτα χωρις τυρι στο ξαναγραφω

      Διαγραφή
  9. Καλημερα φιλοι.....μας ανοιξατε την ορεξη. Ερχεται καυσωνας εμαθα και πρεπει να ειμαστε ετοιμοι. Δροσερα μπανια η στη θαλασσα η στο λουτρο, σκιες και πολλα νερα. Καλο απογευμα σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλλιμαχε δεν ξερω να φτιαχνω σπανακοπιτα αλλα σπανακι θα φας τωρα που θα ερθεις το εβρασα και θα το φαμε με λεμονι!!!

      Διαγραφή
  10. Kαλημέρα φίλοι μου!δουλεία πολύ σήμερα ισα που μπήκα να δώσω και εγω το στίγμα μου στην όμορφη παρέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου ervtokrite να εισαι καλα να εχεις δουλεια και να μας γραφεις οταν μπορεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή