Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Καρχιμάκης: "Εγώ δεν είμαι διαπλεκόμενος"

Καρχιμάκης:  Εγώ δεν είμαι διαπλεκόμενος Απάντηση στην κριτική που του ασκήθηκε την περασμένη εβδομάδα, επειδή αποδέχτηκε τον διορισμό του στο υπουργείο Υποδομών, ως πρώην υπάλληλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας που μετατάσσεται στο Δημόσιο, δίνει με δηλώσεις του στο "Βήμα της Κυριακής" ο γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ.
"Εγώ δεν είμαι διαπλεκόμενος και γι' αυτό δεν σκοπεύω να παραιτηθώ. Αν τα είχα παντελονιάσει και τα είχα οικονομήσει, θα είχα παραιτηθεί. Και τότε αυτό θα ήταν το ύποπτο" τονίζει χαρακτηριστικά ο Μιχάλης Καρχιμάκης.

"Ένσημα δεν κολλάω, μισθό δεν παίρνω. Συνεπώς γιατί να παραιτηθώ; Όπως όλοι οι βουλευτές, ανέστειλα με την εκλογή μου στη Βουλή την υπαλληλική μου ιδιότητα. Ότι εργαζόμουν στην Ολυμπιακή δεν το έκρυψα ποτέ, το έχω και στο βιογραφικό μου. Εργαζόμουν ως διοικητικός λογιστής και έπαιρνα 1.800 ευρώ μισθό", υπογραμμίζει ο κ. Καρχιμάκης.

Επίσης ο ίδιος επιτίθεται στην αναπληρώτρια εκπρόσωπο της ΝΔ, Βασιλική Τζότζολα, κατηγορώντας την ότι είχε υπογράψει αίτηση μετάταξης από την Ολυμπιακή στο Δημόσιο, παρά το γεγονός ότι τώρα αρνείται τον διορισμό. "Δεν είμαστε όλοι ίδιοι" υπογράμμισε ο κ.Καρχιμάκης και καταγγέλει την κα Τζότζολα για υποκριτική στάση.

www.ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου