Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Αμανπιαρε !...ακόμα κοιμάστε?...





"ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ"

199 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΑΡΑ ΦΩΤΗ ΣΑΚΗ ΝΙΩΤΗ ΕΦΗ ΚΑΡΜΕΝ ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ/εs
    ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ, ΓΕΙΑ ΣΟΥ Γ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΙΩΤΗ ΟΛΑ ΜΕ ΓΑΤΟΥΛΕΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΡΓΗΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΗΣ Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμάν ρε τι ώρα ξυπνάτε?
    Για τον Νιώτη ξέρουμε ότι έχει να φροντίσει και τις απροστάτευτες γατούλες.Και φιλόζωος εκτός απο οικολόγος.
    Εγώ έχω μια ιδιαίτερα φορτωμένη μέρα για αυτό και σηκώθηκα πρωϊ-πρωϊ.
    Καλημέρα να χουμε και σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΙΡΗ ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ
    ΜΕ ΓΡΑΝΖΟΥΝΙΣΕ ΑΛΛΑ ΕΙΤΑΝ ΩΡΑΙΑ???
    ΜΗ ΧΑΘΟΥΜΕ ΟΛΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νιώτη το χαρακτηριστικό γνώρισμα της γάτας είναι ότι δεν είναι πιστή!!
    Θα φάει θα πιεί θα χουζουρέψει και θα φύγει. Οταν έχει πέρασμα απ΄τη γειτονιά θα ξαναπεράσει να ξαναφάει και πάλι θα ξαναφύγει, δεν είανι συναισθηματική, είναι για πάρτη της.
    Ο σκύλος είναι ο πιστός, έτσι για να ξέρουμε τι αδέσποτα μαζεύουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΑΙΡΗ ΣΑΒΑΤΟ-ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΕΠΕΙ
    ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ??? ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ
    ΚΟΥΡΑΓΙΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νιώτη,έχω σήμερα το βράδυ να κάνω τραπέζι κι όπως καταλαβαίνεις απ΄τα χέρια μου θα περάσουν όλα, οπότε δεν θα είμαι και η καλύτερη παρέα για σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΑΙΡΗ ΓΙΑΦΤΟ ΘΕΛΩ ΓΑΤΑΚΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ
    ΠΙΣΤΗ?? ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΦΑΓΑΣ??
    ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ ΚΑΜΙΑ, ΤΟΠΙΑΣΕΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΑΙΡΗ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ
    ΟΛΛΑ ΤΑ ΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι την έκανες την αδέσποτη γατά? κεραμυδόγατα ήταν ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νιώτη πάρε άνθρωπο από σπίτι και σκυλί απο μαντρί, για γάτες δεν μας λέει ο ποιητής.
    Οπότε κάνε ότι νομίζεις.Μεγάλο παιδί είσαι και ξέρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΑΙΡΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΑ ΤΩΡΑ?
    ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νιωτη αμα περισευη κανα κοκκαλακι σφυριξε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατανοώ Νιώτη μου.Σ΄αφήνω πάω να αρχίσω τις δουλειές, καλή μέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΔΑΚΡΥΖΩ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ
    ΜΕ ΠΟΝΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥΜΑΙ,
    ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΤΑΙΑ
    ΣΤΟΝ ΨΕΥΤΗ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ'ΜΑΙ.???
    ΜΑΙΡΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
    ΑΦΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΟΚΚΑΛΑΚΙΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
    ΟΤΑΝ?? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΡΑΓΚΑΚΙΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νιωτη ποτε θα παμε Πτολεμαιδα Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΑ ΦΤΙΑΞΗ Ο ΚΑΙΡΟΣ ,ΕΔΩ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ ΚΑΝΗ
    ΑΦΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΡΕΣ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΟΚ
    ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ 36 ΕΥΡΩ ΕΧΗ, ΡΩΤΗΣΑ
    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΕΙΑ ΕΧΩ
    ΒΓΑΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΡΑ ΤΟΥ
    ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ
    Μ'ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΣΚΕΠΑΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΠΟ
    ΚΑΙ ΚΟΦΤΕΡΟ ΜΑΧΑΙΡΙ
    ΚΙ ΑΝ ΔΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ
    ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΓΕΣ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟ
    ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΗ ΣΤΡΑΤΑ,
    ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ
    ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΣΤΑΡΑΤΑ.???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΜΩ ΤΑ ΦΛΟΥΡΙΑ
    ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΓΡΟΣΙΑ
    ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΝ ΚΑΛΗ
    ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΛΥΚΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ.!!!!

    ΑΦΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΤΗ ΖΩΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χωρις φλουρια και γροσια πως θα ερχετε η γατουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kαλημέρα Φώτη Έφη Νιώτη Κάρμεν Μαίρη Συμπέθερε Ωραία Ελένη Σάκη Καλλίμαχε παναή Μαρίζα καλημέρα σε όλους Σταυρούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η ΕΡΗΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ
    ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΝΕΜΕΝΟ
    ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝΕ ΖΕΙ,
    ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΡΥΟ
    ΠΟΛΥ ΚΑΝΗ ΣΗΜΕΡΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΙΑ ΓΑΤΟΥΛΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ
    ΧΩΡΙΣ ΦΡΑΓΚΑ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΚΜΕΚ ΚΑΝΤΑΐΦΙ ΕΝΑ ΦΥΛΟ ΚΑΝΤΑΙΦΙ 200ΓΡ ΑΜΥΓΔΑΛΑ ΚΑΒΟΥΡΤΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΕΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΜΗΞΕΡ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΓΚΑΡΝΙ ΜΙΑ ΚΡΕΜΑ ΓΑΝΑΚΤΟΣ ΚΙΛΟΥ 50 ΓΡ ΒΟΎΤΥΡΟ ,ΣΕ ΤΑΨΙ ΞΕΜΑΛΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΦΥΛΟ ΛΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΧΥΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΟΣΟΤΟΥ ΠΑΡΗ ΕΝΑ ΞΑΝΘΟ ΧΡΟΜΑ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΤΥΩΣΗ ΜΟΛΙΣ ΚΤΙΩΣΗ ΤΟ ΠΕΡΙΧΥΝΟΥΜΕ ΜΑ ΤΟ ΣΙΡΌΠΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ ΘΕΛΟΥΜΕ 4ΠΟΤΥΡΙΑ ΝΕΡΟ ΔΥΟΜΙΣΗ ΠΟΤΗΡΙΑ ΖΑΧΑΡΙ ΜΙΣΟΚΙΛΟ ΜΕΛΙ ΚΑΝΕΛΑ ΓΑΡΙΦΑΛΑ ΚΟΝΙΑΚ 2 ΣΦΥΝΑΚΙΑ ΤΟ ΒΡΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΣΕ ΜΕΤΡΙΑ ΦΩΤΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΌΤΑΝ ΕΊΝΑΙ ΚΡΎΟ ΤΟ ΚΑΝΤΙΦΙ ΡΊΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΙΡΌΠΙ ΤΟ ΑΦΉΝΟΥΜΕ 10 ΛΕΠΤΆ ΝΑ ΑΠΟΡΡΌΦΗΣΗ ΜΕΤΆ ΡΊΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΜΎΓΔΑΛΟ ΠΆΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΤΑΐΦΙ ΧΤΥΠΆΜΕ ΤΟ ΓΚΑΡΝΙ ΜΕ ΓΑΛΑ ΒΛΕΠΕ Οδηγίες ΣΤΟ ΚΟΥΤΊ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΑΜΥΓΔΑΛΟ ΧΤΥΠΑΜΕ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΤΗΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΑΡΝΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΣΠΑΛΊΖΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΜΥΓΔΑΛΟ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΨΥΓΕΊΟ 2 ΩΡΕς ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΗΧΙΑ Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΑΙΔΙΑ
    ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΡΜΕΝ ΣΑΚΗ
    ΦΩΤΗ ΚΑΛΛΙΜΑΧΟ ΕΦΗ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ
    ΞΕΧΑΣΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα Νώτηηηηηηηηηηηηηηηηηη Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλημερα σε ολους/ες να χουμε μια καλη μερα και ενα δημιουργικο σαββατοκυριακο
    την καλημερα μου στον Φωτη,Νωτη,Γιωργο,Μαιρη,Σταυρουλα,και σε οσους ακολουθησουν μετα
    σημερα εχω δουλειες με φουντες......
    υπαρχει κανενας εθελοντης μηπως?χαχαχα
    Φωτη πολυ κρυο εχει χιονισει στα γυρω ορεινα
    οσοι αγαπαν το σκι ας προσελθουν αφθονο και φρεσκο χιονι εχει προς τα δω,τα μερη πολλα Βιγλα,Βασιλτσα,Καιμακτσαλαν δαλεχτεεεεεε
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σταυρουλα δεν εχει μπανιο σημερα?Νιωτη που πας?
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εφηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη ξυπνα σε πλακωσε το παπλωμα?πινω καφε ελα γατ σε λιγο θα αρχισω φασινα χομ
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Kαλημέρα κάρμεν είδες την συνταγη; οχι σήμερα πολλες λασπες απο της παρα πολλη βροχη και η θαλασσα πολλη θολη δεν παμε πουθενα σήμερα ασε πουο καιρος το ξανα παει για βροχη φιλάκια Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κάρμεν καταραμένες είμαστε οι γυναίκες δουλεία παιδιά όλες της δουλιες εμεις και η άντρες μόνο δουλεία και μετε αραλίκι ζηλεύω Σταυρούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλημερα Σταυρουλα δικια σου η συνταγη?ωραια θα την γραψω και θα την κανω καποια στιγμη
    κρυο ε? μια απο τα ιδια και εδω μην νομιζες παντου ετσι ειναι σημερα
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σταυρουλα σε αυτη τη ζωη αντρας πρεπει να εισαι
    και εγω μην νομιζες καθε σαββατοκυριακο αναθεματιζω που ειμαι γυναικα και οσες ξερω που δουλευουν τα ιδια λενε
    εχει γινει σλογκαν καθε δευτερα πρωι να ανταλλασω καλημερα με μια κοπελα και ρωτωντας την πως τα περασε να με απανταει παντα με την ιδια φραση"ασε.. πηδηχτικα στης δουλειες παλι"
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εδω δεν πολυκάνη Κρύο Κάρμεν να κατέβη λίγο η θερμοκρασία όταν έχει βοριά έχουμε πολύ υγρασία Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εγώ τη να πω σε ένα σπίτι που έχω 4 άντρες και είμαι η μόνη γυναίκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. αλλος θεος εκει Σταυρουλα εδω κρυο και κρυο ξερο,βουνισιο κανει μηπως γνωριζεις καποια Δαμαντουλα?εινα απο τα μερη μου εδω
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αμαν εγω με δυο κα δεν την παλευω....εσυ 4?
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. συμπεθερα η Εφη θα σου κραταη μουτρα που δεν εστειλες ΕΚΜΕΚ με κουριερ Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Είναι δασκάλα κάτι μου λέει το όνομα αλλά αυτή την στιγμή μου διαφεύγει Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. εχω ενα προβλημα με το Γιωτα μου στο πληκτρολογιο********αν καπου το παραλειπω σορυ!
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. εχει ενοικιαζομενα δωματια τα holidays
    καλημερα Γιωργο!η Εφη καλο ειναι να αρχσει να κανει εξασκηση πως θα την παντρεψουμε αν δεν ξερει να κανει εκ μεκ?
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μα θα της το στύλο Συμπέθερε αλλά αυτές της μέρες δεν μπορώ έχω να μαγειρέψω για δυο βάφτισης όταν τελειώσουν.. πρέπει να κάνη υπομονή Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Την θυμήθηκα ο άντρας της είναι από τα μέρη σας η κοπέλα είναι από δω ο γιος της είναι αρραβωνιασμένος με την κόρη φίλης μου ερχετε κάθε καλοκαίρι Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. θα το αγοραζει ετοιμο απο τον Σηδηροπουλο Εχει και τον Νιωτη που την μαλωνη οταν παη στο ψυγειο Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μια πολύ πολύ γλυκιά αν και παγωμένη καλημέρα κι από μένα σε όλα τα παιδιά του Αμανπιαρε. Καλά να είμαστε και να έχουμε πετρέλαιο να μην τουρτουρίζουμε. Καλημέρα στο Γ-Γ, στο Νιώτη και στη γατούλα του (λόξιγκας θα την έχει πιάσει την κοπέλα με τόσο που τη συζητάμε), στις κορούλες σας, στο Φώτη, στο Σάκη(ύποπτες οι εξαφανίσεις σου, ελπίζω να είναι για πολύ ευχάριστη αιτία χιχιχι), στη Σταυρούλα(δεν έχει μπάνιο σήμερα , σ' ευχαριστούμε για τη συνταγή),στην Κάρμεν(η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη),στην Ωραία Ελένη(ελπίζω να περνάς καλά),στη Μαρίζα, στην Ευφροσύνη, στον pipi(ε, όχι και ληγμένα γιαούρτια), στον Παναή, στο michael,στη Μαίρη (εμένα Μαίρη μου μου αρέσουν περισσότερο οι γάτες, ακριβώς γιατί είναι ανεξάρτητες, ενώ ο σκύλος είναι εκνευριστικά πιστός, ό,τι και να του κάνεις αυτός σ' ακολουθεί),στον Καλλίμαχο, στον 7.20, στην 9.15 σ' όλη την Ελλάδα και σ' όλο τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πω πω περασε η ωρα πρεπει να σας αφησω
    καλημερα και καλη συνεχεια Σταυρουλα χαρηκα που τα ειπαμε καλη δουλεια και καλη επιτυχια στα μαγειρεματα γειτονα την καλημερα μου κα σε σενα
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χα,χα γι' αυτό με έπιασε λόξιγκας ξαφνικά για μένα μιλούσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ειδεσ καρμεν μωλις ακουσε γλυκο εσκασε μυτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλημέρα Έφη 9 15 εγω είμαι ξέχασα να βάλω το όνομα Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Για σενα φρωντιζα να σου στειλουν κανενα ΕΚ ΜΕΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλημέρα Σταυρούλα μου. Είδες πώς με διαβάλλουν; Τι έκανα η κακομοίρα μια συνταγή ζήτησα. Χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Α,ε, τότε τα παίρνω πίσω τα λόγια μου. Χαίρομαι να με καταλαβαίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ειχα την εντυπωση πως αυτη εινα απο εδω και ο αντρας της απο ιο, αλλα τωρα που το λες μαλλον εχει το επιθετο του αντρας της που εινα και ποντιος,παντως εχω καιρο να την δω ειναι καλα η Κ Διαμαντουλα?
    καλημερα Εφη!
    βρε Γιωργο το να το φτιαξεις εχει αλλη νοστιμια
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ναι Σταυρουλα ειναι αυτο που λενε"ειδες φαγητο κατσε ειδες ξυλο φυγε"ενα τετοιο πραγμα και με την Εφη χαχαχα
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Παιδιά τι κρύο είναι αυτό; Βγήκα λίγο στο μπαλκόνι και πάγωσα. Α, κοιτάξτε να δείτε όχι τώρα που ξεμπερδέψατε με το Σάκη θα πιάσετε εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Σακηηηηηη!!!!! ξυπνα μπουγατσα με γλυκια κρεμα και ενα μιλκο θα σου στειλω
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. το Χειμώνα δεν μένουν εδώ μόνον ο γιο της δουλεύει στην εμπορική τράπεζα οι υπόλοιποι οικογένεια δεν ξέρω που μένουν έχουν το ξενοδοχείο και ένα φαστ φουντ Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΧΑΧΑΧΑ Εφη ειμαστε σε διατεταγμενη υπηρεσια
    για σενα δουλευουμε
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Γ-Γ είδες στο Σάκη στέλνουν μπουγάτσα και με γλυκιά κρέμα παρακαλούμε, σε μένα το κακόμοιρο τίποτα. Κενωνία άδικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αν δεν κανω λαθος δυο γιους εχει?
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Και σε πολύ διατεταγμένη Κάρμεν μου. Χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Εδω να δης κρυο εφη Αφου και ο Νιωτης μετα το κρυο στη ρουμανια περιμενη την ανοιξι να ερθη Γρεβενα Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ναι Εφη μπουγατσα σαλονικης η σερεικη ξερεις ποσες θερμδες εχει?αν σου εστελαν θα μου ελεγες επιτιδες το κανω για να σε παχαινω
    εκτος αν εισαι αδυνατη οποτε οκ θα φροντισω
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ ΕΦΗ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΛΗΓΜΕΝΟΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΧΟΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΤΟ ΠΡΩΪΝΟ ΣΑΣ ΚΕΦΙ ΠΑΝΤΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΑΣΩ ΧΟΡΤΑ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΡΕΓΓΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ποπό κι εσύ είσαι όλο έξω. Να προσέχεις τους δρόμους Γ-Γ. Πρέπει να γλιστράνε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Εγώ ξέρω τον έναν γιο και μια κόρη παντρεμένη και έχει και ένα παιδί τον άλλο γιο δεν τον ξέρω Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Α, σήμερα pipi θα είσαι η χαρά του Νιώτη. Ανέφερες τη μαγική λέξη: χόρτα. Ξανά καλημέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Παντως οταν μιλαμε για φαη ο Νιωτης απεχη Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλημερα Παναγωτη
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Λάθος Γ-Γ, απλώς μας δίνει συμβουλές πώς να απέχουμε εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Γι αυτο θα ζησει 100 χρονια
    και το λεει κι ολας τρωγε σαν γατι για να εχεις ζωη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Χα,χα τώρα το διάβασα. Δικαιολογίες χρυσή μου, δεν το σώζεις, μόνο στο Σάκη ενδιαφέρθηκες να στείλεις σε μένα τίποτα. Και το ξαναλέω. Κενωνία άδικη. ΄Αλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους ρίχνεις στα τάρταρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Μου εφερε χτεσ βραδι η κορη μου ενα κεικ σοκολατας απο τον τερκενλη θεσ/νικη το εφαγα μεχρι τωρα ολο εβαλα συγουρα εναν κιλο Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Kαλημέρα σας Παλι του εδωσα και καταλαβε χθες Τωρα σηκωθηκα Μη φανταστειτε καταχρησεις μονο συζητηση για σοβαρα ζητήματα γυρισα στις 4η ωρα Μονο με νερο ημουν Νιωτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ωραία Ελένη καλημέρα πες τα όλα. Λείπει ο Νιώτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Σκεψου να με στειλη και η συμπεθερα Εκμεκ θα τον περασω τον Πανκακο στα κιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Καλημέρα σε όλους-ες.
    Ενα χαρούμενο και ήρεμο Σαββατοκύριακο να έχετε.
    *Ο κόσμος καλύτερος αν είχε περίσσεια αγάπη*.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Αυτόν Γ-Γ μου, όση προσπάθεια και να κάνεις στα κιλά δεν τον ξεπερνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Το νερο σε κανη ωραια Ωραια Ελενη Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Καλημέρα Φώτη. Σε καταγγέλλω και σένα ως προβοκάτορα. Τι συνταγές είναι αυτές που μας βάζεις; Λιγωθήκαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Καλημερα Φωτη με τον Ηλιο ωπως παντα Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ρε γειτονισα αν ανεβει ο Νιωτης που θα βρουμε χορτα να τον κανουμε τραπεζι Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Δεν ξερω αλλα εγω δεν πινω πολυ αλκοολ μεχρι 2 ποτηρακι καλα ειμαι μετα....
    Την εχωρατικη ομορφια τι την διασφαλιζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Εφη ςος τι?? ειναι εχωρατικη Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. εσωτερικη ηθελα να γραψω Δεν θελει Εφη το μυαλο μου στο πληκτρολογιο θελει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Α, εγώ Ωραία Ελένη μου έχω σκοπό να πάω να δοκιμάσω αυτό το ποτό που μου είπε ο Νιώτης. Πιστεύω ότι θα είναι κάτι σαν φρουτ παντς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Την εσωτερική ομορφιά άλλα πράγματα τη διασφαλίζουν, και πρέπει να την διαθέτεις πρώτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ωραια ελενη χωριατικη καταλαβα και το πηγα σε κατι κυριες στα χωρια της Δ Μακεδονιας ξερεις σε αυτα τα μερη ο ανδρας καβαλα στο γαιδουρακι και η γυναικα να τραβαη το καπιστρι (σχηνι) Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Και στην ΄Ηπειρο κάτι τέτοιο γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Παιδιά σας αφήνω πάω να ψωνίσω. Καλή συνέχεια, τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ωραια ελενη Π ΣΥΝΔΙΚΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ειμασθε κοντα γειτονες??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. δεν ξερω που θα βρω χορτα Γιωργο ολα ειναι μολυσμενα εδω,παντως τον παγκαλο αποκλειεται να τον φτασουμε οσο και να φαμε χαχαχα 25 χρονια χτιζει αυτο το υπεροχο κορμι που εχει γινει το επικεντρο πολλων συζητησεων,3 πραγματα ειναι αξιοπροσεκτα σε αυτον,το μεγεθος,ο λογος του,και τα ακινητα του
    καλημερα Ωραια Ελενη
    καλημερα Φωτη
    παιδια τα λεμε.....
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΚΑΡΜΕΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ
    ΔΩΜΑΤΙΑ?? ΑΜΑ ΦΤΙΑΞΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΕΡΘΩ
    ΣΤΟ ΓΙΩΡΓΟ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Στην συμπεθερα ειναι τα δωματια βρε Νιωτη Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Καλημέρα ξανά Νιώτη τα δωμάτια τα έχει μια γνωστή της Κάρμεν εδώ στην ίο Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΤΡΩΣ ΛΙΓΩ??
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΟΥΠΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ,
    ΒΑΛΕ ΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ, ΣΕΛΙΝΟ,ΚΑΡΟΤΑ,
    ΑΝΙΘΟ ,ΜΑΙΝΤΑΝΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΑΣΟ
    ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΡΙΘΑΡΑΚΙ.
    ΕΓΩ ΑΦΤΟ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ. ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΕΝΤΑΞΗ Γ.Γ. ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ ΘΑ ΠΑΜΕ, ΝΑ ΜΑΣ
    ΚΡΑΤΗΣΗ ΔΩΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ
    ΝΑ ΜΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΜΕ ΗΛΙΟ?
    ΟΤΑΝ ΕΡΘΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΝΑ ΠΛΕΝΕΙΣ?
    ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ
    ΜΕ ΡΟΔΟΝΕΡΟ???
    ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ
    ΜΕ ΕΝΑ ΒΑΜΒΑΚΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ
    ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ
    ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΝΩ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΦΕΝΟΜΑΙ ΝΕΟΣ ΠΟΛΥ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Γ.Γ. ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΙΟ ΜΑΖΙ???
    ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ?,ΦΥΓΑΜΕ ΚΑΝΟΝΙΣΕΤΑ ΟΛΑ ΕΣΗ???
    ΠΟΤΕ ΠΟΥ ΠΟΣΟ ΤΗ ΩΡΑ ΚΛΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Με εμενα φιλε θα πας μονο Δ μακεδονια και Φυρομ τα νησια μου πεφτουν καπως μακρια Γ-Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΕΝΤΑΞΗ Γ.Γ.ΣΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΠΑΣ
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΩΡΤΑΡΑΖΙ ΔΡΥΟΒΟΥΜΟ ΒΟΓΑΤΣΙΚΟ
    ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΑΜΑ ΖΟΥΝΕ? ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΗΣΑ ΘΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΗΛΟΠΙΤΑ??
    ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΩΡΑΙΑ ΣΠΙΤΙΚΗ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Mε ποιον γειτονευω παιδια και δεν το ξερω;
    Νιωτη χρησιμοποιω φυσικα προιντα από το φαρμακειο δεν πηγαινω στα μαγαζια καλυντικων
    επισης το δερμα θελει υπνοκαι τελευταια εγω το εχω παραξηλωσει δεν κοιμαμαι πολυ
    Μηλοπιτα θελω κι εγω αλλα αμα φτιαξω θα φαω κι αμα φαω θα παχυνω θα φαω σκετο το μηλο με λιγο μελι και κανέλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. καλημερα και στην Κάρμεν μας
    ο Σακης μας κανει κούρα μάλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΘΩΡΑ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΦΩΤΗ ΤΟΝ ΑΡΓΗΓΟ ΤΩΝ ΜΠΛΟΓΚΕΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΡΧΗΓΟ ΤΩΝ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΚΟΙΜΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙΑΡΙΘΜΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ?
    ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Aν μπορείτε κάντε το και εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΚΥΡΙΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΤΕ
    ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ????? ΓΙΤΙ ΔΕΝ ΤΡΩΗ ΣΑΝ ΛΥΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΠΑΝΤΑ Ο ΥΠΝΟΣ ΜΑΣ
    ΚΑΝΗ ΚΑΛΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΟΥ
    ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΗ ΑΦΤΟ.
    ΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΗ ΚΑΛΟ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ
    ΝΩΡΙΣ ΚΑΙ ΞΗΠΝΑΜΕ ΝΩΡΙΣ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ 11
    ΚΑΙ ΜΙΑ 3ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ??????
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΛΟΠΙΤΑ ΕΤΣΙ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ
    ΜΗΛΟ ΜΕ ΚΑΝΕΛΑ
    ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ ΟΤΙ
    ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΣΕ ΚΑΛΑ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΙ, ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ,
    ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΩ, ΑΜΑ ΦΤΙΑΞΗ Ο ΚΑΙΡΟΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ο ΣΑΚΗΣ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑ ΜΟΥΤΡΑ????????????
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΕΝΟΣ, ΣΑΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
    ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΡΑΨΕ ΜΑΣ,
    ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ ΑΝΑΣΑ?????
    ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΑΤΟΥΛΑ ΜΑΥΡΗ????????
    ΤΗΝ ΔΙΩΧΝΩ ΜΕ ΓΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗ
    ΜΕΡΑ ΝΑΤΗ???
    χαθηκε και ο σακησ να την ξεφορτοθω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΚΥΡΙΕ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΜΕ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΜΕ ΤΗΝ
    ΦΑΣΑΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΧΟΥ ΧΟΥ ΧΟΥ ΧΟ
    ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΕΧΝΙΔΗ ΚΥΡΙΕ ΧΑΧΑΧΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΠΟΥ ΥΠΝΟΣ?
    ΡΕ ΣΑΚΗ ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
    ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΥ ,ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ
    ΑΛΑΞΩ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΔΩΡΕΑΝ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΠΑΩ ΣΤΗ ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΜΠΑΛΑ
    ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΩ ΕΝΑ ΤΖΙΝ ΜΑ ΛΕΜΟΝΙ??
    ΑΜΑ ΒΕΡΕΘΩ ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗΣ 6??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Και ξανά καλησπέρα. Είναι κανείς εδώ; Νιώτη μου, μην τα βάζεις με το Σάκη μας. ΄Ολοι ξέρουμε πώς είναι όταν είσαι στα πρώτα σου ντουζένια. ΄Ασ' τον να το χαρεί. Χώρια που κύριε Νιώτη μας έπρεπε κι εσύ να είσαι με τη γατούλα σου τώρα, κι όχι να μου λες ότι θα πας στην καφετέρια να δεις μπάλα. ΄Ακου μπάλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Και σας αφιερώνω και των δυονών ( σε σένα Νιώτη και στο Σάκη) αυτό το τραγουδάκι.

    http://www.youtube.com/watch?v=vQh112HQsoE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Νιωτη μην ασχολεισαι με τους ......του αναποδου συμπαντος ξερεις τι εννοω. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
    επισης θα σε περιμενω να φαμε υγιεινα να ανταλλαξουμε συνταγες Ομως για τον υπνο δε φταιω εγω εμπλεξα με κακες παρεες καθε βραδυ και σε αλλο στακι για να λυσουμε το Λυβικο προβλημα μην γινει και Ελληνικο σε λιγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Παιδια διαβαζω τωρα Το δογμα του Σοκ της Ναομι Κλειν , εκδοσεις Λιβανη
    Τελειο να τοι διαβασετε να δειτε ποιοι ειναι οι κωλοαμερικανοι ιμπεριαληστες και οι κλωνοι τους Γαλλοι Αγγλοι Γερμανοι κλπ Δυστυχως οι πρωτοι διδαξαντες για ολα ηταν οι Ιερα Εξέταση Γεινια τα οπλα των σκοταδιστων που κυριαρχουν παντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Καλησπερα σε ολο τον κοσμο που συμμετεχει στο Αμανπιαρε! Ισως ορισμενοι να μην μπορουμε ν' ακολουθησουμε ορισμενους στα ελευθερα ωραρια και δρομολογια τους. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι θα απεχουμε.......η συμμετοχη μας θα υπαρχει χωρις κομπλεξ, χωρις συστολες, κι οποτε ΜΠΟΡΕΙ!!!!! Χαιρετω ολους και ολες εναν - εναν! Δεν αναφερω ονοματα ισως ξεχασω καποιον και δεν θελω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Καλησπέρα Ωραία Ελένη, όλοι κοιμούνται ακόμη, κι ο κύριος Νιώτης μας, πήγε στην καφετέρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Καλησπέρα Καλλίμαχέ μου. Πάντα απαραίτητη και ευχάριστη η παρουσία σου. Σίγουρα δεν έχουμε όλοι την ίδια ευχέρεια χρόνου, ο καθένας όσο μπορεί. Το παν είναι να μην ξεχνάμε τα φιλαράκια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Αχ, καλά, καλό βράδυ παιδιά καλά να περνάμε. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΕΦΗ ΔΙΠΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ
    ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΖΙΝ ΜΕ ΛΕΜΟΝΙ ΠΗΓΑ,ΧΩΡΙΣ ΓΑΤΑ?
    ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ, ΤΡΩΝΕ ΠΟΛΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Νιώτη μου, έτσι είναι οι γατούλες τρώνε πολύ, αλλά χαϊδεύουν και πολύ. Γι' αυτό προσφέρουν χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. καλησπερα σε ολους σαββατοβραδο σημερα και οι απουσες θα ειναι δικαιολογημενες....
    καλα να περασετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΛΥ ΕΞΩ, ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Βολτα κανουμε Νιωτη ετσι για να ξεφυγουμε λιγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΚΥΝΗΓΗΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥΛΙΑ
    ΚΑΙ Μ΄ΕΙΠΑΝΕ ΠΕΤΡΙΤΗ,
    ΜΑ ΤΩΡΑ ΠΙΑΣΤΗΚΑ ΚΙ ΕΓΩ
    ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΙΧΤΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΚΑΝΗ ΚΡΥΟ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ
    ΧΡΙΑΖΕΤΑΙ ΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΒΟΛΤΑ??
    ΕΓΩ ΠΙΓΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΣΑΙ
    ΚΑΙ ΕΙΡΘΑ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ
    ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΣΤΗ ΒΡΥΣΗ
    ΠΑΡΕ ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΑΚΙ ΜΟΥ
    ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΗ Ο ΣΑΚΗΣ ΓΙΑΤΙ
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΓΡΑΦΗ???? ΕΝΑ ΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΡΚΕΤΟ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Νιωτη οι δουλειες δεν τελειωνουν αφησα κατι και για αυριο ο Σακης ας ειναι καλα και ας μην γραφει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΚΑΡΜΕΝ ΤΗΝ ΣΠΙΡΟΥΛΙΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΝΕΙΣ
    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. δοξα τον θεο καλα ειναι, και ο πατερας μου με την αρρωστια του καλα παει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΑΜΑ ΞΕΧΝΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΛΕΚΙΘΙΝΙ
    ΕΓΩ ΠΕΡΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΩΡΑ?
    ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΤΗΝ ΔΙΝΩ ΣΕ ΚΑΤΗ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΚΑΛΗΤΕΡΑ
    ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. λεκινθινη σε χαπι δεν ειναι πιο καλη?
    μου ειναι αδυνατο να την παρω σε σκονι με αηδιαζει η γευση εδω την σπιρουλινα που την παιρνω με ανακατευει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΕΙΝΑΙ ΤΡΩΦΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ Η ΛΕΚΙΘΙΝΗ,
    ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΓΟΝΕΙΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ
    ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Νιωτη που τα βρησκεισ ολα αυτα ??? ειναι ακριβα ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕΛΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ
    ΛΕΚΙΘΙΝΙ??? ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΔΟΥΝΕ
    ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΤΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. με τοσα βοτανα που ξερεις τελικα πιο ειναι το ελιξηριο της νεοτητας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. 22 ΕΥΡΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΕΧΕΙ,ΑΛΑ ΚΑΝΗ ΘΑΥΜΑΤΑ
    ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ, ΕΧΩ ΟΛΟ ΞΕΧΝΑΓΑ ΤΩΡΑ
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ, ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ
    ΠΕΡΝΑΣ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. θα ψαξω να βρω λεκινθινη για την κορη μου,αυτη την χρειαζεται τωρα εχει πολυ διαβασμα,ετοιμαζει την πτυχιακη της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. και την σπιρουλινα τοσο την πηρα αλλα εχει μεσα χαπια για 2 μηνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΚΑΡΜΕΝΗ ΣΠΙΡΟΥΛΙΝΑ ΚΑΙ ΙΠΠΟΦΑΕΣ ΑΜΑ
    ΠΕΡΝΕΙΣ?? ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ??
    ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΙΠΠΟΦΑΕΣ
    ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΤΗ ΚΑΝΗ, ΤΟ ΒΟΤΑΝΟ ΤΟΝ ΘΕΩΝ
    ΕΙΝΑΙ ?? ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΠΕΣ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΚΑΡΜΕΝ ΠΡΩΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ?
    ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΦΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΩ
    100 ΕΥΡΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. αυτο το διαστημα πηρα ενα μειγμα για χοληστερινη
    ταραξακο το λενε για τον αντρα μου,ειχε κανει εξετασεις αιματος και η χοληστερινη χτυπησε ταβανι,εχει εδω και μια εβδομαδα που το πινει σε καμμια δεκαρια μερες θα κανει παλι,θα σου πω αν τελικα τον βοηθησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΕΤΗΤΗ?? ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ
    ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. το εχω διαβασει Νιωτη το ιπποφαες ηταν τροφη για αλογα εξου και η ονομασια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΤΟ ΤΑΡΑΞΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΒΟΤΑΝΟ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΙ?? ΟΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ
    ΚΟΨΕΙΣ ΤΑ ΛΙΠΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΨΩΜΙ ΣΙΚΑΛΕΩΣ ΝΑ ΤΟΥ
    ΠΑΡΕΙΣ, ΟΧΙ ΚΡΕΑΣ ΚΑΙ ΒΟΥΤΗΡΑ, ΣΕ 20 ΜΕΡΕΣ
    ΑΜΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΦΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΗ ΤΙΠΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ΔΟΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΔΡΑ ΣΟΥ, ΙΠΠΟΦΑΕΣ
    ΜΗ ΦΟΒΑΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΓΩ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΦΤΑ ΖΩ
    ΚΑΙ ΠΕΤΑΩ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕ ΑΠΟ ΔΙΑΙΤΑ??
    ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΦΑΗ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Νιωτη ειναι φαν του κρεατος τι να τον κανω?οταν κανω οσπρια η λαδερα στραβομουτσουνιαζει ο δε μικρος μου δεν τα τρωει,αυριο πηρε κρεας να ψησει εγω αν θα φαω μια μπριζολα και αν δεν μου αρεσει πολυ το κρεας αλλα θα κανω λιγο πληγουρι με σαλατα,το ξερουμε οτι ολα αυτα ειναι βλαβερα για την υγεια αλλα....
    του το εχω τονισει απειρες φορες,ευτυχως δεν τρωει το βραδυ μονο φρουτα και παλι τον λεω να κανει κρατη γιατι εχουν ζαχαρη και αυτα,εχει και κληρονομικο με ζαχαρο(ο πατερας του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ΠΟΠΟ ΠΟΠΟ ΠΟΠΟ ΚΟΣΜΟΣ!!!!!!!!!!!!
    ΑΝΘΡΩΠΟΠΛΥΜΜΥΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
    ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΜΗ ΠΟΔΟΠΑΤΗΘΕΙΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΧΙ ΧΙ ΧΟ ΧΟ ΧΕ ΧΕ ΧΑ ΧΑ ΧΟΥ ΧΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. χαχαχαχα βρε Νιωτη ιπποφαες αμα τον δωσω ησυχια δεν θα εχω εγω μετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. 9.42 τραβας κανα ζορι πουλακι μου?και ποιος ειπε οτι εχουμε κοσμοπλυμμυρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΡΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ??
    ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ?? ΑΜΑ ΔΕΝ ΑΛΑΞΗ
    ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ,ΕΓΩ ΘΑ ΣΤΟ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΠΕΣΤΟΥ
    ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΗ ΤΩΡΑ .
    ΘΑ ΠΑΘΗ ΕΦΡΑΓΜΑ???????????????????????
    ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ, ΘΑ ΦΡΑΞΟΥΝ ΟΛΑ ΜΕΣΑΤΟΥ?
    ΑΜΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 50 ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΑΡΕΤΙΤΑ?
    ΝΑ ΚΑΝΗ ΔΙΑΙΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ΚΥΡΙΕ ΑΧΑΧΟΥΧΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΜΕ
    ΤΡΑΒΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΦΕ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. 50 δεν ειναι αλλα σιγουρα αν δεν κανει κατι δεν τον βλεπω καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. ΚΟΦΤΟΥ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΘΑ ΚΑΝΗ ΜΠΑΜ,
    ΜΗΝ ΤΣΙΓΑΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ
    ΠΕΤΑΞΕ ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΚΑΝΕ ΚΑΤΗ??
    ΦΤΙΑΧΝΕ ΧΩΡΤΑ ΣΑΛΑΤΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. βρε Νιωτη αν μεινει νηστικος ολο γκρινια ειναι
    αλλα το αποφασισα λογω νηστιας θα τον κανω αποτοξινωση,διαβολικη η σκεψη μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. ΜΠΡΑΒΩ ΚΑΡΜΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ?
    ΤΡΟΜΑΞΕΤΟΝ ΠΕΤΑΞΕ ΤΑ ΚΡΑΣΙΑ??
    ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗ ΚΑΝΗ ΤΟ ΚΡΑΣΙ
    ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΦΑΓΗΤΟ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. ΠΑΡΤΟΝ ΚΑΙ ΒΑΛΤΩΝ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑ.
    ΑΜΑ ΚΑΝΗ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΒΑΡΙΕΤΑΙ,
    ΠΑΡΤΟΥ ΕΝΑ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ
    ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΦΤΟΣ ΘΑ ΚΑΝΗ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ?
    ΘΑ ΜΑΘΗ ΚΑΙ ΚΑΝΗ?? ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. το κρασι ειναι το χομπυ του,αυτος το φτιαχνει
    και τσιπουρο επισης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. ΚΑΡΜΕΝ ΤΑ ΧΟΜΠΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΙ
    ΑΦΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΚΡΙΒΑ?
    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ
    ΖΩΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. αμα φτιαξει ο καιρος εχει δουλειες
    (γεωργικες ασχολιες) πριν 2 χρονια το χειμωνα πηγαινε γυμναστηριο μετα βαρεθηκε ανοιξε και ο καιρος και τα παρατησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΒΟΤΑΝΑ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ??
    ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ,ΟΥΤΕ ΤΟ ΤΑΡΑΞΑΚΟ ΘΑ ΚΑΝΗ
    ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΑ
    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ
    ΘΑ ΜΠΩΡΗ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑ??? ΘΑ ΦΟΥΣΚΟΝΗ
    ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΧΝΑ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΧΑΛΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Νιωτη καλη η παρεα σου αλλα θα σε καληνυχτισω
    θα τα πουμε αυριο
    τι ωρα ξυπνας?δεν πιστευω να βαλεις τις φωνες?
    αυριο ειναι Κυριακη ασε με να κοιμηθω λιγο παραπανω καλα?
    καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. ΠΑΡΕ ΒΑΡΑΚΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΚΑΝΗ ,ΕΓΩ
    ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑ
    ΝΑ ΠΑΡΗ 350 ΕΥΡΩ ΕΧΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. μωρε ενα δυο ποτηρακια πινει και οχι καθε μερα
    καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ ΕΓΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ 6 ΞΥΠΝΑΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. ασε βρε Νιωτη ειδα και καποιους που πηρα διαδρομους και ποδηλατα και καταληξαν κρεμαστρες
    αν το θελεις και το γουσταρεις θα το κανεις οπως και να εχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Θα' θελα να ευχαριστήσω τα φαντάσματα για την φιλοξενεία!!!!!Καλή νύχτα....... μανταμ Ορτανσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. Όπως και να ευχαριστήσουμε το ξωτικό μας τον Πουκ, που μας πείραζε καθ' όλη τη διάρκεια της συζήτησής μας. Τώρα που οι άνθρωποι θα πάνε να κοιμηθούν, ο καλός μου ο Πουκ, θα πάει να τους πειράξει, και μυστικά να στάξει πάνω από τα μάτια τους, το απόσταγμα του έρωτα, και όταν θα ξυπνήσουν το πρώτο ζωντανό πλάσμα που θα συναντήσουν θα το ερωτευτούν παράφορα.

    Τιτάνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. καλη νυχτα σε όλους Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Σαυρούλα είσαι καλό μουνάκι...; Λέω να τον παίξω για πάρτη σου απόψε πριν κοιμηθώ...!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. @ 1.50 Βρε καλώς τη Ροζαλία!!!Τι έγινε αποφάσισες να μας το παίξεις άντρας; ΄Ασ' το καλύτερα μωρέ. Αφού δε σου βγαίνει με τίποτα. Γίνε ξανά ο εαυτός σου. Μια καλή αδερφή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή