Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Αμανπιαρε !...ακόμα κοιμάστε?...





"ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ"

203 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ
    ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Νιωτη το χθεσινο 204 μηνυμα το ειδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βοnjour!!!!!!!!! Good morning!!!!! Πώς το δουλεύω το ξένο!!!! Καλημέρα σε όλους από μένα. Καλημέρα στο Νιώτη και τη γατούλα του, στο Γ-Γ,στις κορούλες τους, στην Καρμενσίτα, στη Μαίρη, στο Σάκη, στη Μαρίζα, στον Καλλίμαχο, στον pipi,στο michael, στην Ωραία Ελένη,στον Παναή, στην Ευφροσύνη, στο Φώτη, στο Δάνη, στη Σταυρούλα, στον Ηλία, στη Φανή,σ' όλα τα παιδιά που μπαίνουν ανώνυμα αλλά καλοπροαίρετα, σ' όλη την Ελλάδα, σ' όλο τον κόσμο, και στους εξωγήινους. Να περνάμε καλά και να ελπίζουμε παιδιά δε μας έχει μείνει τίποτ' άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΩΡΓΟ ΤΑ ΕΙΔΑ ΤΑ ΚΛΑΡΙΝΑ
    ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΤΗ ΓΚΙΟΥΛΕΚΑ
    ΑΦΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΟΡΕΥΩ
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΧΟΡΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣ
    ΝΑΜΠΕΡ ΟΥΑΝ
    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ, ΖΗΤΩ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
    ΖΗΤΩ Η ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΣ ΖΗΤΩ ΟΙ
    ΝΗΣΟΙ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΙ
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΣΟΥΛΙ ΖΗΤΩ Η ΘΡΑΚΗ ΖΗΤΩ Η ΗΠΕΙΡΟΣ
    ΖΗΤΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΡΕ
    ΝΑΝΑΣΤΕ ΟΛΛΟΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ
    ΜΕ ΤΟΥΣ 300 ΤΡΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΑΦΑΛΙ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζήτωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΦΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΗ
    ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΕΛΟΙ ΠΑΡΕΑ
    [εγω δεν ειμαι]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δηλαδή Νιώτη μου ποια είναι η τρελοπαρέα; ΄Ολοι οι υπόλοιποι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νιώτη, είχαμε νέα απ' τη γατούλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΦΩΝΑΞΕ ΒΓΑΛΤΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΕΤΑ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΦΟΡΜΑ?
    ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΓΑΜΕ ΤΟΥΣ 300 ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ
    ΟΧΙ ΤΟΥΣ 300 ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ
    ΚΑΜΠΟΥΡΑ ΜΑΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΦΗ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΧΘΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΑ??
    ΕΙΤΑΝ ΜΕ ΑΛΟ ΓΑΤΟ ,ΕΚΑΝΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΗ???
    ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΑΤΕΣ
    ΠΟΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ? ΩΡΕΞΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΑΤΟΥΛΑ ΡΩΤΗΣΕ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΙΑΜΕΖΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΝΙΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΠΙΣΤΕΣ ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟ ΣΤΙΝ ΠΕΙΡΕΑ ΕΙΣΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νιώτη μου, εμείς να είμαστε καλά κι όλα διορθώνονται. Πάμε γι' άλλα. Τι θα κάνετε σήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιώργο έχω την εντύπωση ότι οι σιαμέζες είναι οι πιο μοχθηρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΦΗ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ
    ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΕΣΕΙ ΠΑΝΤΩΣ
    ΕΙΣΑΙ ΝΑΜΠΕΡ ΟΥΑΝ
    ΤΟ ΟΤΙ ΞΥΠΝΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,
    ΑΦΤΟ ΣΥΜΕΝΟΙ ΥΓΕΙΑ ,ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ
    ΣΥΚΟΝΕΣΑΙ ΜΕΣΗΜΕΡΙ, ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΚΟΙΤΟΥΝ
    ΚΑΤΟ ΣΤΟ ΧΩΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρίχνεις σπόντα για κάποιους ή μιλάς γενικά; Μη νομίζεις Νιώτη μου, κι εγώ όπως κι όλοι οι άνθρωποι έχω και τις κακές μου κάποιες μέρες. Μέσα στη ζωή είναι αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΙΩΡΓΟ ΤΗ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΗ ΓΑΤΟΥΛΑ
    ΟΛΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΕΙΝΑΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΙΩΡΓΟ Η ΣΙΑΜΕΖΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΑΤΙΑ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΄Οχι, Νιώτη δεν είναι όλοι ίδιοι. Αλοίμονό μας αν πιστέψουμε ότι όλοι οι άνθρωποι είναι κακόπιστοι και κοιτάνε μόνο να πάρουν από μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΦΗ ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ΣΩΒΑΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,
    ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΟ ΜΠΙΛΙΑΡΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΧΝΩ ΣΠΟΝΤΕΣ,
    ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ
    ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΡΩΤΑΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η ΚΛΕΦΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η 300 ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΣ ΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΟΛΟ
    ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΑΦΤΑ ΓΡΑΦΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΑΙΔΙΑ ΒΡΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΑΜΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΩ ΓΙΑ
    ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ?? xer xer xer?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αααααααααααα μου χύθηκε ο καφές, και λεφτά δε θα πάρω. Εντάξει, Νιώτη μου, κατάλαβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΝΙΩΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΔΩ ΕΒΓΑΛΕ ΗΛΙΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΧΙΟΝΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙ Η ΑΘΗΝΑ ΜΟΝΑΧΟΦΑΗΣΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι μας δίνετε να σας το στείλουμε πίσω Γιώργο μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η ΓΑΤΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΕΡΝΑ ΚΑΛΑ, ΓΙΑΤΙ
    ΒΡΗΚΕ ΝΕΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ??
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΚΑΛΑ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ
    ΘΑ ΒΡΩ ΑΛΗ ΓΑΤΑ, ΜΕ ΠΙΟ ΛΙΓΑ ΛΕΦΤΑ??
    ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΗ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ
    ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΦΗ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΧΥΘΗΚΕ ΤΟ ΤΣΑΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ
    ΤΙΠΟΤΑ ,ΜΑΛΩΝ ΘΑ ΔΟΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΓΑΤΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΓΙΩΡΓΟ ΑΜΑΝ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΠΑΝΩ,
    ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΗ ΔΩΣΗ, ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΩ ΣΤΑ ΧΩΜΑΤΑ
    ΤΑ ΙΕΡΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΣΑΣ ΕΔΩ ΕΡΧΕΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πρώτα δώσ' της λίγο τσάι. ΄Οχι απ' το χυμένο όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΥΠΝΑΝΕ ΝΩΡΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΙ' Η ΚΑΦΕΤΖΟΥ
    ΜΑΥΡΗ ΓΑΤΑ ΑΜΑ ΔΕΙΣ, ΜΑΥΡΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ??
    ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΙ'ΣΤΗ ΜΑΙΡΗ ΕΙΤΑΝ ΜΑΥΡΟΓΑΤΑ?
    ΘΑ ΒΡΩ ΜΙΑ, ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θα 'ταν ωραίο Γιώργο να βρεθούμε όλοι μαζί κάποια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κι αν δεν είναι πολύχρωμη να τη βάψουμε Νιώτη μου. 'Ελα μωρέ, χαμογέλα λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΓΙΩΡΓΟ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΕΙΣ
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΑ ΒΓΑΛΩ,
    ΜΟΝΟΣ ΘΑ ΕΡΘΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΡΗ
    ΠΟΥ ΕΙΠΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κι ένα τραγουδάκι από μένα για όλη την παρέα.

    http://www.youtube.com/watch?v=FKnJeNnrpz4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΑΜΑ?? ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΦΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ?
    ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΟΜΟΣ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΩ
    ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΩ ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΝΩ?? ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ???
    ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΚΑΛΑΜΠΟΥΡΙΑ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΑΛΑ ΡΕ ΝΙΩΤΗ ΤΗΝ ΕΦΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΗΣ ???? ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ BHTOLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εντάξει Νιώτη μου δεν σου είπε κανείς κάτι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΡΜΕΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ ΞΥΠΝΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΑΒΑΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γιώργο μου, σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση, αλλά αυτό τον καιρό είμαι πνιγμένη, το έχω σκοπό όμως κάποια στιγμή ν' ανέβω και να γνωρίσω κι εσένα και την Κάρμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΦΗ ΑΝΑ ΘΕΣ ΣΕ ΠΕΡΝΩ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΟΛΑ ΕΓΩ
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ?
    ΟΤΑΝ ΠΕΙΣ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΙ?
    ΟΤΑΝ ΠΕΙΣ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ?
    ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ, ΔΕΝ ΑΛΑΖΩ ΓΝΩΜΗ, ΣΚΕΨΟΥ ΠΡΙΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Νιώτη μου, αυτή την περίοδο υπάρχουν κάποια προβλήματα υγείας με τη μητέρα μου και δεν μπορώ να λείψω από Αθήνα. Κάποια στιγμή όμως αργότερα είπα του Γιώργου ότι θα ήθελα να τους γνωρίσω. Αν θέλεις μπορούμε να το κανονίσουμε τότε, αλλά τα έξοδα μισά μισά, δε μ' αρέσει να μου πληρώνουν τα έξοδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Και μην το πάρεις σαν όχι, αυτό, κι εσένα θέλω να γνωρίσω και όλους σας. Μέχρι τώρα αυτούς που γνωρίζω, φατσικά είναι η Μαρίζα, ο Καλλίμαχος κι ο Φώτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αλήθεια ρε παιδιά η Μαρίζα έχει καιρό να φανεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΓΙΩΡΓΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ
    ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑΡΘΩ? ΑΦΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
    ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΡΩΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ? ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΤΡΩΣ ΒΡΕ ΝΙΩΤΗ ΕΧΕΙ ΚΕΜΠΑΠ ΠΡΟΒΙΟ-ΧΕΙΡΙΝΟ-ΠΑΙΔΑΚΙΑ-ΨΥΤΟ-ΚΟΚΟΡΕΤΣΙ-ΣΠΛΗΝΑΝΤΕΡΟ-ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ-(ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΣΛΙΑ ΤΟΥ-ΣΑΚΗ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΕΦΗ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΗ, ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΕΙΑ,
    ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΗΝΑ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΙΟ ΣΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΒΟΤΑΝΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλά βρε Γιώργο απ΄' όλα αυτά που αναφέρεις τι θα φάει ο Νιώτης μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥ ΜΑΣΟΥΤΙ, ΚΕΜΠΑΠ
    ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΑΠΟ ΣΟΓΙΑ? ΓΙΑ ΜΑΣΑ
    ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ??? ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΣΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ ΘΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΟΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Να δω το Νιώτη να τρώει κανονικό κρέας κι ας πεθάνω. Χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΜΑΧΟ ΠΟΥ ΤΑ ΕΦΑΓΕ ΧΘΕΣ? ΤΙ ΕΙΠΕ
    ΤΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ,ΕΧΕΤΑΙ ΑΓΝΑΙΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΑΙ??
    ΓΙΑΦΤΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΕΤΑΙ, ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΦΑΤΕ?
    ΕΙΣΤΕ ΚΟΛΛΙΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ? ΞΕΚΟΛΛΙΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Η ΚΑΡΜΕΝ ΣΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΟΛΕΙΟ -ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΟΙΜΑΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΔΕΝ ΤΟΝ ΡΩΤΑΜΕ ΑΠΛΑ ΘΑ ΤΟΥ ΣΤΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΕΦΗ ΔΕΝ ΤΡΩΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΘΑΝΩ ΚΑΙ ΣΕ
    ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Νιώτη μου ο οποιοσδήποτε από σας κι αν πάθει κάτι θα με στενοχωρήσει. Αλλά αν αφήσεις μια φορά τον εαυτό σου ελεύθερο και φας κρέας δε θα πάθεις κάτι πιστεύω. Σέβομαι όμως τις απόψεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πάντως πες πες κάτι γίνεται. Η αλήθεια είναι ότι στο πίσω μέρος του μυαλού μου δουλεύει η σκέψη της σόγιας. ΄Εστω και για δοκιμή. Από το σούπερ μάρκετ την παίρνεις έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλημέρα σε όλους-ες σας "φίλους και εχθρούς" νάστε καλά και καλή Σαρακοστή.
    *Η ζωή είναι σύντομη και όλα είναι μάταια,αγαπηθείτε...και δώστε αγάπη, δε κοστίζει!...*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΕΦΗ ΘΑ ΣΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ,
    ΚΑΙ ΑΜΑ ΘΕΛΕΤΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΤΑΙ
    ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ
    ΔΕΝ ΤΡΩΩ ΚΡΕΑΣ????????????
    ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΙΜΑ? ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΗ ΤΗ
    ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ Ο ΑΛΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΓΙΑΦΤΟ ΚΑΙ
    ΔΕΝ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΞΩ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ,
    ΒΓΕΝΩ ΜΟΝΟΣ ΣΤΑ ΜΠΑΡΑΚΙΑ ΕΔΩ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ
    ΠΙΝΩ ΤΖΙΝ ΜΕ ΛΕΜΟΝΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΧΟΡΤΟΦΑΓΩΝ ΡΕ ΝΙΩΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΛΟΥΣ,
    ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΗ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΗΣΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ,
    ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΙΑΖΟΥΝ ΤΗ ΘΑ ΠΟΥΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΓΙΩΡΓΟ ΘΑ ΕΡΘΩ ΜΕ 100 ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ,
    ΕΣΕΙ ΝΑ ΦΑΣ, ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΡΩΣ
    ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ,
    ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ ΚΑΛΗ ΚΑΙ Η ΚΟΛΟΚΥΘΟΠΙΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καλημέρα Φώτη, καλή σαρακοστή να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Kαλημέρ κι ας είναι βροχερός και κρύος ο καιρός της Αθήνας.
    Εύχομαι καλή αποκριά σε όλους και καλή Σαρακοστή.
    Φέτος λέω να κάνω νηστεία, αποτοξίνωση, και θα απέχω απο κρεατικά και γαλακτοκομικά.Πιστεύω ότι με λίγη καλή διάθεση να τα καταφέρω.Ο Νιώτης χρόνια απέχει απο όλα αυτά τα τοξικά και είναι μια χαρά, ξέρει τι κάνει, αλλοίμονο απο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλημέρα Μαίρη μου καλή Σαρακοστή. Σα να έχεις δίκιο για την αποτοξίνωση, αλλά και τις 40 ημέρες; Κομματάκι πολλές δεν πέφτουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Θα κάνω την προσπάθεια κι όσο αντέξω , δεν υπάρχει περιορισμός.Η προσπάθεια μετράει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Σ' αυτό έχεις δίκιο. Εγώ προς το παρόν αποφάσισα να δομιμάσω έστω τη σόγια. Ακούς Νιώτη; Μπα, περπατάει τώρα ο Νιώτης μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Φώτη ,έτσι πως αναβοσβήνει το όνομα του "Τάσου Λειβαδίτη ", μου θυμίζει ταμπέλα σε νυχτερινό κέντρο στην εθνική, κάτι σε "Τάσος Μπουγά" με παραπέμπει, χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Σόγια έχω φάει σε κυμά κι ήταν καλό μπορώ να πώ, το τρώς άνετα κι είναι και πολύ υγιεινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Κάρμεννννννννννννννννννννννννν ακόμα κοιμάσαι;
    Μαρίζαααααααααααααααααααααααααα χάθηκες! μου λείπεις.
    Σταυρούλααααααααααααααααααααα αυτές τις ημέρες δεν μπορούμε να συντονιστούμε και να βρεθούμε.
    Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη α, καλά άσ' το.
    Ωραία Ελένη, πάλι κραιπάλες; Δεν πειράζει καλά κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Απ' το σούπερ μάρκετ την αγοράζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ναι υπάρχει και στα σούπερ μάρκετ στα ράφια με τα βιολογικά.Αν πάρεις να προσέξεις να πάρεις αυτή που γράφει μη μεταλλαγμένη.Οταν δεν έχει αυτή την ένδειξη, είναι ύποπτη...Για πιό σίγουρα πάρε απο Πανεπιστημίου 57 που θαλεγε και ο Νιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Α, σε ευχαριστώ Μαίρη μου. Παιδιά πάω να πλύνω τα πιάτα. Απειλούν να μου σπάσουν το κομπιούτερ αν δεν το κάνω. Τα λέμε αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Α, πήρα και καινούριο κινητό αλλά δεν ξέρω να το χρησιμοποιώ. Είναι αφής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Εφη, μέχρι και φυτικό τυρί υπάρχει για νηστεία άσπρο και κίτρινο απο σόγια. Οπότε νηστεύεις ουσιαστικά μόνο το κρέας
    Πάω να ετοιμαστώ , θα πάμε βόλτα υπο βροχή να πιούμε κανα καφεδάκι με τους φίλους μας, θα τα πούμε αργότερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΦΑΜΕ ΜΠΡΙΖΟΛΑ ΜΕ ΣΑΛΑΤΑ ΛΑΧΑΝΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΦΗ ΑΧ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΔΑΚΑΛΑ ΤΗ ΦΑΓΟΥΡΟΣΚΟΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΕΒΑΖΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΜΕΙΟ ΘΑ ΚΑΤΕΛΗΓΕΣ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι τι είναι αυτά που μου λες pipi; Την Τρίτη με τον κηδεμόνα σου στο γραφείο του διευθυντή. Χα,χα μη φοβάσαι εγώ μέχρι καρφίτσες είχα βάλει σ' ένα δάσκαλό μου στην καρέκλα του. Αφού είχε απηυδίσει τόσο ο άνθρωπος που με καταράστηκε να γίνω δασκάλα και να έχω τάξεις με παιδιά σαν και μένα μέσα.
    ΄Οταν τον συνάντησα μετά από χρόνια που είχα γίνει δασκάλα και του το θύμισα γελάσαμε κι οι δυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Καλημερα σε ολη την ωραια παρέα
    Ναι Εφη μου παλι κρεπαλες χθες
    Μεχρι τις 4 το πρωι Πινω καφε τωρα με πηγανε οι νεοι σ ενα στεκι που εβαζε παλαι τραγουδια και fυσικα η παρεα δεν ηταν πανω από 40 κανεις. Η γιαγια με τα εγκονια ενα πραγμα Δινεται δειγμα τραγουδιων παρακατω

    http://www.youtube.com/watch?v=QrwO8b9iq34

    http://www.youtube.com/watch?v=GIix5XaHr-I

    http://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. http://www.youtube.com/watch?v=XFkzRNyygfk&feature=related

    Εμένα μ αρεσει αυτο και αλλα ομοια του Οσο ακουω παλια θυμαμαι τι ειμαι Τραγουδια χωρις μνημες με βοηθουν να προχωρω
    Νεα Θεωρια αυτη που δεν πηγαινει ουτε με τις αρθρωσεις μου ουτε με την καρδια μου που κλωτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Πολύ ωραία τραγούδια και τα τρία τους Ωραία Ελένη μου. Σ' ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Κάρμεν μου επειδή θα σκάσεις μύτη κι από δω πολύ ωραίο το καινούριο σου προφίλ. Με γειες. Παιδιά σας αφήνω, θα τα πούμε αργότερα. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Καλημέρα και καλή σαρακοστή σε ούλους πάλι δεν σας πρόλαβα αλλά σήμερα το πρωί έκανα την μπειπη σιτερ τώρα γύρισα Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. καλημερα σε ολους και στον καθενα ξεχωριστα!! καλη Σαρακοστη
    ο υπνος για μενα ειναι μια φυγη απο την πραγματικοτητα,ευτυχως κοιμαμαι χωρις χαπια ακομα και οποτε εχω χρονο σιγουρα τον δινω και καταλαβαινει....
    Νιωτη και βεβαια εισαι νομπερ ουαν
    Εφη περαστικα στην μανα σου(ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο)
    Γιωργο το χθεσινο γλεντι ηταν ολα τα λεφτα....
    Μαιρη καλα να περασεις
    Παναγιωτη ασε τις αταξιες γιατι η δασκαλιτσα δεν μασαει....χιχιχι
    Ωραια Ελενη τι να πω...υποκλινομαι,μας εχεις βαλει ολους απο κατω αν και μικροτερους,
    καμμια φορα αναρωτιεμαι τελικα ποιος ειναι ο μεγαλυτερος στην παρεα(τα τραγουδακια θα τα ακουσω σε λιγο)
    τις ευχιες μου και σε οσους ακολουθησουν μετα
    τα λεμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ευχαριστω Εφη καλημερα Σταυρουλα!!
    απο δουλεια σε δουλεια,αξια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Κάρμεν τη Ωραίο προφίλ ζηλεύω ταμάλα με για καλημέρα και καλή σαρακοστή Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. εμ!καιρος να κανεις και εσυ κατι
    οπως βλεπεις απο σημερα εχω προσωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Πολύ ωραιο το προφιλ σου Κάρμεν, καλλιτεχνικό!
    Μη νομιζεις ομως οτι θ αντεξω για πολυ αυτοι οι ρυθμοι θελουν και προπονηση γερη στο γυμναστηριο και εγω δεν το κανω το τελευταιο Ομως πιστεψε με μ αρεσει να μιλω με νεους ανθρωπους ειναι το μυστικο επικοινωνιας με την ιδια μου την οικογενεια δεν ξεχνιεσαι στο ακραβι του χρονου και ετσι φτανεις στο τερμα της διαδρομης χωρις να βαρεθεις η χειροτερα να απομονωθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Φωτη τι λες?θα κανουμε ενα ομορφο προφιλ στην Σταυρουλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Άστα Κάρμεν έχω παραμέλησή το σπίτι μου και σου λέω ότι από σήμερα έχει φασίνα φουλ.Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΝαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιΣταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. θα ηθελα να μουν καθηγητρια μονο γι αυτον τον λογο,να ρουφαω τα νιατα και την τρελα τους
    ξερεις ποσα πραγματα μαθαινεις?ωντας μανα δυο παιδιων δεν εχω παψει να μαθαινω,απο μουσικη μεχρι και τις προσωπικες ανησυχιες της γενιας τους,δυστυχως μια γενια χωρις παρων και μελλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. και εγω Σταυρουλα εχω κατι υπολοιπα απο χθες
    σε αφηνω τωρα θελω να ακουσω τα τραγουδακια
    της Ωραιας και μετα δουλεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Καλημέρα και πάλι καλή Σαρακοστή, νάστε καλά.
    Κάρμεν το σχέδιο το πήρες;
    Σταυρούλα είμαι πρόθυμος να σε εξυπηρετήσω σε ότι θέλεις.
    Εφάκι εμείς τα είπαμε.
    Καλλίμαχε φίλε μου αγαπημένε νάσαι καλά.
    Νιώτη και μεις τα είπαμε.
    Γιωργάκη σε έστειλα τα χαιρετίσματα στο Facebook.
    Μαιρούλα νάσαι καλά.
    Ωραία Ελένη τα λέμε και εκτος διαδικτύου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Συμφωνω ετσι ειναι η διδασκαλια το ξεχω βιωσει και μου λειπει πολυ αλλα δεν σταματω να το κανω και μεσα στην κοινωνια αυτο Δεν ειμαι μονη μου ετυχως υπαρχει πισω μου ενας πυρηνας από ομοιους μου που ειμαστε κολλητοι και κανουμε τις επαφες που πρεπει για οτι πρεπει για τον κοινο σκοπο μας καποια στιγμη θα σας μιλησω για αυτη μας την δραση που προς το παρον ειναι σε επιπεδο ευρύτερης παρεας Θελουμε παρον και μελλον για τους νεους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Καλημερα Φωτη και καλη σαρακοστη και σε σενα Τελεια δουλεια εκανες το τελευταιο διαστημα στο μπλογκ και οχι μονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. με μεγαλο ενδιαφερον θα περιμενω να μου πεις Ωραια Ελενη,ισως καποια πραγματα δεν τα βλεπουμε
    και μονο απο συζητηση και προβληματισμο αναπτυξουμε σκεψεις και δρασεις(το ενα τραγουδακι πολυ καλο!παω για το αλλο τωρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Φωτη καλημερα και σε σενα καλη Σαρακοστη
    τι να πω....ακομα ψαχνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Θα σου φτιαξω ενα Gmail για να μπορεις να περνεις και στελνεις e-mail, και να μη πελαγωνεις, αφου δεν ξερεις και "μπανιο" στο διαδικτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΡΘΑ ΜΕ ΦΟΡΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ, ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
    ΚΑΛΗ ΑΠΟΚΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΡΙΤΗ ΝΗΣΤΕΙΑ
    ΚΑΙ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΚΑΡΜΕΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΡΗΚΕΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΕΙΑ
    ΑΦΤΗ ?ΤΗΣ ΚΟΡΗΣΟΥ ΕΙΝΑΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. με το μπανιο θα τα καταφερω στραβα κουτσα και βεβαια κολυμπι χωρις χαρη και τσαχπινια
    σε κανενα πηγαδι μην πεσω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. οχι βρε Νιωτηηηηη η κορη μου ειναι πιο ομορφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. και για εχουμε καλο ρωτημα εσυ γιατι γυρισες νωριτερα? ολοκληρο χαλβα εφαγες χθες....δεν πρεπει να το "καψεις"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. τι?? Δευτερα βραδυ.....απο σημερα αυριο νηστεια
    οτι φαμε σημερα μετα τερμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Καλημερα και χαρουμενη Κυριακη σε ολους τους καλους φιλους! Η αυριανη Καθαρη Δευτερα να ειναι ακομη καλυτερη. Θα σας αναφερω παλι οτι η ευτυχια δεν τρωγετε αλλα δοκιμαζετε. Εφη, Καρμεν, Ωραια Ελενη, Ηρα (που εισαι αστερι?) Μαιρη αρχοντισσα, (να ακους τον Νιωτη γνωριζει πολλα) Σταυρουλα απ την Νιο νησιωτησσα με τις ομορφιες, Δανη κοιλιοδουλε, Νιωτη γιατρε μας απο Τριτη θα σε χρειαστουνε πολλοι, εγω παντως σε ακολουθω! Σακη, Παναη, pipi, νασται καλα. Φωτη μην ξεχασεις την Τεταρτη τις δουλειες σου. Να περνατε καλα Ο Λ Ο Ι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Καλημέρα Νιωτη από τρίτη συνταγές νηστίσιμες θα μας γράφεις κάθε πρωί να μην έχουμε δικαιολογίες Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗΣ ΚΑΘ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΚΡΥΒΕΙ ΠΑΓΙΔΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΓΕΥΜΑΤΑ! ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΔΑΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ6 Μαρτίου 2011 στις 12:11 μ.μ.

    ΕΣΕΙΣ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΡΩΤΕ ΑΧΙΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΟΚΟΡΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΟΠΟΥΛΟ ΨΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΣΟΒΟ. ΝΙΩΤΗ ΦΑΕ ΕΣΥ ΓΑΙΔΟΥΡΑΓΚΑΘΑ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΨΩΦΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΜΑΖΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Εμεις αυριο φιλε Δανη θα σουβλισουμε αρνι απο σογια και να σκασεις απο την ζηλεια σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. http://www.youtube.com/watch?v=OjyZSLMD9N0 ΣΤΟ ΦΙΛΟΜΟΥ ΝΙΩΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΦΙΛΕ ΔΑΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΣΟΒΟ Η ΣΤΟ ΜΕΤΣΟΒΟ ΚΟΚΟΡΕΤΣΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. http://www.youtube.com/watch?v=lb1zNWS869Q&feature=related ΝΙΩΤΗ ΜΟΝΟΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΜΕ ΓΑΤΟΥΛΑ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΡΕ ΝΙΩΤΗ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΦΑΓΕΣ ΤΑ ΣΟΓΙΟΜΠΙΦΤΕΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΓΙΩΡΓΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΝΑΙ ΓΙΩΡΓΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΙΑ ΓΑΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ
    ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΓΑΤΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΚΥΡΙΕ ΔΑΝΗ ΠΩΣ??? ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΩΣ ΑΦΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΓΙΩΡΓΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΩ
    ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. http://www.youtube.com/watch?v=eK3_LJetFms ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΟΥΜΕ ΗΛΙΟ ΤΩΡΑ, ΩΡΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΝΕΙ
    ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΓΟΤΕΛΗ
    ΣΤΗΝ ΝΕΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΓΙΩΡΓΟ ΦΟΒΕΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΟΙ ΜΤΑΛΙΚΕΣ
    ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ,Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΡΡΗΣ, ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. http://www.youtube.com/watch?v=udGC_pjMMw8&feature=related
    ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. http://www.youtube.com/watch?v=PVv1PrqlZ2E&feature=related
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΑΤΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. 1-0 Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΟΝΤΕΣΤΟ ΤΟΝ ΕΡΓΟΤΕΛΗ
    ΣΤΟ 47

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΕΝΤΑΞΗ ΓΙΩΡΓΟ ΣΕ ΣΕΝΑ ΣΕ ΜΕΝΑ
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΓΑΤΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. http://www.youtube.com/watch?v=e65UaAlDQ_w
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΣΑ
    ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ. ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. 2-0 Ο ΠΑΝΤΕΛΙΣ ΣΤΟ 57 ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΑΧΕΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. 3-0 Ο ΜΙΡΑΛΑΣ ΣΤΟ 63 ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    ΓΙΩΡΓΟ ΠΟΥ ΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΣΣΣΣΣΑΑΙΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ, ΕΧΕΙ ΩΡΑΙΑ ΜΕΡΑ
    ΣΗΜΕΡΑ,ΤΟ ΠΡΩΙ ΒΡΟΧΗ ΤΩΡΑ ΗΛΙΟ
    3-0 Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΤΟΝ ΕΡΓΟΤΕΛΗ
    ΝΑ ΠΙΝΕΤΑΙ ΝΕΡΟ ΠΟΛΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΝΑΤΕ??
    5-7 ΠΟΤΗΡΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ?
    ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΦΡΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΠΕΤΡΕΣ??
    ΚΑΙ ΒΟΤΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. www.youtube.com/watch?v=w1evzhSast8
    Back to black {Amy Winehouse

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Καλησπέρα σε όλους-ες και καλή Σαρακοστή.
    ΚΑΡΜΕΝ σου το έχω φτιάξει και ενημερώσει όπως είχες το παλιό.
    Θα πας έξοδο σύνδεση θα γράψεις το καινούργιο e-mail το PIN και σύνδεση.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Φωτη ειμαι για κλαματα
    εκει που παλευα με τα κυματα επεσα σε ενα πηγαδι
    (οχι πως δεν θα επεφτα δλδ)
    απο το πολυ ψαξιμο ομως βρηκα και κατι e mail
    yes!yes!τα καταφερα μην ρωτας πως...δεν νομιζω να τα ξαναδω αφου ολα εγιναν κατα τυχη
    παντως ευχαριστω για τις φιλοτιμες προσπαθεις
    μαλλον κατι δεν εκανα καλα εξ αρχης γιατι με βγαζει οτι η εγκατασταση δεν εγινε σωστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΚΑΡΜΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ,ΤΩΡΑ ΕΙΡΘΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ
    ΠΥΓΑΔΙΑ, ΚΥΜΑΤΑ ,ΦΩΤΙΕΣ ,ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ
    ΤΙ ΓΕΙΝΕΤΑΙ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΓΙΩΡΓΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. τι να γινει βρε Νιωτη λιμος και καταποντιζμος στο διαδικτυο....εχω και ενα βουνο σιδερο...
    ασε δραμα,εσυ τι κανεις πως πηγε ο περιπατος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗ ΔΥΝΗ?
    Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΣΙΔΕΡΟΝΗ ΔΕΝ ΚΑΝΗ ΔΟΥΛΕΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ
    ΜΕΣΟ ΚΟΖΑΝΗΣ ΘΑ ΕΡΘΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. η κορη μου ηρθε πεμπτη και εφυγε κι ολας,
    εγω πρεπει να την βοηθαω,οχι αυτη,αλλα λογω δουλειας δεν μπορω,ισως αυτο το σαββατοκυριακο να παω θεσ/νικη εχει μια εκθεση κρασιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. σαν τι θελεις να κανεις βρε Νιωτη?
    δεν σου ειπα να κανεις κοινωνικη εργασια?
    θα μπορουσες να πας στο δημο της περιοχης σου και να προσφερεις σε οτι μπορεις,επισης ειπες πως χορευεις,τι γινεται με τον χορο δεν πας αλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Εγω ειμαι εδω...
    http://www.youtube.com/watch?v=AoKGQjsIIHE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΝΑΙ ΧΩΡΕΥΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΥΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ ΣΤΗ ΧΩΡΟΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΑΠΟ ΜΙΑ ΩΡΑ ΤΟΡΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΩ ΑΠΟΚΡΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Νιωτη εγω γι αυτο παω σχολειο,για να εχω κατι να κανω οταν δεν θα δουλευω,ποιος ξερει σε 20 χρονια ισως παω στην Αφρικη σαν εθελοντρια
    αν ζω βεβαια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΤΑ ΠΡΩΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΑΠΗ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ
    ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΥΣ, ΑΜΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΟΤΑΝΑ
    ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΟ, ΣΑΒΒΑΤΟ-ΚΥΡΙΑΚΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΙΝΑ ΕΚΕΙ??
    ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΕΣ
    ΔΟΥΛΕΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. δεν εχω αναγκη, αλλωστε δεν τρωω πολυ
    και μεχρι τοτε σε εκεινη την ηλικια το φαι δεν σε οφελει και ιδιαιτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ΝΑΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ, ΠΡΕΠΕΙ
    ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΗ ,ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΕΓΩ ΤΡΕΙΣ ΤΕΣΕΡΕΙΣ ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΦΑΓΗΤΟ
    ΤΟ ΜΑΣΗΜΕΡΙ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ, ΑΚΟΥΩ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΠΟΛΥ
    ΚΑΙ ΛΕΟ? ΜΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΟΥΝ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. πανε ζωγραφικη δεν εχει ο δημος σας τετοια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. αμαν βρε Νιωτη αντρας πραμα τρεις κουταλιες φαι
    θα σε χασουμε απο ασιτια,στην εποχη της αφθονιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΕΧΕΙ.. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΑΣΕΙ ΘΕΛΩ ΧΟΡΟ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
    ΚΑΙ ΒΟΤΑΝΑ, ΜΟΝΟ ΑΦΤΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ
    ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ΠΕΡΝΩ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΠΙΡΟΥΛΙΝΑ, ΥΠΠΟΦΑΕΣ, ΛΕΚΙΘΙΝΗ,
    ΩΜΕΓΑ ΤΡΕΙΑ,ΧΑΡΟΥΠΟΜΕΛΟ, ΟΡΟ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΑΦΤΑ
    ΜΕ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΦΟΡΜΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. εχω δουλεια αλλα εχω και το λαπτοπ ελευθερο
    ειμαι μονη και θελω παρεα
    ζω το τωρα για το μετα δεν ξερω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. εσυ με ολα αυτα και μονο χορταινεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΚΑΡΜΕΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΦΤΟ
    ΦΩΝΑΞΩ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΦΑΓΗΤΟ ΛΙΓΟ ΚΑ
    ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗ ΤΡΩΣ, ΤΟ ΠΟΛΥ ΦΑΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ
    ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ, ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΑΙ
    ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Καλησπέρα παιδιά.
    Κάρμεν μόνη στο σπίτι και θα κάτσεις να σιδερώσεις?
    Η χειρότερη μου δουλειά είναι το σίδερο, έχω αρχίσει και τα περισσότερα δεν τα σιδερώνω, το βαριέμαι.
    Νιώτη επειδή έχω και σιδηροπενική αναιμία θέλω το πρόγραμμα που θα μου φτιάξεις να περιέχει και σίδηρο.Μην με τρέχουν στο νοσ/μείο σαν αυτούς της Υπατίας (Ηπατίτιδας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΜΑΙΡΗ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ
    ΚΑΡΔΑΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ΜΑΙΡΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ
    ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΔΑΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Νιώτη σε τι μορφή να το πάρω το κάρδαμο? Απο τους οικολόγους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. ΜΑΙΡΗ ΑΚΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    ΓΙΑ ΣΕΝΑ ,ΓΡΑΨΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΝΑΙΜΙΑ
    ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ ΤΡΙΦΥΛΛΙ ΑΓΓΕΛΙΚΗ.
    ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ
    ΤΟ ΠΡΩΙ , ΚΑΙ ΡΩΤΑ ΤΟΥΣ, ΕΧΕΙ ΠΟΛΟΥΣ
    ΒΟΤΑΝΟΛΟΓΟΥΣ
    ΤΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΠΑΝΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΑΦΕΨΗΜΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. OK Nιώτη απο Τρίτη θα πάω να τα πάρω.Μου είπαν επίσης ότι είναι πολύ καλό και το πετιμέζι, μάλιστα μου έδωσαν κιόλας στα Μεσόγεια που έχω φίλους.Ξέρεις κάτι γι αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. ΜΑΙΡΗ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΝΕΒΑ ΣΤΟ ΠΑΤΑΡΗ
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΟΤΑΝΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΡΩΤΑ ΠΕΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ
    ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗ ΤΟΝ ΟΙΚΟΛΟΓΟ ΓΙΩΡΓΟ ΜΕ ΞΕΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ
    ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΙΩΡΓΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Εντάξει Νιώτη μου, θα πάω.
    Καλό βράδυ σου εύχομαι,κάτσε να δείς τα αθλητικά τώρα και θα τα πούμε αύριο με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Ουπς, σας πρόλαβα;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Δε σας πρόλαβα. Καλά, καληνύχτα και όνειρα γλυκά. Φιλάκια τα λέμε αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. καλησπερα Μαιρη δεν σε προλαβα και σενα Εφη επισης
    Φωτη σου εστειλα δυο για δες ηρθαν?θα περιμενω μηνυμα,αν δωσεις το οκ θα κανω παρτυ αποψε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Καλησπέρα Κάρμεν μου, τι γίνεται με το προφίλ σου; ΄Ολο το αλλάζεις; Κι εγώ Κάρμεν μου αν μάθω σήμερα να χρησιμοποιώ το καινούριο μου κινητό, θα κάνω δύο φορές πάρτι. Είσαι να το κάνουμε μαζί; Χα,χα αχ φιλενάδα, προβλέπεται μεγάλη η νύχτα.

    Ρε Σταυρούλα πότε θα συναντηθούμε;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Παντως να ξερεις επι τας επαλξεις...
    Εχω και "γκρα"(Παλιο τουφεκι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Eφηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη που είσαι μόλις γύρισα Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή