Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

"ειςακούω"



"ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ"
Γιάννης Πάριος









Αμανπιαρε !... Το γράμμα παραπάτησε και γλύστρισε στη λήθη...

Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πάριος

Έλεγα να σου στείλω ένα γράμμα
μ' όλα τα παράπονά μου.
Έλεγα μα δε μ' άφηνε το κλάμα
κι έκλαιγα, έκλαιγα, έκλαιγα
μέσ' στη μοναξιά μου.

Μα τι γράμμα να σου στείλω,
με τι λόγια να στο πω,
μ' όση δύναμη μου μένει
σου φωνάζω σ' αγαπώ.

Έλεγα να σου στείλω ένα γράμμα
νά 'χει μέσα την καρδιά μου.
Έλεγα να γινόταν ένα θάμα,
έλεγα, έλεγα, έλεγα,
να γυρίσεις πια κοντά μου.

Μα τι γράμμα...

9 σχόλια:

  1. Αχ!...μωρέ...ακόμη δεν ξέρω...
    Σε λίγο θα αποφασίσω...
    Εχω πολλές επιλογές και "νηφάλια" θα επιλέξω..
    ΙΔΩΜΕΝ...
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΚ αν θες βοηθεια......εδω ειμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να τολμησω να σου βαλω στα πλει λιστη και ρεμπετικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΡΜΕΝ...
    Ακούω προτάσεις.
    Γιατί δεν φτιάχνεις το profil σου να ξέρουμε με ποιον μιλούμε.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αφου ξερεις με ποιον μιλας.....
    και εξαλλου ειπα οτι δεν το κατεχω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και της "Παναγιάς τα μάτια" αρκεί να έχει αισθητική και κατ'επέκταση συναίσθημα.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ είμαι εδώ για βοήθεια.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σωτηρια Μπελλου -μην κλαις λιγο βαρυ αλλα ας μην τα ξεχναμε και τα ρεμπετικα,λες να αναψω φωτια με την επιλογη μου?
    δεν εχω προθεση κρινε και πραξε αναλογα
    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή