Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Αμανπιαρε!...ακόμα κοιμάστε;...






"ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ"

35 σχόλια:

  1. Εάν αναγκαζόσαστε από έναν ληστή να αποσύρετε τα χρήματα από μια μηχανή του ATM, μπορείτε να ειδοποιήσετε την αστυνομία με την είσοδο του PIN σας αντίστροφα. Για παράδειγμα, εάν ο αριθμός PIN σας είναι 1234, τότε θα υποβάλλατε 4321. Το σύστημα του ATM αναγνωρίζει ότι ο αριθμός PIN σας είναι ανάποδα από την κάρτα του ATM που τοποθετήσατε στη μηχανή. Η μηχανή θα σας δώσει τα χρήματα που ζητήσατε, αλλά άγνωστο για τον ληστή, η αστυνομία θα είναι εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα σε όλα τα φιλαράκια. Γεια σου Γιώργο. Δεν έχουμε δρομολόγιο σήμερα; Γιώργο, εσύ ήσουν εχτές το βράδυ που μας έκανες πλάκα σ' εμένα και τη Σταυρούλα;

    Καλημέρα σε όλη την Ελλάδα. Σε δύο ώρες φεύγω. Καλό Πάσχα εύχομαι σε όλα τα φιλαράκια καλά να περάσουμε και καλοφάγωτο το αρνί.
    Ευχές για ένα ήσυχο και ξεκούραστο γιορταστικό τριήμερο.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα Εφη ΟΧΙ δεν ειμουν εγω Καλα να περασης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' ευχαριστώ Γιώργο μου, κι εσύ το ίδιο. Να έχεις ένα υπέροχο Πάσχα.

    Ποιος ήταν τότε; Φώτη εσύ ήσουν;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιώργο τώρα το είδα το μήνυμά σου, όχι δεν έχω φέισμπουκ, και να σου πω την αλήθεια μου δεν έχω ιδέα απ' αυτά. Εγώ μόνο στο ίντερνετ ξέρω να μπαίνω.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πίπη το είδα το βίντεο. Είναι συγκλονιστικό.

    Τέρμα τα ψέματα παιδιά, αριβάρω. Καλό Πάσχα σε όλους.

    Καλό Πάσχα και σε σένα όποιος και να 'σαι. Μου έγραψες ότι δεν μου είσαι άγνωστος. Δεν ξέρω όμως ποιος είσαι.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα σε όλους σας-ες να είστε καλά.
    Πάντα σχολιάζω επώνυμα, αν κάποιος θέλει να κρατάει την ανωνυμία του έχει τους λόγους του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Φώτη Έφη καλά να περάσεις Συμπέθερε Νιώτη Καρμεν Μαίρη .καλημέρα σε όλους Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα να έχετε υγεία
    με τις οικογενειές σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και σε σένα να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου η Έφη έφυγε με την Απορία για το ποιος είσαι. Καλημέρα .Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. *Λέει η γυναίκα στον άνδρα της:
    - Έστειλα τον γιο μας να πάρει κιμά και λείπει εδώ και 3 ώρες! Τί να κάνω;
    - Ξέρω και γω; Κάνε φασολάκια*.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δυο πατέρες μάλωναν ποιανού γιος είναι πιο ηλίθιος.
    - Κοίτα τι βλάκας είναι ο γιος μου.
    Φωνάζει τον γιο του:
    - Κώστα, πάρε ένα ευρώ και πήγαινε αγόρασε μου ένα πιάνο.
    Και το παιδί πήγε.
    - Κοίτα πόσο βλάκας είναι ο δικός μου. Γιώργο, πήγαινε στο καφενείο να δεις αν είμαι εκεί.
    Και το παιδί πήγε.
    Συναντιούνται τα παιδιά στο δρόμο και λέει το ένα στο άλλο:
    - Ο πατέρας μου είναι τόσο βλάκας που μου έδωσε λεφτά να αγοράσω πιάνο και δε μου είπε τι μάρκα θέλει!
    - Κι εμένα ο μπαμπάς μου μου πε να πάω στο καφενείο να δω αν είναι εκεί, λες και δε μπορούσε να πάρει τηλέφωνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. *Είναι η γυναίκα στο κρεβάτι με τον εραστή, οπότε χτυπάει το τηλέφωνο. Το σηκώνει αυτή και μετά από λίγα λεπτά το κλείνει.
    - Ποιος ήταν; ρωτάει ο εραστής.
    - Ο άντρας μου ήταν. Λέει ότι θα αργήσει λιγάκι γιατί είναι με εσένα στο καφενείο και παίζει τάβλι*!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ενώ οι μπαμπάδες πανέξυπνοι από που πήραν τα παιδιά; Καλημέρα Φώτη .Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σταυρούλα παράπονο δεν έχεις είμαι κοντά σας...
    Καλημέρα φίλοι-ες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν έχω παράπονο όμως πρέπει να συμμετέχεις όποτε μπορείς ειδικά τώρα που μείναμε λίγη μια και οι φίλοι μας πήγαν διακοπές.Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημεραααααααααααα se oloys ΤΟΥ ΜΛΟΚ ΓΙΩΡΓΟ ,ΦΩΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΝΑΡΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΡΦΗ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΓΛΕΝΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΛΑΠΤΟΠ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΣΤΕΡΗΘΟΥΜΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σταυρούλα: δεν γράφω για την Έφη.
    Και ούτε με ενδιαφέρει το άτομο αυτό.
    Μου αρέσει το αμανπιαρε σαν έκφραση της
    αποψής μου,άλλου να ψάξετε να βρείτε
    αυτόν ή αυτή που γράφει για `κείνη.
    okey γι να τελειώνει αυτή η ιστορία.
    Ενας αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kαλημερα 9.37 καλοσ ειρθες εδω ολοι οι καλοι χωραμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο σύζυγος μπαίνει στο ζαχαροπλαστείο:
    - Καλημέρα σας, θα ήθελα μια τούρτα γεννεθλίων για τη γυναίκα μου! Με σαντιγύ, ως συνήθως.
    - Μάλιστα κύριε. Πόσα κεράκια να βάλω;
    - Τριάντα πέντε ως συνήθως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΄Ηταν ένας κύριος που κάθε πρωί που πήγαινε στη στάση να πάρει το λεωφορείο να πάει στη δουλειά του, τον περίμενε ένας τύπος που του έπιανε το μάγουλο και του έλεγε σιγανά:
    - Α! ρε κερατούκλη...
    Αυτό γινόταν κάθε μέρα, ώσπου ο άνθρωπος ανήσυχος ρωτάει τη γυναίκα του τι μπορεί να συμβαίνει.
    - Και πού θέλεις να ξέρω εγώ; του απαντάει εκείνη εκνευρισμένη και εκείνος ησύχασε.
    Την άλλη μέρα το πρωί στη στάση του λεωφορείου ο γνωστός τύπος του πιάνει πάλι το μάγουλο και του λέει:
    - Α! ρε κερατούκλη...είσαι και μαρτυριάρης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΝΑ ΞΥΠΝΑΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΨΥΧΙΚΗ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΤΟ ΘΕΟ ΓΙ`ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΡΑ, Σ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕ Σ ΑΡΕΣΕΙ !ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ,
    ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ !
    ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ
    ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΤΟΥ !
    ΠΙΣΤΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΥΜΕ.
    ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. θα συμφωνήσω μαζί σου Χρήστο με την πίστη τα πάντα τα περνάς ευκολότερα Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αν έγραψα κάτι που σε πείραξε συγνώμη δεν θέλω να στεναχωρήσω κανέναν όλοι χωράμε καλώς μας ήρθες όλοι θέλουμε καινούργιες απόψεις .Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιέ μου
    Είν΄ ο πόνος μου αβάσταχτος καλέ μου
    Ξευτιλίστηκε το Κράτος ακριβέ μου
    Κ΄ ο χοντρός κάπου κρυμμένος θα γελά

    Γιέ μου,
    Δεν τον άκουσες το δόλιο σου πατέρα
    Κ΄έτσι έγινες πρωθυπουργός μια μέρα
    Σ΄ ένα κράτος με κλεψιές και λαμογιά

    Γιέ μου
    Τι περιμένεις πέ μου
    Σ΄ ένα κράτος χρεωμένο
    Θα ΄ναι χρόνια σαν δεντρί ξερριζωμένο
    Κ΄ οι πολίτες να τραβάνε τα μαλλιά

    Γιέ μου
    Τον λαό σου συλλογίσου
    Κάνε τώρα ΕΚΛΟΓΕΣ και παραιτήσου
    Γιέ μου, γιέ μου, πώς πονώ…

    Γιέ μου
    Είν, οι βουλευτές χοντρόπετσοι καλέ μου
    Να τ΄ αρπάζουν ξέρουν μόνο, άτυχέ μου
    Και γελούν όταν το δάκρυ σας κυλά

    Γιέ μου
    Μη πιστεύεις σε κανένα, ακριβέ μου
    Ως κ΄ οι φίλοι σου χαρήκανε, Θεέ μου
    Πού ΄σαι χρόνια στη Βουλή κ΄ όλο χρωστάς

    Γιέ μου
    Τι περιμένεις πέ μου
    Σ΄ένα κράτος ρημαγμένο
    Κ΄εξ αιτίας νταβατζήδων χρεωμένο
    Με λαμόγια και προβλήματα βουνό

    Γιέ μου
    Τον καημό μου συλλογίσου
    Δω και τώρα ΕΚΛΟΓΕΣ και παραιτήσου
    Γιέ μου γιέ μου πώς πονώ…

    Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ "Β"
    kontiloforos
    You might also like:
    "Εμού...και του ιδίου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ου 2011
    Μια φορά κι έναν καιρο!!!
    Μια φορά κι έναν καιρο, μια γυναίκα φρόντιζε τον κήπο του σπιτιού της, όταν ξαφνικά βλέπει τρεις γέροντες, φορτωμένους με τις εμπειρίες της ζωής, να την πλησιάζουν στην είσοδο του σπιτιού. Παρ' όλο που δεν τους γνώριζε, τους είπε:
    -Δεν σας γνωρίζω, όμως πρέπει να πεινάτε. Περάστε, αν θέλετε, να φάτε κάτι.
    Αυτοί την ρωτάνε:
    - Ο άντρας σου είναι στο σπίτι;
    - Όχι, δεν είναι εδώ, απάντησε εκείνη.
    - Τότε δεν μπορούμε να έρθουμε, της λένε οι γέροντες.
    Όταν επιστρέφει ο σύζυγος, η γυναίκα του περιγράφει το περιστατικό.
    - Ας έρθουν τώρα που επέστρεψα...
    Η γυναίκα βγαίνει έξω να προσκαλέσει ξανά τους γέροντες στο τραπέζι, μιας και ήταν ακόμη εκεί.
    - Δεν μπορούμε να έρθουμε όλοι μαζί, της λένε οι τρεις γέροντες...
    Η γυναίκα, έκπληκτη, τους ρωτά γιατί!

    Ο πρώτος, λοιπόν, από τους τρεις της εξηγεί ξεκινώντας να της συστήνεται:
    Είμαι ο Πλούτος, της λέει...
    Της συστήνει, μετά, τον δεύτερο που είναι η Ευτυχία.
    Και, τέλος, τον τρίτο που είναι η Αγάπη.
    Τώρα, της λένε, πήγαινε στον άντρα σου και διαλέξτε ποιος από τους τρεις μας θα έρθει να φάει μαζί σας.
    Η γυναίκα επιστρέφει στο σπίτι και λέει στον άντρα της αυτά που της είπαν οι γέροντες.
    Ο άντρας ενθουσιάζεται και λέει:
    -Τι τυχεροί που είμαστε! Να έρθει ο Πλούτος! Έτσι θα έχουμε όλα όσα επιθυμούμε!
    Η σύζυγός του όμως δε συμφωνούσε:
    -Και γιατί να μην έχουμε τη χαρά της Ευτυχίας;
    Η κόρη τους που άκουγε από μια γωνιά, τότε, τους λέει:
    -Δε θα'ταν καλύτερα να καλούσαμε την Αγάπη;
    Το σπίτι μας θα είναι πάντα γεμάτο αγάπη!
    -Ας ακούσουμε αυτό που λέει η κόρη μας,
    λέει ο σύζυγος στη γυναίκα του.
    -Πήγαινε έξω και πες στην Αγάπη να περάσει στο σπιτικό μας.
    Η γυναίκα βγαίνει έξω και ρωτά:
    -Ποιος από εσάς είναι η Αγάπη; Ας έρθει να δειπνήσει μαζί μας.
    Η Αγάπη τότε ξεκινά να προχωρά προς το σπίτι και οι δύο άλλοι να τον ακολουθούν!
    Έκπληκτη η γυναίκα, ρωτά τον Πλούτο και την Ευτυχία:
    -Εγώ κάλεσα μόνο την Αγάπη.
    Γιατί έρχεστε κι εσείς;
    Και απαντούν κι οι τρεις γέροντες μαζί:
    - Αν είχες καλέσει τον Πλούτο ή την Ευτυχία, οι άλλοι δύο θα έμεναν απ'έξω. Τώρα όμως που κάλεσες την Αγάπη, όπου πάει η Αγάπη, πάμε κι εμείς μαζί της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κάρμεν που είσαι;;;;;;;;;;;;;;Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @@@@Σταυρούλα: δεν γράφω για την Έφη.
    Και ούτε με ενδιαφέρει το άτομο αυτό.
    Μου αρέσει το αμανπιαρε σαν έκφραση της
    αποψής μου,άλλου να ψάξετε να βρείτε
    αυτόν ή αυτή που γράφει για `κείνη.
    okey γι να τελειώνει αυτή η ιστορία.
    Ενας αναγνώστης

    Λόγια γεμάτα εμπάθεια και κακία.
    Υποκριτή και Φαρισαίε!
    Η κακία είναι μέσα σου ακόμη και αυτές τις άγιες ημέρες υπεροπτικό καθίκι.
    Και σε πιστέψαμε που μπαίνεις γιατί σε αρέσει η θεματολογία του Αμανπιαρε και σε εκφράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλησπεραααααααααααααα ειναι κανεις εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή