Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Αγωνίζεται να μην εκδοθεί Η ΠΡΩΗΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΤΟΝΙΑ ΗΛΙΑ ΔΙΝΕΙ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ

Για την ακυρωτική προσφυγή η οποία της έδωσε την δυνατότητα να μην μεταφερθεί την Τρίτη στη χώρα μας μίλησε στο zougla.gr, η πρώην δικαστικός Τόνια Ηλία, αφήνοντας παράλληλα αιχμές κατά του υπουργού Δικαιοσύνης κ. Παρασευόπουλου, ο οποίος, όπως σημείωσε, αρνήθηκε να απαντήσει σε επιστολή που του είχε αποστείλει στις αρχές Μαρτίου.
 Η κυρία Ηλία ανέφερε ότι το πρωί της Παρασκευής κατέθεσε ακυρωτική προσφυγή για την απόρριψη αιτήματος για άσυλο που είχε υποβάλει. «Δεν αμφισβητήθηκε καθόλου η αξιοπιστία μου που αυτό είναι πάρα πολύ σπάνιο. Όσοι ξένοι έχουν υποβάλλει αίτηση ασύλου οι περισσότεροι έχουν απορριφθεί για θέμα αξιοπιστίας. Λοιπόν δεν αμφισβητήθηκε καθόλου από τις βρετανικές Αρχές η αξιοπιστία μου» τόνισε. Παράλληλα, η πρώην δικαστικός, αναφέρθηκε στον υπουργό Δικαιοσύνης Νίκο Παρασκευόπουλο τονίζοντας ότι ενώ στις αρχές Μαρτίου του απέστειλε μια επιστολή σχετικά με κάποιες καταθέσεις εισαγγελέων, εκείνος αρνήθηκε να της απαντήσει.
 «Ο υπουργός αριστερής κυβέρνησης, ο κ. Παρασκευόπουλος, δεν ανταποκρίθηκε καθόλου στο να κοιτάξει έστω να μου απαντήσει στην επιστολή που έχω κάνει, που του έχω στείλει από την 1η Μάρτη, για τις ψευδείς καταθέσεις των εισαγγελέων Ζαΐρη και Αγγελή. Βάσει αυτών στηρίχθηκε η έκδοσή μου για το πέμπτο ένταλμα, κυρίως της κυρίας Ζαΐρη. Λοιπόν κατόπιν αυτού είχα δικαίωμα από τον νόμο να ασκήσω προσφυγή. Την προσφυγή αυτή την άσκησα μόνη μου την Παρασκευή διότι ο δικηγόρος μου δεν είχε άδεια να με εκπροσωπήσει» υπογράμμισε. «Έφυγα υπό διωγμό. Θα εξαντλήσω όλα τα ένδικα μέσα»
 Επιπλέον, η κυρία Ηλία επεσήμανε ότι, υπερασπιζόμενη τον εαυτό της, σκοπεύει να εξαντλήσει όλα τα ένδικα μέσα, προσθέτοντας ότι από την Ελλάδα «δεν έφυγε διωκόμενη, αλλά υπό διωγμό». «Δεν έφυγα διωκόμενη ποινικά, έφυγα υπό διωγμό. Η περίπτωσή μου είναι τελείως ξεχωριστή. Οι θέσεις μου είναι ξεκάθαρες. Είναι δικαίωμά μου, όπως είναι δικαίωμα όλων των Ελλήνων πολιτών να εξαντλήσουν όλα τα ένδικα μέσα. Για μένα δεν είναι έκδοση, δεν είναι δίωξη, είναι διωγμός και ο τρόπος που την πολεμάνε οι ελληνικές Αρχές. Έχασα στο εφετείο για δύο ψευδή έγγραφα της Ελλάδας. Δεν με αφήνουν να κερδίσω. Αλλά όσο με πολεμάνε τόσο δυναμώνω. Κάποιοι πρέπει να απολογηθούν που χρησιμοποιούν λιτούς και δεμένους για να με φέρουν πίσω επειδή τους βολεύει να γίνει σόου με μένα» τόνισε μεταξύ άλλων. Αντωνία Ηλία στη «Ζούγκλα»: Δεν εμπιστεύομαι τους συναδέλφους μου
 Η κα Ηλία τον Ιανουάριο του 2014 μίλησε στην εκπομπή «Ζούγκλα» σχετικά με τη δίωξή της, υποστηρίζοντας πως έπεσε θύμα σκοπιμοτήτων. Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως δεν εμπιστεύεται τους συναδέλφους της και πρόσθεσε πως «προτίθεμαι να στείλω αμέσως έγγραφο στον δικηγόρο μου να συναινέσει στην έκδοσή μου αυτήν τη στιγμή, εάν οι δικαστικές αρχές με αποδεσμεύσουν από κάθε κατηγορία περί διαφθοράς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου