Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

ΖΩΗ & ΣΤΥΛ. Σπύρος Παπαδόπουλος: τι αποκάλυψε για το πρόβλημα υγείας του...

Σπύρος Παπαδόπουλος: τι αποκάλυψε για το πρόβλημα υγείας τουΤι αποκάλυψε ο Σπύρος Παπαδόπουλος για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που πέρασε; Για το πώς αντιμετωπίζει τη ζωή μετά το σοβαρό πρόβλημα υγείας που πέρασε, μίλησε ο Σπύρος Παπαδόπουλος. Ο ηθοποιός και παρουσιαστής της εκπομπής «Στην Υγειά μας», Σπύρος Παπαδόπουλος έδωσε μεγάλη μάχη με τον καρκίνο, από την οποία βγήκε νικητής. Όπως ο Σπύρος Παπαδόπουλος λέει, το πρόβλημα υγείας που πέρασε, «μου έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου και είδα πιο καθαρά τα πράγματα.
 Πρέπει να χαιρόμαστε την κάθε μέρα, να ρουφάμε την κάθε στιγμή της, και να δίνουμε σάρκα και οστά στα όνειρά μας!» Και ο Σπύρος Παπαδόπουλος προσθέτει πως «πέρασα πολλά χρόνια χωρίς να σταματώ, χειμώνα και καλοκαίρι, έχοντας στο μενού και σίριαλ και γυρίσματα. Μεγαλώνω, λιγοστεύουν τα καλοκαίρια μου, και θέλω να τα περνάω κάνοντας διακοπές, απολαμβάνοντας με τον γιο μου τις βόλτες με την βάρκα μου, τους φίλους μου, τους δικούς μου ανθρώπους, τον ήλιο, τη θάλασσα». Αναφερόμενος στην σύζυγό του, Αθηνά Τσιλύρα, η οποία επίσης πέρασε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας, λέει: «Η Αθηνά είναι από τους ανθρώπους που αγαπώ πιο πολύ στη ζωή μου, είναι η μητέρα του γιου μου.
 Πάλεψε και είναι όρθια, προχωρά μπροστά και καταφέρνει ισχυρές νίκες». Όσο για τον γιο του; Καμαρώνει από περηφάνια, λέγοντας ο Σπύρος Παπαδόπουλος: «Όταν προέκυψε το σοβαρό θέμα με την υγεία μου, τον έπιασα και του τα είπα όλα. Καθαρά. Και ήταν δίπλα μου “σπαθί”. Είναι το μεγάλο καμάρι μου ο γιος μου. Το πιο ακριβό, αλλά και το πιο ξεχωριστό δώρο της ζωής μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου