Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ. ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗΣ. «Δεν σταματάω το ποδόσφαιρο»...

Στον Arena FM φιλοξενήθηκε ο Κώστας Κατσουράνης, τονίζοντας πως δεν σταματάει το ποδόσφαιρο, ενώ υπογράμμισε πως δεν θέλει να αναλάβει κάποιο πόστο στην Εθνική, αφού ακόμα είναι ποδοσφαιριστής. Ο 35χρονος μέσος ζήτησε την στήριξη της Εθνικής ομάδας ξεκαθαρίζοντας πως δεν πρόκειται να ασκήσει κριτική στην ομάδα καθώς είναι κάτι που λάτρεψε κι αγάπησε. Παράλληλα ο Κατσουράνης ανέφερε πως δεν σκέφτεται να σταματήσει το ποδόσφαιρο και ευχήθηκε στους διεθνείς να έχουν υγεία με σκοπό «να έχουν καλύτερο ρυθμό τον Οκτώβριο, για να έχουμε καλύτερη εικόνα στη συνέχεια».
 «Πρέπει όλοι μας να στηρίξουμε αυτή την ομάδα. Αυτά τα παιδιά. Δεν τελείωσε τίποτα με ένα παιχνίδι, με ένα αποτέλεσμα. Η ζωή συνεχίζεται… Δεν ξέρω αν θα είμαι και πάλι στην ομάδα, θα δούμε δεν ξέρεις τι σου φέρνει η ζωή, αλλά από μένα είτε είμαι, είτε δεν είμαι στην Εθνική, είτε είμαι 50 χρονών, άσχημη κριτική δεν θα κάνω ποτέ σε κάτι που λάτρεψα περισσότερο από κάθε τι». Για το ενδεχόμενο ν' αναλάβει κάποιο πόστο ανέφερε: «Δεν θέλω να έχω ρόλο στην Εθνική. Δεν το έχω σκεφτεί και δεν το έχω συζητήσει καν». Όσο για το μέλλον του αρκέστηκε να πει μόνο ότι «θα δούμε…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου