Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Αμανπιαρε!...ακόμα κοιμάστε;...






"ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ"

83 σχόλια:

  1. Καλημέρααααααααααααααααααααααααα!!! Καλημέρα είπα!!! Σηκωθείτε υπναράδες και υπναρούδες. Να 'χουμε μια υπέροχη Τρίτη. Καλημέρα σ' όλη τη γη πέρα ως πέρα. Και στους εξωγήινους. (Μην τους ξεχνάμε Κάρμεν, δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να 'σαι καλά Νιώτη μου. Κι εσύ καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή συνέχεια και σ΄ όλα τα παιδιά του Αμανποιαρε.
    Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλημέρα φίλοι και φίλες.
    Ο καιρός εξακολουθεί να είναι υπέροχος, η Ανοιξη είναι εδώ.
    Νιώτη καλώς όρισες, μάθαμε ότι πέρασες καλά και βρήκες και καλή παρέα! πρωτότυπο όπου πάς όλο γατούλες μαζεύεις..οικολόγε μας φιλόζωε!
    Καλή συνέχεια σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα τη έγινε πάλι σήμερα σχεδόν όλοι κοιμάστε καλήμερα σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα σας φιλοι μου να ειστε καλα

    http://www.youtube.com/watch?v=q7hmw6qEYcg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΦΩΤΗ ΧΑΘΗΚΕΣ ΕΦΗ ΚΑΛΗ ΒΑΡΔΙΑ ΠΟΛΟΙ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΩ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ ΕΓΩ ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΦΩΤΗ ΧΑΘΗΚΕΣ ΕΦΗ ΚΑΛΗ ΒΑΡΔΙΑ ΑΜΑΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟΣΑΣ ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙΞΥΠΝΗΣΑ ΤΙΣ 8 ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θελω να πω πλεον μια καλησπερα σε ολους τους φιλους του Αμανπιαρε που ειναι ολοι τοσο συμπαθεις οπως και κατι επι πλεον στον καλο φιλο Φωτη που παντα ακουει και σεβετε ολους τους φιλους του με πολυ βαθος στις σκεψεις και στα αισθηματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ. ΒΛΕΠΩ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΗΡΕΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΤΟΧΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ. ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΝΟΗΜΑ ΚΙ ΟΧΙ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΕΣ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπερα σε ολους
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δανη αν σε ενωχλη η ορθογραφια να μην γραφουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε Δάνη, καλησπέρα κατ'αρχήν σε σένα και σ' όλους τους υπόλοιπους, τους φίλους μας δεν τους διαλέγουμε απ' την ορθογραφία έτσι δεν είναι; Και θέλω να πιστεύω ότι εδώ μέσα είμαστε και φίλοι. Πιστεύω λοιπόν ότι τόσο εσύ όσο και όλοι οι υπόλοιποι μπαίνουμε για να ανταλλάξουμε καλημέρες και να πούμε τη γνώμη μας ή να φλυαρήσουμε αν θες. Γι' αυτό γνώμη μου είναι η ορθογραφία να μείνει στην άκρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 4.39 Κανείς δε σου απαγόρεψε να γράφεις. Τη θέλουμε τη γνώμη σου.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό απόγευμα Έφη Φώτη Νιώτη Κάρμεν Σάκη Συμπέθερε τη κάνετε εγώ πήγα για μπάνιο σήμερα μετά από πολλές μέρες ήταν υπέροχα αλλά η θάλασσα έχει κατέβη οι στάθμη της πάνω από ένα μέτρο Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιατί, Σταυρούλα μου, παλίρροια είχε;

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπα δεν νομίζω να έχουμε παλίρροιες στην Ελλάδα λέω μήπως φύγαν τα νερά μας μην γελάσεις για Ιαπωνία μεριά Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παλίρροια ξέρω ότι έχουμε στη Χαλκίδα, αλλά είπα μήπως είχαμε και πουθενά αλλού. Τώρα για το αν τα νερά φύγανε για Ιαπωνία, μπα, δεν το πιστεύω, πού θα βρούνε χειρότερα από δω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φώτη πολύ καλό τα ψέματα του γοπα όπιος τα έχει ξεχάσει ευκαιρία να τα ξαναθυμηθεί μας σπάσει τα νευρά ο αχαΐρευτος ο άχρηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πρώτη φορά τα βλέπω έτσι τα νερά εκεί που κολυμπούσαμε τώρα είναι παραλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γιατί Σταυρούλα μου, τι σου έφταιξαν οι αχαΐρευτοι κι οι άχρηστοι και τους βρίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έφη κοίταξέ το να τον καμαρώσουμε τον Πινόκιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχεις απόλυτο δίκιο ένας μας φταίει ο γόπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το είδα Σταυρούλα, το ζήτημα είναι να το δούνε και να το εμπεδώσουν αυτοί που τον ψήφισαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όσο δίνη δικαίωμα ψήφου θα τον ψηφίζουν οι μετανάστες και τα δικά μας λαμόγια αλλά δεν έχουμε και έναν καλό κανέναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βρε Σταυρούλα μου, κάθισα και παρακολούθησα προχτές την εκπομπή της Πάνια, όχι ως το τέλος, δεν άντεξα, γιατί μου λένε μαθητές μου ότι τη βλέπουν και μάλιστα οικογενειακά,και για να χτυπήσεις κάτι πρέπει πρώτα να το γνωρίσεις. Είδα όλα αυτά τα σούργελα που μαζεύει, κι ασυναίσθητα σκέφτηκα, αυτοί όλοι έχουν δικαίωμα ψήφου, ε, πώς να μη βγάζουμε κυβερνήσεις παρωδία μετά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευτυχώς κανένας από το σπίτι μου δεν το βλέπει θα την είχα χαλάσει τη επίπεδο έχει πατώματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έχεις μπει στο μπλοκ της Μαίρης πάρα πολύ καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι πατώματος Σταυρούλα μου, αυτή το έχει τρυπήσει το πάτωμα και έχει πάει πιο κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είχα πάει ένα μεσημέρι για καφέ σε μια φίλη μου και είχε την πάνια δεν ξαναπήγα όποτε θέλει της λέω να έρθει στο σπίτι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΄Ασε αυτή η Πάττυ, άλλη αηδία με την οποία είναι ξετρελαμένα τα μικρά. Μέχρι και στο πάρτυ της πήγανε. Παρακολούθα το κι αυτό ΄Εφη. ΄Εχω χαζέψει. Ευτυχώς τουλάχιστον δεν παρακολουθούν τα τούρκικα. Θα τα έπαιζα τελείως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Άστα να πάνε δεν ξέρω που το πάνε είχαμε τα μεξικάνικα τώρα τα τούρκικα με το ζόρι να αγαπήσουμε τους τουρκους φίδια στον κόρφο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΗ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΠΑΤΑΣ, ΕΓΩ 4 ΩΡΕΣ
    ΠΕΡΠΑΤΑΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΦΗ ΠΕΡΠΑΤΑΓΑ
    ΩΡΑΙΑ ΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΣΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σήμερα πήγα για περπάτημα και μπάνιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ναι, το πρωί. Τώρα το βραδάκι έβαλε λίγο ψύχρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΗ ΤΟ
    ΠΑΡΠΑΤΗΜΑ ΟΤΑΝ ΕΡΘΩ ΘΑ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ,
    ΜΑΖΙ, ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΜΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΩ ΣΤΗ ΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΦΙΛΗ ΕΦΗ ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΝΟΗΜΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ. ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΕ ΤΟΣΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 150 ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΑΗΔΙΕΣ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΞΕΜΑΤΙΑΖΟΥΝ ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ? ΤΟ ΑΜΑΝΠΙΑΡΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΓΑΤΟΥΛΑ, ΕΧΕΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΑΧΛΑΜΑΡΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΜΑΣ? ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΤΑΚΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ 200 ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ 3 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΕΓΩ ΘΑ ΒΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ! ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΦΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Με τις συγχωνεύσεις εννοείς; ΄Ενας χαμός, που ίσως όμως κάνει πολύ κόσμο να βγει στους δρόμους. ΄Ηδη εδώ στην περιοχή μου έχουν αρχίσει οι καταλήψεις από μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων και πρώτη φορά που γονείς δεν είναι εναντίον ούτε και εκπαιδευτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΥΡΙΕ ΔΑΝΗ ΠΟΛΑ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ??
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΣΟΥ, ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ
    ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ,
    ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κατ' αρχήν, φίλε Δάνη, να σου πω ότι ο θυμός, είναι ο χειρότερος σύμβουλος, στην προσπάθειά σου να πείσεις κάποιον. Δε νομίζω να σου μίλησα στο ύφος που μου μιλάς. Είναι δικαίωμά σου να έχεις όποια γνώμη θες για μας. ΄Οπως και δικαίωμά σου να ψάξεις να βρεις ένα καλύτερο μπλογκ. Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι οι αναρτήσεις που έχει το μπλογκ, έχουν χρείαν μιας καλύτερης αντιμετώπισης απ' όλους μας. Δε θα συμφωνήσω μαζί σου όμως στο ότι είμαστε μ........α όπως μας αποκάλεσες. Το να κάνουμε κάποιες πλάκες μεταξύ μας δεν σημαίνει ότι είμαστε αυτό που λες. Αν θες μπορούμε να συνεχίσουμε το διάλογο, αν πάλι όχι, καλή συνέχεια σου εύχομαι. Και γεια σου και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΤΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΗ
    ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΠΙΣΩ?
    40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ
    ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ
    ΣΑΝ, ΤΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΕΜΕ??
    ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ
    ΝΕΥΡΙΑΣΗ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙΣΟΥ ΤΕΛΟΣ
    ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΦΗ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΖΕΙ ΠΟΛΥΞΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ
    ΓΡΑΦΗ ΤΙΠΟΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ.
    ΑΜΑ ΕΙΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΜΟΥ ΘΑ ΣΕ ΕΔΕΡΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ρε παιδιά ας ηρεμήσουμε και να το συζητήσουμε το θέμα. Ενήλικες είμαστε δεν είμαστε δεκαπεντάρικα που βράζει το αίμα τους.
    Νιώτη μου, όντως σ' αυτό που λέει ο Δάνης για τις αναρτήσεις έχει δίκιο. Μπορούμε να γράφουμε τη γνώμη μας και σ' αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΜΑ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΗ ΘΕΜΑΤΑ ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΜΕ,
    ΠΑΝΤΑ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΜΟΛΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΕΤΕ? ΚΥΡΙΕ ΝΙΩΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ!!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΩΞΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΝΠΙΑΡΕ! ΜΑΘΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑ! ΝΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ ΑΠΟ ΝΙΚΑΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΜΟΝΟΣ ΕΙΠΕΣ ΘΑ ΒΡΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΜΠΟΛΚ,
    ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ?? ΚΑΙ ΑΜΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ
    ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΩ ΤΟΠΗ ΣΤΟ ΞΥΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑΜΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩ ΚΑΙ
    ΘΑ ΘΑΣ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ, ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ, ΕΧΩ
    1000 ΜΠΟΦΩΡ ΤΡΕΛΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δάνη, κανείς δε θέλει να σε διώξει απ' το αμανπιαρε. Αν όμως δεν ηρεμήσετε κι οι δυο σας συζήτηση δεν μπορεί να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΜΟΥΤΡΑ ΓΡΑΨΕ, ΤΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΣ
    ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΣΟΥ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Νιώτη σε παρακαλώ, δε σ' αντιπροσωπεύουν αυτά που λες και αργότερα θα λυπάσαι για ό,τι είπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Νιώτη σε θερμοπαρακαλώ μη μιλάς έτσι. Δεν τα πιστεύεις αυτά που λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ! ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ? ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ? ΑΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ! ΑΝΤΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΞΕΡΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ! ΚΥΡΙΕ ΝΙΩΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΕΙΡΕΙΣ ΚΙ ΟΛΑΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Νιώτη με ρώτησες για τα σχολεία πιο πάνω και σου απάντησα, διάβασε το σχόλιό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Α ΕΙΣΑΙ Ο ΒΛΑΚΑΣ Ο ΑΧΑ ΧΑΧ Α ΑΧΧΟΥΧΑΣ
    ΤΟΤΕΣ ΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΕ ΜΕ ΒΛΑΚΕΣ
    ΔΕΝ ΜΗΛΑΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλησπέρα φίλοι μου.
    Δεν γνωρίζω από αστρολογία αλλά μάλλον ο κρόνος σήμερα είναι ανάδρομος κι έγινε μεταξύ σας ένας καυγάς χωρίς ουσιαστικό λόγο.
    Συμφωνώ με τον Δάνη ότι οι αναρτήσεις του Φώτη είναι κατάλληλες για σχόλια.
    Ομως βρέ Δάνη μου, εδώ στα σχόλια της γάτας είναι ένα ανάλαφρο και δροσερό κούς κούς.
    Αρκετά δεν έχει μαυρίσει η ψυχή μας με όσα συμβαίνουν γύρω μας?
    Φιλικά σου μιλάω, ελπίζω να το κατανοείς.
    Νιώτη χαλάρωσε,δεν έχετε να μοιράσετε κάτι με τον Δάνη.
    Παιδιά δεν αξίζει κανείς να χαλάγετε για χαζομάρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΕΦΗ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ?
    ΑΛΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΒΛΑΚΑΣ
    Ο ΑΧΑ ΧΟΥΧΑΧΑ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΑ
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ,ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Νιώτη μου, ο Δάνης δεν μου έχει δώσει την εντύπωση του ανθρώπου που λέει συνέχεια ΧΑχαχα, και αν ηρεμήσουμε πιστεύω μπορούμε να τα βρούμε και να διαλυθούν οι παρεξηγήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΜΑΙΡΗ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ
    ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ, ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΑΙΡΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ
    ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΡΗΖΗ ΤΑΧΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕ
    ΤΑ ΓΡΑΦΤΑ ΤΟΥ?? ΕΙΝΑΙ Ο ΑΧΑ ΧΟΥΧΑΣΑ
    ΠΙΑΣΤΗΚΕ ΣΑΝ ΠΟΝΤΙΚΗ ΣΤΗ ΦΑΚΑ,
    ΜΑΣ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕ ΤΟ ΑΧΑΧΑΧΧΧΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΜΑΙΡΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΧΑΧΑΑ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΩ ΝΤΟΥΚΟΥ
    ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΜΑΣ ΕΥΡΥΖΕ ΧΥΔΑΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Παιδιά εγώ πρέπει να σας αφήσω καλό βράδυ σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ ΝΙΩΤΗ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΙΣΑΙ Ο ΑΧΑΧΑΑΧ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΩ ΝΤΟΥ
    ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΩΡΑ 4 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΟΥ ΕΡΓΑΨΕΣ
    ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΛΟΓΙΑ ΣΑΝ ΑΦΤΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
    ΠΡΟΣΕΞΕ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΨΕΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Νιώτη ηρέμισε, είναι σχεδόν παιδιάστικοι αυτοί οι τσακωμοί.
    Παιδιά αν αποφασίσετε να ξεκαθαρίσετε τους λογαριασμούς σας, να μονομαχίσετε κι ας κερδίσει ο καλύτερος χαχαχα.
    Ελάτε καλέ, μεγάλα παιδιά είσαστε για τέτοιες αντιδράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. καλησπερα και απο μενα παιδια,τον κυριο με το
    υψηλο επιπεδο μορφωσης ποιος τον πειραξε και
    μιλαει ετσι???παντως μια και μιλαει και μας
    αποκαλει και μαλακισμενα να του το επιστρεψω
    εις διπλουν και τα νευρακια του αλλου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΜΑΙΡΗ ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΝΤΡΕΣ ΤΑ ΒΑΖΩ
    ΜΕ ΑΧΑΧΧΟΥΧΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΩ
    ΑΛΑ ΑΦΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΧΑΧΟΥΧΑΧ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ
    ΑΝΩ ΚΑΤΩ ,ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ, ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ
    ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΑΚΙΣΩ ΣΤΟ ΞΥΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΣΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΧΑΧΑΖΧΧΧΧ
    ΟΑΧΑ ΧΟΥΧΑΣ ΔΙΒΑΣΕ ΤΑ ΓΡΑΦΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Σάκη καλησπέρα, ελπίζω εσύ να καταφέρεις να τους ηρεμίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΜΑΙΡΗ ΗΡΕΜΩΣ ΕΙΜΑΙ, ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΗ, ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΗ ΑΝΩ ΚΑΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. φευγω απο το σπιτι και δεν προλαβαινω,το μονο
    που εχω να πω ειναι οτι λυπαμαι για λογαριασμο
    του διοτι δυο τρεις φορες που εχει μπει ειναι
    για να μας την λεει και οχι για να κανει εναν
    εποικοδομητικο διαλογο αυτο και μονο δειχνει
    το ποιον του σαν ανθρωπο και δυστυχος σαν και
    δαυτον εχει αρκετους η ελλαδα καλο σας βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΙΟΝ ΕΚΑΝΕΣ ΕΧΘΡΟ??
    ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΑΧΑΧΟΥΧΑ ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΞΥΛΟ,
    ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ, ΓΙΑΦΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕΣ
    ΓΡΑΨΗ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ, ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΧΑΣΗ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ.
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΕΓΩ ΠΟΤΕΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΧΑΧΟΥΧΑ
    ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΗ
    ΑΝΩ ΚΑΤΩ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΑΧΑ ΧΟΥΧΑ
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕΣ ΓΡΑΨΗ ΑΦΤΑ ΜΟΥ
    ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΣ, ΕΚΑΝΕΣ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ???
    ΥΠΟΓΡΑΨΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΧΑΧΟΥΧΑΧΑΑΧ?
    ΑΦΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ?
    ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΟ ΠΟΤΕΣ ΘΑΡΘΩ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙΣ
    ΑΛΑ ΘΑΡΘΩ ΝΑΣΕ ΣΥΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑΦΤΟ
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΩ ΤΙΠΟΤΑ
    ΑΜΑ ΜΟΥ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΚΑΦΑΛΙ ΚΑΤΗ ΤΟ ΚΑΝΟ.
    ΣΤΟ ΓΥΜΑΣΙΟ ΤΑ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ 10 ΕΦΑΓΑ
    ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ , ΑΛΑ ΕΦΑΓΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΙΩ ΠΟΛΥ
    ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΠΑΛΕΟΜΠΕΚΡΗ ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ
    ΞΥΛΟ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΚΡΑΣΟΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΙΣΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΜΠΕΚΡΗ ΑΧΑΧΟΥΧΧΑΟΥΧΑΟΥ
    ΑΜΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΩΡΑ
    ΘΑ ΣΕ ΕΚΛΕΓΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ
    ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ
    ΑΝ? ΚΑΙ ΘΕΝ ΔΕΡΝΩ ΚΟΤΕΣ ΚΑΙ ΑΧΑ ΧΟΥΧΑΧΑΔΕΣ
    ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ?? ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ, ΓΙΑΤΙ
    ΑΠΟΨΕ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΥΡΑΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Φιλαρακι αυτο ηθελε και το πετυχε ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΙΣΕ μαζη του παρασκευη μπορει να κατεβω με τουριστικο λεωφορειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Νιώτη, σε παρακαλώ, πήγαινε να κοιμηθείς και να ηρεμήσεις, κι άσε τις απειλές, δεν αξίζει τον κόπο, η βία μόνο βία και μπελάδες φέρνει.

    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή