Εξώδικη επιστολή σε όλες τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, με κοινοποίηση στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, απέστειλε το Ινστιτούτο Καταναλωτών, ζητώντας να γίνει φραγή στα «ροζ» τηλέφωνα.
Με ανακοίνωσή του το ΙΝΚΑ δεσμεύεται να ενημερώσει τους καταναλωτές ποια απάντηση θα δώσει κάθε εταιρία κινητής τηλεφωνίας ή και ακόμα την απουσία απάντησης, ενώ δηλώνει ότι θα διερευνήσει την προέλευση και ιδιοκτησία αυτών των τηλεφώνων, και αν υπάρχει οικονομικό όφελος σε τρίτους.
Όπως αναφέρεται στην επιστολή, «έχει γίνει σωρεία καταγγελιών από καταναλωτές ότι από συγκεκριμένους τηλεφωνικούς αριθμούς γίνονται αναπάντητες κλήσεις και στέλνονται μηνύματα και οι συνδρομητές, νομίζοντας πως πρόκειται για δικούς τους ανθρώπους από το εξωτερικό, καλούν στους αριθμούς αυτούς, οι οποίοι αντιστοιχούν σε ροζ τηλέφωνα, με αποτέλεσμα να χρεώνονται με υψηλό κόστος, ενώ υπάρχει κίνδυνος να γνωστοποιηθεί σε κακοποιούς ο τηλεφωνικός κατάλογος του κάθε κινητού. Παρακαλούμε να διακόψετε αμέσως κάθε δυνατότητα επικοινωνίας με αυτά τα τηλέφωνα προς και από τους συνδρομητές σας, και να τους προστατεύσετε όπως έχετε τη νομική και ηθική υποχρέωση. Περιμένουμε εντός μιας βδομάδας τη γραπτή απάντησή σας την οποία θα κοινοποιήσουμε στους καταναλωτές, όπως και τυχόν απουσία απάντησης».
Όπως αναφέρεται στην επιστολή, «έχει γίνει σωρεία καταγγελιών από καταναλωτές ότι από συγκεκριμένους τηλεφωνικούς αριθμούς γίνονται αναπάντητες κλήσεις και στέλνονται μηνύματα και οι συνδρομητές, νομίζοντας πως πρόκειται για δικούς τους ανθρώπους από το εξωτερικό, καλούν στους αριθμούς αυτούς, οι οποίοι αντιστοιχούν σε ροζ τηλέφωνα, με αποτέλεσμα να χρεώνονται με υψηλό κόστος, ενώ υπάρχει κίνδυνος να γνωστοποιηθεί σε κακοποιούς ο τηλεφωνικός κατάλογος του κάθε κινητού. Παρακαλούμε να διακόψετε αμέσως κάθε δυνατότητα επικοινωνίας με αυτά τα τηλέφωνα προς και από τους συνδρομητές σας, και να τους προστατεύσετε όπως έχετε τη νομική και ηθική υποχρέωση. Περιμένουμε εντός μιας βδομάδας τη γραπτή απάντησή σας την οποία θα κοινοποιήσουμε στους καταναλωτές, όπως και τυχόν απουσία απάντησης».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου