Οι αλλαγές που δέχθηκε η CBR του 2013 δεν είναι ριζικές αλλά ουσιαστικές σε σημεία που της προσδίδουν έναν φιλικότερο χαρακτήρα ταυτόχρονα με ακριβέστερη συμπεριφορά σε δρόμους με πολλές στροφές και καλύτερη απόδοση εντός πίστας.
Ο επικεφαλής των μηχανικών εξέλιξης της νέας CBR ισχυρίζεται ότι η νέα σχεδίαση του φέρινγκ βασίζεται στην RC213V των MotoGP και πως η αεροδυναμική αντίσταση είναι πλέον έως και 6,5% χαμηλότερη. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας παραμένει σχεδόν ως είχε, με ίδια απόδοση στους 118 ίππους, αλλά και με νέο λογισμικό στην κεντρική μονάδα ελέγχου και νέα χαρτογράφηση στον ψεκασμό. Οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στο ανασχεδιασμένο φιλτροκούτι και στο σύστημα εισαγωγής αέρα μέσω του φέρινγκ.
ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 2013: Honda CBR 600 RR
Τα πολύ καλά νέα αφορούν στη μπροστινή ανάρτηση, όπου το νέο ανεστραμμένο πιρούνι “Big Piston” της Showa εγγυάται βελτιωμένη συμπεριφορά, μεγαλύτερη προοδευτικότητα και μικρότερη “βύθιση” στο οριακό φρενάρισμα, εμπνέοντας τον αναβάτη να τολμήσει το κάτι παραπάνω. Μικροεπεμβάσεις στα σωθικά του πίσω αμορτισέρ έχουν σαν σκοπό την αυξημένη πρόσφυση και το νέο αλουμινένιο ψαλίδι τριών τμημάτων παρέα με τις ελαφρύτερες ζάντες υπόσχονται καλύτερη αίσθηση και μεγαλύτερη ακαμψία.
Το πλαίσιο παρέμεινε ως είχε, αλλά γύρω του έγινε μια ανακατανομή μαζών προκειμένου να χαμηλώσει το κέντρο βάρους ακόμα περισσότερο και η οδική συμπεριφορά να γίνει ακόμα πιο φιλική σε νέους αναβάτες.
Ο επικεφαλής των μηχανικών εξέλιξης της νέας CBR ισχυρίζεται ότι η νέα σχεδίαση του φέρινγκ βασίζεται στην RC213V των MotoGP και πως η αεροδυναμική αντίσταση είναι πλέον έως και 6,5% χαμηλότερη. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας παραμένει σχεδόν ως είχε, με ίδια απόδοση στους 118 ίππους, αλλά και με νέο λογισμικό στην κεντρική μονάδα ελέγχου και νέα χαρτογράφηση στον ψεκασμό. Οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στο ανασχεδιασμένο φιλτροκούτι και στο σύστημα εισαγωγής αέρα μέσω του φέρινγκ.
ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 2013: Honda CBR 600 RR
Τα πολύ καλά νέα αφορούν στη μπροστινή ανάρτηση, όπου το νέο ανεστραμμένο πιρούνι “Big Piston” της Showa εγγυάται βελτιωμένη συμπεριφορά, μεγαλύτερη προοδευτικότητα και μικρότερη “βύθιση” στο οριακό φρενάρισμα, εμπνέοντας τον αναβάτη να τολμήσει το κάτι παραπάνω. Μικροεπεμβάσεις στα σωθικά του πίσω αμορτισέρ έχουν σαν σκοπό την αυξημένη πρόσφυση και το νέο αλουμινένιο ψαλίδι τριών τμημάτων παρέα με τις ελαφρύτερες ζάντες υπόσχονται καλύτερη αίσθηση και μεγαλύτερη ακαμψία.
Το πλαίσιο παρέμεινε ως είχε, αλλά γύρω του έγινε μια ανακατανομή μαζών προκειμένου να χαμηλώσει το κέντρο βάρους ακόμα περισσότερο και η οδική συμπεριφορά να γίνει ακόμα πιο φιλική σε νέους αναβάτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου