Με το Ford S-Max Concept που θα παρουσιάσει –που αλλού;- στη Φρανκφούρτη η Ford προχωρά την ιδέα του σπορτίφ πολυμορφικού που πρώτη εμφάνισε το 2005 ένα ή και περισσότερα βήματα παρακάτω. Έτσι το πρωτότυπο του νέου S-Max, που δεν φαίνεται να απέχει και πολύ από την πραγματικότητα, ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική προσέγγιση της μάρκας. Με τη χαρακτηριστική αλά Aston Martin μάσκα που στην πράξη την έχουμε δει στο ριζικά ανανεωμένο Fiesta (εδώ είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένη για την καλύτερη προστασία των πεζών) και τους χαρακτηριστικούς LED προβολείς που φτάνουν σχεδόν μέχρι την εμπρός κολόνα.
Ταυτόχρονα το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ που αποτελεί και οπτικά τη λογική συνέχεια του καπό, αλλά και η έντονη διαμόρφωση του πίσω μέρους κολακεύουν την πολη εμφάνιση και τονίζουν το σπορτιφ στοιχείο. Στο εσωτερικό του S-Max Concept είναι εμφανής η προσπάθεια μεταστροφής προς το πιο premium, αλλά χωρίς να χαθεί η πρακτική διάσταση. Προς την πρώτη κατεύθυνση οδηγεί η οθόνη Dual View Display στην κεντρική κονσόλα, με διαφορετικές ενδείξεις για οδηγό και συνοδηγό, ενώ προς τη δεύτερη οι μεγάλοι χώροι και οι 7, όπως και στο παρελθόν, θέσεις.
Με αυτές της 3ης σειράς να βυθίζονται στο δάπεδο όταν δεν χρειάζονται και τις 3 μεσαίες να είναι ανεξάρτητες –στο πρωτότυπο τουλάχιστον- και τη μεσαία να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν τραπεζάκι. Παράλληλα οι μηχανικοί της Fordέδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη δυνατότητα διασύνδεσης του S-Max με τον έξω κόσμο (internet, car to car και όλα φυσικά με φωνητική καθοδήγηση), ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και η δυνατότητα ελέγχου των καρδιακών παλμών του οδηγού μέσω του ειδικού καθίσματος με τον κωδικό EKG, που αποτελεί μια ένδειξη για το προς τα πού θα στραφεί η εξέλιξη των ηλεκτρονικών συστημάτων των αυτοκινήτων στο μέλλον.
Ο κινητήρας του Ford S-Max Concept θα είναι ο καινούργιος 1.5 EcoBoost της μάρκας. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα ιπποδυνάμεις, αλλά θα είναι πιθανότατα 150 και 182 ίπποι.
Ταυτόχρονα το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ που αποτελεί και οπτικά τη λογική συνέχεια του καπό, αλλά και η έντονη διαμόρφωση του πίσω μέρους κολακεύουν την πολη εμφάνιση και τονίζουν το σπορτιφ στοιχείο. Στο εσωτερικό του S-Max Concept είναι εμφανής η προσπάθεια μεταστροφής προς το πιο premium, αλλά χωρίς να χαθεί η πρακτική διάσταση. Προς την πρώτη κατεύθυνση οδηγεί η οθόνη Dual View Display στην κεντρική κονσόλα, με διαφορετικές ενδείξεις για οδηγό και συνοδηγό, ενώ προς τη δεύτερη οι μεγάλοι χώροι και οι 7, όπως και στο παρελθόν, θέσεις.
Με αυτές της 3ης σειράς να βυθίζονται στο δάπεδο όταν δεν χρειάζονται και τις 3 μεσαίες να είναι ανεξάρτητες –στο πρωτότυπο τουλάχιστον- και τη μεσαία να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν τραπεζάκι. Παράλληλα οι μηχανικοί της Fordέδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη δυνατότητα διασύνδεσης του S-Max με τον έξω κόσμο (internet, car to car και όλα φυσικά με φωνητική καθοδήγηση), ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και η δυνατότητα ελέγχου των καρδιακών παλμών του οδηγού μέσω του ειδικού καθίσματος με τον κωδικό EKG, που αποτελεί μια ένδειξη για το προς τα πού θα στραφεί η εξέλιξη των ηλεκτρονικών συστημάτων των αυτοκινήτων στο μέλλον.
Ο κινητήρας του Ford S-Max Concept θα είναι ο καινούργιος 1.5 EcoBoost της μάρκας. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα ιπποδυνάμεις, αλλά θα είναι πιθανότατα 150 και 182 ίπποι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου