Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

ΕΛΛΑΔΑ. Η PIZZA FUN ΜΙΛΑ.....ποια είναι η σκληρή απάντηση σχετικά με τον θάνατο της 38χρονης υπαλλήλου!

Pizza Fan: ποια είναι η σκληρή απάντηση σχετικά με τον θάνατο της 38χρονης υπαλλήλουΗ Pizza Fan με ανακοίνωσή της κάνει λόγο για συκοφαντική δυσφήμιση και προχωρά σε μηνύσεις σε ό,τι αφορά το θέμα του θανάτου της 38χρονης υπαλλήλου που πέθανε μέσα στην πιτσαρία. Η διόλου σύντομη ανακοίνωσή της Pizza Fan σχετικά με το ατυχές περιστατικό στην 38χρονη υπάλληλο, έχει ως εξής:
 «Η Pizza Fan δέχεται τον τελευταίο καιρό μια ανυπόστατη συκοφαντική δυσφήμιση, που μη έχοντας πραγματικά ερείσματα, εκμεταλλεύεται (διάβαζε καπηλεύεται) τον τραγικό θάνατο μιας εργαζόμενής της, από προϋπάρχοντα παθολογικά αίτια (σύμφωνα με το πόρισμα των αρμοδίων αρχών), προκειμένου να δώσει υπόσταση στα όσα ψευδώς ισχυρίζεται στη συνέχεια. Η Pizza Fan για όλους τους λόγους αυτούς προχώρησε σε μηνυτήρια αναφορά, έτσι ώστε να αποκαλυφθούν όσοι βρίσκονται πίσω από το βολικό όνομα «Workers» και που, δεν αποτελούν κανενός είδους νόμιμο μόρφωμα αλλά και που, δεν εμφανίζονται πουθενά με εκπρόσωπό τους, προκειμένου να διεκδικήσουν όπως λένε «να υψώσουν τις φωνές» για καλύτερες συνθήκες δουλειάς.
 Παρόλο που το κείμενο το οποίο προβάλουν, δεν αντέχει σοβαρής κριτικής, είμαστε υποχρεωμένοι απέναντι σε αυτούς που μας εμπιστεύονται, να αντικρούσουμε έναν προς έναν τους ισχυρισμούς του, προκειμένου να αποκατασταθεί η αλήθεια και να προστατευτούν οι 1500 εργαζόμενοί μας, που ζουν τις οικογένειές τους από αυτή την δουλειά. Θα μας συγχωρήσετε για το μακρόν της απάντησης, αλλά δεν θα θέλαμε χάριν συντομίας να αποφύγουμε κανέναν ισχυρισμό, δίνοντας την εντύπωση ότι φυγομαχούμε. Να ενημερώσουμε εδώ, ότι τα μαγαζιά κάτω από την φίρμα Pizza Fan είναι ξεχωριστές επιχειρήσεις, αλλά προκειμένου το προϊόν μας να είναι ποιοτικά και γευστικά άριστο δεν λειτουργούν αυτόνομα. Έχουμε θεσπίσει και ελέγχουμε την τήρησή τους, απαρέγκλιτες διαδικασίες λειτουργίας και υγιεινής τέτοιες, που μας έχουν φέρει στην κορυφή των προτίμησης των Ελλήνων. Ισχυρισμός 1: «Ως γνωστό, η καρδιοπάθεια δεν είναι αρκετός σαν λόγος για να πεθάνει κάποιος/α. Αλλά ναι, η καρδιά μας στην pizza fan δε φαίνεται να φτάνει.» Ίσως οι «Workers» να ξέρουν κάτι που η ιατρική δεν γνωρίζει, μη μπορώντας να βοηθήσει τους καρδιοπαθείς που χάνονται κάθε χρόνο. Ίσως η δουλειά να μην είναι αποδεκτή από αυτούς, αφού στο τέλος του κειμένου αναφέρουν «Η pizza fan δεν αποτελεί εξαίρεση αλλά τον κανόνα στα μαγαζιά εστίασης». Δεν νομίζουμε ότι χρήζει περαιτέρω τεκμηρίωσης αυτός ο ισχυρισμός, που εάν δεν είχε πίσω του ένα τραγικό γεγονός, θα άξιζε σατυρικής διακωμώδησης. Παρόλα αυτά ας εξετάσουμε τις συνθήκες «πίεσης» της Δευτέρας, μέρας του συμβάντος αλλά και με την ευκαιρία τους μύθους περί «απάνθρωπων» συνθηκών. Ισχυρισμός 2: » Όσοι και όσες έχουμε δουλέψει το πρωινό Δευτέρας στην pizza fan ξέρουμε ότι ένα άτομο επωμίζεται απίστευτο φόρτο εργασίας…
Το μαγαζί χρήζει μεγάλης προετοιμασίας γιατί έχει αδειάσει λόγω π/σ/κ»Όπως και να “χει η δουλειά της κουζίνας είναι σκληρή, αλλά είναι μια δουλειά. Η Δευτέρα συγκεκριμένα, είναι η πιο χαλαρή μέρα και ιδιαιτέρως το πρωί που η προετοιμασία είναι μειωμένη, μιας και η ζήτηση είναι η χαμηλότερη της εβδομάδας. Η προετοιμασία γίνεται κάθε μέρα για τις παραγγελίες της ίδιας ημέρας και όσα υλικά περισσεύουν, απομακρύνονται από το κατάστημα, με καλύτερη κατάληξη να προσφέρονται σε αυτούς που τα έχουν ανάγκη.
 Ποτέ δεν γίνεται προετοιμασία για την επόμενη μέρα πόσο μάλλον για ολόκληρη βδομάδα. Αντίθετα η πίεση της κουζίνας, και αυτό δεν το αναφέρουν οι αυτόκλητοι «Workers», είναι το απόγευμα μεταξύ 19:00 και 22:00 όπου ετοιμάζεται το 80% των παραγγελιών, αλλά αυτό δεν ταιριάζει με την ώρα του ατυχούς συμβάντος, οπότε και αποσιωποιείται ως μη εκμεταλλεύσιμο. Ισχυρισμός 3: «Ασήκωτες παραλαβές που πρέπει να τοποθετηθούν στην κατάψυξη/ψυγεία -πολλές φορές φτάνουν μισό τόνο» Αν και τη συγκεκριμένη Δευτέρα στο εν λόγω κατάστημα δεν υπήρξε καμία παραλαβή, γενικά οι παραλαβές γίνονται τμηματικά. Η τροφοδοσία γίνεται καθημερινά ανάλογα με τις ανάγκες σε φρέσκα υλικά και εβδομαδιαίως (όχι απαραιτήτως Δευτέρα) συμπληρώνονται τα αποθέματα ψυγείου και κατάψυξης που λόγω του χρόνου διάρκειάς τους και της μειωμένης πλέον ζήτησης, μετατίθενται και ανά 15πενθήμερο. Ισχυρισμός
 4: «ενώ ταυτόχρονα πρέπει να γίνει καθαριότητα σε όλους τους χώρους».Η υγιεινή και η καθαριότητα γίνεται αμέσως μετά το πέρας των παραγγελιών, κάθε βράδυ, όταν το κατάστημα βρίσκεται με πλήρες προσωπικό. Κάθε εργαζόμενος αναλαμβάνει τον τομέα του και όλοι έχουν εκπαιδευτεί και πιστοποιηθεί σε απαρέγκλιτες διαδικασίες υγιεινής. Αυτό άλλωστε το γνωρίζει κάθε νοικοκυρά που σέβεται το σπίτι της: ποτέ τα πιάτα το πρωί, πρωτίστως για λόγους υγιεινής, αλλά για τους «Workers» αυτά είναι ψιλά γράμματα. Ισχυρισμός 5:».. Παράλληλα ο εργαζόμενος έχει φορτωθεί όλες τις δουλειές του υπευθύνου (παραλαβές, τσεκάρισμα, υπογραφές, πληρωμές, καταθέσεις, τηλέφωνα που χτυπάνε ακατάπαυστα για διάφορες δουλειές).» Ποια επιχείρηση εμπιστεύεται (και δεν έκλεισε) άσχετους με το αντικείμενο, να παραλαμβάνουν, να πληρώνουν και να υπογράφουν εν λευκώ; Φυσικά όχι οι δικές μας, που έχουν τους υπεύθυνους βάρδιας και που δεν ασχολούνται με την κουζίνα και τις προετοιμασίες, γιαυτό και οι παραλαβές γίνονται σε ώρες λειτουργίας
.Όσο αφορά τα τηλέφωνα, εάν εξαιρέσει κανείς, ότι, όλη η παραγγελιοληψία γίνεται κεντρικά, τα λίγα τηλέφωνα που χτυπούν, απαγορεύεται να απαντηθούν από το προσωπικό και για λόγους υγιεινής αλλά και γιατί ο επιφορτισμένος για αυτά, υπεύθυνος βάρδιας, έχει την γνώση να αντιμετωπίσει τα ποικίλα ζητήματα που προκείπτουν. Ισχυρισμός 6: «Όλα αυτά τα κάνει ΕΝΑ άτομο.» Οι εργαζόμενοί μας είναι 1500 σε 62 καταστήματα, οπότε μια απλή διαίρεση αρκεί, χωρίς αυτό να αποκλείει τις δουλειές ενός ατόμου. Ισχυρισμός 7: «Όλα αυτά συχνά υπό το βλέμμα του αφεντικού που μέσω καμερών παρακολουθεί από το σπίτι του όλο το μαγαζί και παρεμβαίνει τηλεφωνικά για παρατηρήσεις on the spot » Κάθε κατάστημά μας έχει τον δικό του επιχειρηματία, ο οποίος είναι πάνω στη δουλειά στις δύσκολες εποχές που ζούμε. Εάν δεν βρίσκεται επί τόπου, τρέχει στις τράπεζες, τις δημόσιες υπηρεσίες ή στη δεύτερη δουλειά, που έχουν οι περισσότεροι και δεν φτάνει. Η κινηματογραφική εικόνα του international επιχειρηματία που κάθεται στο γραφείο του παρακολουθώντας τις επιχειρήσεις του, είναι μια δημιουργική αναβάθμιση των καταγραφικών καμερών ασφαλείας, αλλά αμφιβάλουμε ποιον πείθει. Ισχυρισμός 8: «Η Ράντκα μάλλον ήταν αδήλωτη την ώρα που πέθανε,»Το εάν ήταν αδήλωτη ή όχι η εργαζόμενη δεν τεκμηριώνει την εκμετάλλευση.
Η συγκεκριμένη γυναίκα ήταν «δηλωμένη» από το 2010, αλλά αυτό δεν απαλύνει τον πόνο της οικογένειά της. Παρόλα αυτά δηλώνουμε, ότι όλοι οι εργαζόμενοι στην Pizza Fan είναι «δηλωμένοι» και πληρώνονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Το σημαντικό στην προηγούμενη πρόταση είναι ότι «οι εργαζόμενοι πληρώνονται» και μάλιστα στην ώρα τους, που δεν είναι αυτονόητο σε όλη την εστίαση και αυτό όλως περιέργως αποσιωποιείται από τους κοπτόμενους περί των εργασιακών συνθηκών «Workers».Θα μπορούσαμε να υπονοήσουμε πολλά περί της προελεύσεως της λασπολογίας που μας επιρρίπτεται, αλλά ως υπεύθυνη εταιρία και προστατεύοντας τα συμφέροντα των πραγματικά εργαζόμενών μας, θα περιμένουμε την δικαιοσύνη να ξεδιαλύνει το τι και το πως των κρυπτόμενων λασπολόγων μας. Επιπροσθέτως θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι η Pizza Fan επιδεικνύοντας πρωτόγνωρη για τα Ελληνικά δεδομένα, κοινωνική ευαισθησία, έχοντας χορηγήσει με δωρεάν φαγητό, τα 3 τελευταία χρόνια (το πρόγραμμα βρίσκεται σε εξέλιξη) 3488 σχολεία και 2386 κοινωνικούς, πολιτιστικούς και άλλους δημόσιους φορείς. Αυτά εκτός από αδιάψευστα στοιχεία, καταδεικνύουν, νομίζουμε, ένα άλλο ήθος που πόρρω απέχει από το προφίλ μιας στυγνά εκμεταλλεύτριας εταιρίας που παρουσιάζει το εν λόγω κείμενο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου