Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

LIFESTYLE. Αντώνης Ρέμος: «Δεν έχω δώσει δικαίωμα»

Ο Αντώνης Ρέμος σε πρόσφατη συνέντευξή του αναφέρθηκε και στο ενδιαφέρον του κουτσομπλίστικου Τύπου για την προσωπική του ζωή και το πόσο τον ενοχλεί αυτό.
 «Σίγουρα, είναι πάρα πολύ άκομψο και ενοχλητικό να δημιουργούν καταστάσεις γύρω από την ιδιωτική σου ζωή, και μάλιστα χωρίς να το επιδιώκεις. Ποτέ μου, μα ποτέ δεν έχω επιδιώξει την προβολή της.
 Το ότι υπάρχει μια μερίδα του Τύπου που ασχολείται με τα προσωπικά των “επωνύμων” είναι κάτι που παρατηρείται σε όλο τον κόσμο και είναι δικαίωμά τους. Δεν ανακαλύψαμε την πυρίτιδα. Απλώς να μην παρεμβαίνει τα όρια του κακόγουστου και της ηθικής. Από εκεί και πέρα, παίρνουμε άλλα μέτρα.
 Δεν έχω δώσει δικαίωμα, όμως κοιτάω να ζω τη ζωή μου σαν φυσιολογικός άνθρωπος. Όλα έχουν να κάνουν με τον τρόπο που γίνονται κάποια πράγματα. Δεν έχω κρυφτεί πίσω από το δάχτυλό μου, ούτε έχω επιδιώξει να αναδείξω την ιδιωτική μου ζωή.
Αυτό που χαίρομαι είναι ότι ο κόσμος με έχει γνωρίσει μέσα από τη δουλειά μου και κάθε φορά που εμφανίζομαι θέλω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και να με θυμάται ο κόσμος από τα τραγούδια μου. Και το έχω καταφέρει αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου