Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Kαλημερααααααα....ξημερωσε!......

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΕ ΜΟΥ...

10 σχόλια:

  1. καλημερα σε ολους/ες (τι?κανουμε με Χρυση-αυγη φιλε Νιωτη??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα φιλε γιωργο,θα φαμε με χρυσα κουταλια φιλε με την χρυση βροχη?

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Γιώργο καλημέρα σε όλη την παρέα, Νιώτη που είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σταυρουλα καλο μεσημερι ειχα προβλημα με το ιντερνετ και τωρα το εφτειαξα. χαιρετισματα σε ολους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καρμεν Καλλιμαχε που εισαστε για λιγο ελλειψα και χαθηκατε ολοι σας? Φωτη εσυ που εισαι? Σας περιμενω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλλιμαχε την εκανες για Αιγινα? Φερε φυστικια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΑΝΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙ εχεις το ταξι η περιπτερο? ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΕ ΚΙ ΕΣΥ ΧΑΘΗΚΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. στης 23 του μηνα χορευουμε στο Σελεπιτσαρι, να ερθεται ολοι!! γιατι θα στεναχωρεθω αμα δεν σας δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δε χρειαζεται να σας πω οτι ειμαι χορευτης παιδια χορευω στον παραδοσιακο συλλογο [ ΘΥΜΑΙΤΑΔΑΙ] την περασμενη εβδομαδα χορευαμε στην βεργινα,στην βεροια τον αλλο μηνα παμε Ανδρο, και μετα Πατμο, και εχουμε συνεχεια σε ολλα τα νησια μας, δητε την σελιδα μου στο φει. εχω και βιντεο να δειτε αμα θελεται ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ, Η ΜΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΕΡΧΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή