δε χρειαζεται να σας πω οτι ειμαι χορευτης παιδια χορευω στον παραδοσιακο συλλογο [ ΘΥΜΑΙΤΑΔΑΙ] την περασμενη εβδομαδα χορευαμε στην βεργινα,στην βεροια τον αλλο μηνα παμε Ανδρο, και μετα Πατμο, και εχουμε συνεχεια σε ολλα τα νησια μας, δητε την σελιδα μου στο φει. εχω και βιντεο να δειτε αμα θελεται ?
καλημερα σε ολους/ες (τι?κανουμε με Χρυση-αυγη φιλε Νιωτη??)
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα φιλε γιωργο,θα φαμε με χρυσα κουταλια φιλε με την χρυση βροχη?
ΔιαγραφήΚαλημέρα Γιώργο καλημέρα σε όλη την παρέα, Νιώτη που είσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταυρουλα καλο μεσημερι ειχα προβλημα με το ιντερνετ και τωρα το εφτειαξα. χαιρετισματα σε ολους σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαρμεν Καλλιμαχε που εισαστε για λιγο ελλειψα και χαθηκατε ολοι σας? Φωτη εσυ που εισαι? Σας περιμενω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλλιμαχε την εκανες για Αιγινα? Φερε φυστικια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΑΝΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙ εχεις το ταξι η περιπτερο? ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΕ ΚΙ ΕΣΥ ΧΑΘΗΚΕΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήστης 23 του μηνα χορευουμε στο Σελεπιτσαρι, να ερθεται ολοι!! γιατι θα στεναχωρεθω αμα δεν σας δω.
ΑπάντησηΔιαγραφήδε χρειαζεται να σας πω οτι ειμαι χορευτης παιδια χορευω στον παραδοσιακο συλλογο [ ΘΥΜΑΙΤΑΔΑΙ] την περασμενη εβδομαδα χορευαμε στην βεργινα,στην βεροια τον αλλο μηνα παμε Ανδρο, και μετα Πατμο, και εχουμε συνεχεια σε ολλα τα νησια μας, δητε την σελιδα μου στο φει. εχω και βιντεο να δειτε αμα θελεται ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ, Η ΜΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΕΡΧΕΤΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφή