Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. Μικρά κέρδη για τον χρυσό

Μικρά κέρδη κατέγραψε ο χρυσός την Παρασκευή στη Νέα Υόρκη καθώς οι απώλειες για το ευρώ περιορίστηκαν.
Ωστόσο τα κέρδη δεν ήταν αρκετά για διαγράψουν τις εβδομαδιαίες απώλειες καθώς οι επενδυτές δεν είδαν κάποια σημάδια χαλάρωσης της νομισματικής πολιτικής από την ΕΚΤ και τη Fed. Ο χρυσός μπορεί να επωφεληθεί από τις χαλαρές νομισματικές πολιτικές καθώς ενισχύουν τη ζήτησή του ως αντιστάθμιση των πληθωριστικών πιέσεων που αυτές δημιουργούν.
 Ειδικότερα, το συμβόλαιο Αυγούστου σημείωσε άνοδο 0,2%, ή 3,4 δολ., στα 1.591,4 δολ. η ουγγιά ενώ στο σύνολο της εβδομάδας υποχώρησε 1,9%. «Η περασμένη εβδομάδα έδειξε πως οι προσδοκίες για μία ποσοτική χαλάρωση μπορούν να έχουν μία ισχυρή επίδραση στην τιμή του χρυσού,» αναφέρουν σε σημείωμά τους αναλυτές της Deutsche Bank.
 Αντίθετα με τον χρυσό τα υπόλοιπα μέταλλα κατέγραψαν απώλειες με το χαλκό να κλείνει στο χαμηλότερο επίπεδο για το 2012.
Συγκεκριμένα, το συμβόλαιο Ιουλίου υποχώρησε 2,5%, ή 8,55 σεντς, στα 3,285 δολ. η λίβρα Το ασήμι Ιουλίου σημείωσε πτώση 5,8 σεντς στα 28,471 δολ., η πλατίνα ίδιου μήνα υποχώρησε 15,8 δολ. στα 1.425,1 δολ. ενώ το παλλάδιο Σεπτεμβρίου είχε απώλειες 13,75 δολ. κλείνοντας στα 612 δολ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου