Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Καλημεραααααααααα....Ξημερωσε!...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΕ ΜΟΥ.....

10 σχόλια:

  1. Υπάρχουν δυο ειδών επικοινωνίες: η μια με λόγια που κοστίζει ακριβά,
    ειδικά εάν την κάνουμε με το κινητό, και εκείνη χωρίς λόγια που αξίζει μια περιουσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα φιλε μου καλε! σε περιμενω, μετα το μεσημερι θα ειμαι εδω στησ 4 θα φυγω εχω προβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα είχε διαφορά αν αντί να τραβάει κανείς ένα ζόρι, το έσπρωχνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα φίλε μου Νιώτη με τα σοφά σου λόγια .Καλημέρα σε όλη την παρέα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα φίλοι μου!καλή επιτυχία στην εθνική μας και απο μένα,φίλε Νιώτη πάντα είμαι προβληματισμένος ..."μακάρι οι πτωχοί τω πνεύματι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερααααααααααα σε ολους/ες ζεστη και σημερα και η θαλασσα ειναι μακρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα κι απο εμενα. Νιωτη θα μιλησουμε απο κοντα παιζει και η Εθνικη μας αποψε. Γεια σας φιλοι του Αμανπιαρε ευχες για ηρεμια κι ευκατασταση της ζωης μας. Αρκετα μας διελυσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φυλάξου από τον άνθρωπο που απέκτησε ξαφνικά δύναμη που δεν την άξιζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή