Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Καλημερααααααααααα......Ξημερωσε!......

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΕ ΜΟΥ.....

12 σχόλια:

  1. Καλημερα σε ολους .... !!!! Να εχετε ενα ομορφο και γλυκο ξυπνημα ... !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα φίλοι μου!σε τέσσερις μέρες θα πρέπει να αποφασίσουμε οι ηθίνοντες και οι παρατρεχάμενοι άρχισαν τον βρώμικο πόλεμο τους μη μεν για τους δε
    και ούτω καθ'εξης πάγια τακτική πολιτισμένης τρομοκρατίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ψήφος είναι πιο δυνατή από τη σφαίρα. Με τη σφαίρα μπορεί να σκοτώσεις τον εχθρό σου. Με την ψήφο μπορεί να σκοτώσεις το μέλλον των παιδιών σου.

      Διαγραφή
  3. καλημερα και απο μενα τις τελευταιες μερες εχω μια διαθεση φυγης προς την θαλασσα τυχεροι αυτοι που την εχουν,εγω ψηφιζω θαλασσα χαχαχα
    www.youtube.com/watch?v=SG8J7PdbXqc (με αγαπη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεια σου καρμεν,κανε υπομονη θα παρεις την αδεια σου ,και θα πας για μπανια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλλιμαχε δεν μου εβαλες θεμα σημερα να σχολειασω. περιμενω το απογευμα θα φυγω εχο προβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα σας αγαπημενοι μου φιλοι. Καρμεν ζηλευω. Νιωτη ολα θα γινουν. Σας χαιρετω καλο μεσημερι και μιλαμε εν καιρω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατρε μου το παιδι μου καταπιε ενα ευρω,λετε να ειναι επικινδυνο?".
    "Καθολου κυρια μου,ησυχαστε.Εδω αλλοι εχουν φαει εκατομμυρια και δεν εχουν παθει τιποτα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατρε μου το παιδι μου καταπιε ενα ευρω,λετε να ειναι επικινδυνο?".
    "Καθολου κυρια μου,ησυχαστε.Εδω αλλοι εχουν φαει εκατομμυρια και δεν εχουν παθει τιποτα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μεσημέρι Κάρμεν η θάλασσα ζεστή και υπέροχη,

    ΑπάντησηΔιαγραφή