
Στο συγκεκριμένο τομέα η φημολογία δίνει και παίρνει.
Δημοσιεύματα αναφέρουν πως η νέα κονσόλα της SONY θα διαθέτει 10 GB μνήμη RAM. H GPU θα είναι βασισμένη στην αρχιτεκτονική Kepler της Nvidia .
Η ανάλυση της συσκευής σε 2D θα φτάνει σε 3840x2160 και σε 3D θα φτάνει έως 1080p. Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό αν θα παίζει τίτλους παλιότερων Playstation. Από την πλευρά της η SONY δεν έχει προβεί σε κανένα σχόλιο για την νέα κονσόλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου