Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Ξαναζωντανέψτε τον Λεωνίδα και τον Κολοκοτρώνη και τότε θα πολεμώ και εγώ μαζί

Ξαναζωντανέψτε τον Λεωνίδα και τον Κολοκοτρώνη και τότε θα πολεμώ και εγώ μαζί  Έλεγαν να μην τα γράψω, αλλά μετά σκέφτηκα το πόσο αγανακτισμένη είμαι και πως αρκετά πια με το φόβο της λογοκρισίας. Ειρήνη Παπαδάκη ραδιοφωνικός παραγωγός Ηράκλειο κρητης
 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΝΙΩΘΩ ΑΗΔΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ...ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ....ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΕΡΒΕΝΑΓΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΘΡΗΣΚΟΥΣ ΨΕΥΤΟΑΡΧΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΤΑΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΕΝΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΗΓΕΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΟΛΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ...ΕΙΜΑΙ ΚΡΗΤΙΚΙΑ ΜΕ ΑΙΜΑ ΚΡΗΤΙΚΟ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΤΙΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ...ΜΑΛΛΟΝ ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΨΕΥΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΙΣΩ ... ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΨΤΕ ΤΟΝ ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΛΟΚΩΤΡΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΟΛΕΜΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου