Έως και ένα λίτρο ανά 100 χλμ φθάνει η εξοικονόμηση καυσίμου για τα αυτοκίντα της VW TSI των 1,4 λίτρων που θα κυκλοφορήσουν το 2012.
Με τη νέα τεχνολογία που εφαρμόζει η Γερμανική εταιρεία δίνεται η δυνατότητα απενεργοποίησης των δύο από τους τέσσερις συνολικά κυλίνδρους του, ενώ η συγκεκριμένη τεχνολογία ενσωματώνεται για πρώτη φορά σε ένα τετρακύλινδρο μοτέρ ευρείας παραγωγής.
Οι κύλινδροι παραμένουν ανενεργοί από τη στιγμή που ο ρυθμός περιστροφής του κινητήρα βρεθεί μεταξύ των 1.400 και 4.000 σ.α.λ. και η ροπή ανάμεσα στα 25 και 75 Nm.
Η απενεργοποίηση των κυλίνδρων επιτυγχάνεται με την "αποδέσμευση" των βαλβίδων εισαγωγής από τον αντίστοιχο εκκεντροφόρο και αναστρέφεται από τη στιγμή που ο οδηγός απαιτήσει, με το απότομο βύθισμα του πετάλ του γκαζιού, περισσότερη ισχύ.
Παράλληλα, το νέο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ άμεσου ψεκασμού θα συνδυάζεται με σύστημα Stop/Start και θα πληροί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU6.
newsbomb.gr
Με τη νέα τεχνολογία που εφαρμόζει η Γερμανική εταιρεία δίνεται η δυνατότητα απενεργοποίησης των δύο από τους τέσσερις συνολικά κυλίνδρους του, ενώ η συγκεκριμένη τεχνολογία ενσωματώνεται για πρώτη φορά σε ένα τετρακύλινδρο μοτέρ ευρείας παραγωγής.
Οι κύλινδροι παραμένουν ανενεργοί από τη στιγμή που ο ρυθμός περιστροφής του κινητήρα βρεθεί μεταξύ των 1.400 και 4.000 σ.α.λ. και η ροπή ανάμεσα στα 25 και 75 Nm.
Η απενεργοποίηση των κυλίνδρων επιτυγχάνεται με την "αποδέσμευση" των βαλβίδων εισαγωγής από τον αντίστοιχο εκκεντροφόρο και αναστρέφεται από τη στιγμή που ο οδηγός απαιτήσει, με το απότομο βύθισμα του πετάλ του γκαζιού, περισσότερη ισχύ.
Παράλληλα, το νέο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ άμεσου ψεκασμού θα συνδυάζεται με σύστημα Stop/Start και θα πληροί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU6.
newsbomb.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου