Εδώ και οκτώ ημέρες τα σκάφη τους παραμένουν ακινητοποιημένα
Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας στην Ακτή Βασιλειάδη στη Δραπετσώνα, αναμένεται σήμερα το πρωί, από τα μέλη της Πανελλήνιας Ένωσης Επαγγελματικών Τουριστικών Ημερόπλοιων Σκαφών.
Ο λόγος είναι ότι εδώ και οκτώ ημέρες τα σκάφη τους, παραμένουν ακινητοποιημένα, μετά την απόφαση του ρωσικού νηογνώμονα να χαρακτηρίσει μη έγκυρα τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας τους, που είχε εκδώσει το αρμόδιο γραφείο του στον Πειραιά.
Συνολικά στο ρωσικό νηογνώμονα είναι γραμμένα 57 ελληνικά πλοία, στα οποία περιλαμβάνονται επιβατηγά οχηματαγωγά, δρομολογιακά και τουριστικά.
Μέχρι την Παρασκευή, τα ακινητοποιημένα πλοία λόγω μη έγκυρων πιστοποιητικών αξιοπλοΐας ήταν σύμφωνα με το υπουργείο 33, ενώ σύμφωνα με την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων, χθες ήταν 64.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Τουριστικών Ημερόπλοιων Δημήτρης Τριανταφύλλου, οι ιδιοκτήτες των σκαφών αυτών, έχουν πληρώσει από 5.000 έως 20.000 ευρώ, ανάλογα με το μήκος του σκάφους για την έκδοση των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας, ενώ κανένας άλλος νηογνώμονας δεν αναλαμβάνει να εκδώσει γι’ αυτά πιστοποιητικά, δεδομένου ότι τα συγκεκριμένα πλοία έχουν διαφορετικούς κανονισμούς κατασκευής.
Οι ιδιοκτήτες που θα πραγματοποιήσουν παράσταση διαμαρτυρίας, σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν ότι μετά το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, δεκάδες χιλιάδες τουρίστες δεν πραγματοποίησαν τις προγραμματισμένες θαλάσσιες εκδρομές τους, ενώ ποινικές ρήτρες με γραφεία του εξωτερικού ενεργοποιούνται και ναυτιλιακές επιχειρήσεις κινδυνεύουν με αποζημιώσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.
Επίσης, αναφέρουν ότι χιλιάδες επιβάτες παραμένουν εγκλωβισμένοι ή αναγκάστηκαν να αλλάξουν μέσο, αφού δεν πραγματοποιήθηκαν οι μεταφορές τους από και προς τα νησιά που διαθέτουν αεροδρόμια, ενώ εκατοντάδες εργαζόμενοι που δουλεύουν στα πλοία αυτά, καταστρέφονται από την πρόωρη και απρόσμενη λήξη της τουριστικής σεζόν.
Από την πλευρά του, το υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας καταβάλλει προσπάθειες για εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, ενώ σήμερα, σύμφωνα με πληροφορίες ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Νικόλαος Λίτινας, θα έχει συνάντηση με αξιωματούχους του ρωσικού νηογνώμονα.
Η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, με στόχο να επανακινητοποιηθούν άμεσα τα πλοία, σε επιστολή της στον υπουργό Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, προτείνει την επαναφορά σε ισχύ της διάταξης του άρθρου 11 του ΠΔ32/1997, σύμφωνα με την οποία τα επιβατηγά πλοία κάτω των 1.500 κόρων δεν απαιτείται να είναι ενταγμένα σε κλάση εξουσιοδοτημένου οργανισμού (Νηογνώμονα), γιατί ελέγχονται και πιστοποιούνται από την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων του υπουργείου.
www.newsbeast.gr
Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας στην Ακτή Βασιλειάδη στη Δραπετσώνα, αναμένεται σήμερα το πρωί, από τα μέλη της Πανελλήνιας Ένωσης Επαγγελματικών Τουριστικών Ημερόπλοιων Σκαφών.
Ο λόγος είναι ότι εδώ και οκτώ ημέρες τα σκάφη τους, παραμένουν ακινητοποιημένα, μετά την απόφαση του ρωσικού νηογνώμονα να χαρακτηρίσει μη έγκυρα τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας τους, που είχε εκδώσει το αρμόδιο γραφείο του στον Πειραιά.
Συνολικά στο ρωσικό νηογνώμονα είναι γραμμένα 57 ελληνικά πλοία, στα οποία περιλαμβάνονται επιβατηγά οχηματαγωγά, δρομολογιακά και τουριστικά.
Μέχρι την Παρασκευή, τα ακινητοποιημένα πλοία λόγω μη έγκυρων πιστοποιητικών αξιοπλοΐας ήταν σύμφωνα με το υπουργείο 33, ενώ σύμφωνα με την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων, χθες ήταν 64.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Τουριστικών Ημερόπλοιων Δημήτρης Τριανταφύλλου, οι ιδιοκτήτες των σκαφών αυτών, έχουν πληρώσει από 5.000 έως 20.000 ευρώ, ανάλογα με το μήκος του σκάφους για την έκδοση των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας, ενώ κανένας άλλος νηογνώμονας δεν αναλαμβάνει να εκδώσει γι’ αυτά πιστοποιητικά, δεδομένου ότι τα συγκεκριμένα πλοία έχουν διαφορετικούς κανονισμούς κατασκευής.
Οι ιδιοκτήτες που θα πραγματοποιήσουν παράσταση διαμαρτυρίας, σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν ότι μετά το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, δεκάδες χιλιάδες τουρίστες δεν πραγματοποίησαν τις προγραμματισμένες θαλάσσιες εκδρομές τους, ενώ ποινικές ρήτρες με γραφεία του εξωτερικού ενεργοποιούνται και ναυτιλιακές επιχειρήσεις κινδυνεύουν με αποζημιώσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.
Επίσης, αναφέρουν ότι χιλιάδες επιβάτες παραμένουν εγκλωβισμένοι ή αναγκάστηκαν να αλλάξουν μέσο, αφού δεν πραγματοποιήθηκαν οι μεταφορές τους από και προς τα νησιά που διαθέτουν αεροδρόμια, ενώ εκατοντάδες εργαζόμενοι που δουλεύουν στα πλοία αυτά, καταστρέφονται από την πρόωρη και απρόσμενη λήξη της τουριστικής σεζόν.
Από την πλευρά του, το υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας καταβάλλει προσπάθειες για εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, ενώ σήμερα, σύμφωνα με πληροφορίες ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Νικόλαος Λίτινας, θα έχει συνάντηση με αξιωματούχους του ρωσικού νηογνώμονα.
Η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, με στόχο να επανακινητοποιηθούν άμεσα τα πλοία, σε επιστολή της στον υπουργό Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, προτείνει την επαναφορά σε ισχύ της διάταξης του άρθρου 11 του ΠΔ32/1997, σύμφωνα με την οποία τα επιβατηγά πλοία κάτω των 1.500 κόρων δεν απαιτείται να είναι ενταγμένα σε κλάση εξουσιοδοτημένου οργανισμού (Νηογνώμονα), γιατί ελέγχονται και πιστοποιούνται από την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων του υπουργείου.
www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου