Σύντομα θα ξεκινήσει η διαδικασία εισόδου ιδιωτικών κεφαλαίων στα περιφερειακά αεροδρόμια μέσω ΣΔΙΤ ή συμβάσεων παραχώρησης.
Η εφαρμογή του σχεδίου εξυγίανσης των αστικών συγκοινωνιών και η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελούν τις βασικές εκκρεμότητες του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Ηδη οι διαδικασίες για τη συγχώνευση των πέντε συγκοινωνιακών εταιρειών του ΟΑΣΑ σε δύο (μία για τα οδικά μέσα και μία για τα μέσα σταθερής τροχιάς) προχωρούν, καθώς έχουν ήδη τοποθετηθεί οι νέες διοικήσεις στους καινούργιους φορείς. Ωστόσο, εκκρεμεί η ολοκλήρωση των μετατάξεων στις αστικές συγκοινωνίες, καθώς επίσης και τα νέα οργανογράμματα και οι κανονισμοί προσωπικού.
"Αγκάθι" αναμένεται να αποτελέσει η υπογραφή των νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας. Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ εργαζομένων - διοίκησης θα ξεκινήσουν σύντομα, ενώ οι νέες ΣΣΕ θα υπογραφούν στα πρότυπα του ΟΣΕ και εάν τελικώς δεν υπάρξει συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, η λύση θα δοθεί νομοθετικά. Σε ό,τι αφορά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αν και έχουν πραγματοποιηθεί οι πρώτες διερευνητικές συναντήσεις, η επίσημη διαδικασία δεν έχει ξεκινήσει, καθώς μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει εκδήλωση ενδιαφέροντος.
Σε εκκρεμότητα βρίσκεται, επίσης, και η ανάθεση του μεγαλύτερου εμπορευματικού κέντρου της χώρας στο Θριάσιο Πεδίο, για το οποίο η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου τόνιζε πως το ενδιαφέρον των Κινέζων παραμένει ενεργό.
Στο προσεχές διάστημα, επίσης, πρόκειται να ξεκινήσει η διαδικασία εισόδου ιδιωτικών κεφαλαίων στα περιφερειακά αεροδρόμια μέσω ΣΔΙΤ ή συμβάσεων παραχώρησης. Αναμένεται η επιλογή συμβούλου που θα αποφανθεί για την κατηγοριοποίηση των αεροδρομίων ανάλογα με την επιβατική κίνηση και τον κατάλληλο τρόπο εισόδου ιδιωτικών κεφαλαίων σε αυτά.
Παράλληλα, εντός του 2011 έχει προγραμματιστεί και η ιδιωτικοποίηση των ΕΛ.ΤΑ., ενώ ως προς τις τηλεπικοινωνίες εκκρεμεί η προώθηση του έργου για την εγκατάσταση δικτύου οπτικών ινών σε 2 εκατομμύρια νοικοκυριά.
Η εφαρμογή του σχεδίου εξυγίανσης των αστικών συγκοινωνιών και η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελούν τις βασικές εκκρεμότητες του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Ηδη οι διαδικασίες για τη συγχώνευση των πέντε συγκοινωνιακών εταιρειών του ΟΑΣΑ σε δύο (μία για τα οδικά μέσα και μία για τα μέσα σταθερής τροχιάς) προχωρούν, καθώς έχουν ήδη τοποθετηθεί οι νέες διοικήσεις στους καινούργιους φορείς. Ωστόσο, εκκρεμεί η ολοκλήρωση των μετατάξεων στις αστικές συγκοινωνίες, καθώς επίσης και τα νέα οργανογράμματα και οι κανονισμοί προσωπικού.
"Αγκάθι" αναμένεται να αποτελέσει η υπογραφή των νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας. Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ εργαζομένων - διοίκησης θα ξεκινήσουν σύντομα, ενώ οι νέες ΣΣΕ θα υπογραφούν στα πρότυπα του ΟΣΕ και εάν τελικώς δεν υπάρξει συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, η λύση θα δοθεί νομοθετικά. Σε ό,τι αφορά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αν και έχουν πραγματοποιηθεί οι πρώτες διερευνητικές συναντήσεις, η επίσημη διαδικασία δεν έχει ξεκινήσει, καθώς μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει εκδήλωση ενδιαφέροντος.
Σε εκκρεμότητα βρίσκεται, επίσης, και η ανάθεση του μεγαλύτερου εμπορευματικού κέντρου της χώρας στο Θριάσιο Πεδίο, για το οποίο η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου τόνιζε πως το ενδιαφέρον των Κινέζων παραμένει ενεργό.
Στο προσεχές διάστημα, επίσης, πρόκειται να ξεκινήσει η διαδικασία εισόδου ιδιωτικών κεφαλαίων στα περιφερειακά αεροδρόμια μέσω ΣΔΙΤ ή συμβάσεων παραχώρησης. Αναμένεται η επιλογή συμβούλου που θα αποφανθεί για την κατηγοριοποίηση των αεροδρομίων ανάλογα με την επιβατική κίνηση και τον κατάλληλο τρόπο εισόδου ιδιωτικών κεφαλαίων σε αυτά.
Παράλληλα, εντός του 2011 έχει προγραμματιστεί και η ιδιωτικοποίηση των ΕΛ.ΤΑ., ενώ ως προς τις τηλεπικοινωνίες εκκρεμεί η προώθηση του έργου για την εγκατάσταση δικτύου οπτικών ινών σε 2 εκατομμύρια νοικοκυριά.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου