Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Αμανπιαρε!...ακόμα κοιμάστε;...





  "ΚΑΛΗ  ΣΑΣ  ΜΕΡΑ"

6 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΕΣ ΚΥΡΑΔΕΣ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΛΗΚΑΡΑΔΕΣ
    Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑ ΦΥΛΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
    ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ
    ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα φιλες φιλοι μου?... να ειστε γεροι για να παλευουμε τον ξενοφερτο που μας επιβαλλαν στο σβερκο μας...
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα αγαπητοί και αγαπητές, σήμερα Σαββάτο και λίγο ποιο χαλαρά...
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΠΛΩΡΗ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ...

    (Μαρούλα τι έκανες;...τηλεφώνησε μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Φώτη όλα είναι καλά;Κάρμεν Μαίρη Παναγιώτη Καλλίμαχε καλημέρα σε όλοι την παρέα.Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα φίλοι μου και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.
    Φώτη χθές ήταν ναρθει κάποιος πραγραμματιστής αλλά έπεσε το ρεύμα κι έτσι κανονήσαμε να ρθει σήμερα, αν δεν ξαναπέσει...
    Μην αγχώνεσαι..αν έχω κάποιο πρόβλημα θα σε πάρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ!!!ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ! ΔΥΝΑΤΕΣ ΖΕΣΤΕΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΟΥΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ. ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΦΤΕΙΑΞΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΦΩΤΟ. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή