Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Αμανπιαρε!...ακόμα κοιμάστε;...





  "ΚΑΛΗ  ΣΑΣ  ΜΕΡΑ"

5 σχόλια:

  1. καλημερα φιλες-φιλοι μου να ειστε καλα και να στελνουμε στο κοινοβουλιο "βολευτες" προδοτες που το μονο που τους ενδιαφερει το ατομικο-προσωπικο οφελος.
    συγχαρητηρια ελληνες για την καταντια μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω να είστε όλοι καλά .Ψυχολογικά δεν ξέρω πως είστε εσείς εγώ πιο χάλια δεν γίνεται.Η Ελλαδίτσα ψυχορραγεί .Και τώρα τι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βομβαρδισμεένο τοπίο η καρδιά της Αθήνας μας,
    βοβαρδισμένο τοπίο και η ψυχή μας.
    Η Ελλάδα μας στα όρια της κατάρρευσης, ανίκανοι όλοι μας να συγκρατήσουμε την καταστροφή που έρχεται με ραγδαίο ρυθμό, λύπη,απογοήτευση,θρήνος,για την πατρίδα μας που δεν γνωρίζουμε τον τρόπο υπερασπισή της και τουτο γιατί οι ήρωες δεν πολεμούν πια σαν Έλληνες.
    Καλημέρα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα φίλοι μου!
    Και τώρα Κα Σταυρούλα πάλι θεάτες στο ίδιο έργο.
    Ψηφίστηκε το μεσοπρόθεσμο, τον Σεπτέμβρη εκλογές και καλά για να δούμε ποιος την εχει μεγαλύτερη
    και μετά κυβέρνηση συνεργασίας που έπρεπε να γίνει εξ'αρχής,αλλά το αποτέλεσμα ίδιο....
    δεν υπάρχει σωτηρία(?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσωπικά σε κανένα κόμμα δεν έχω εμπιστοσύνη δεν βλέπω φως στο τούνελ που μας έχουν ρίξει.Δεν ξέρω τη μέλλον θα έχουν οι νέοι της Πατρίδας μας.να είσαι καλά εκεί στα ξένα παιδί μου Ερωτόκριτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή