Οι Ισπανοί αγρότες Μίκα και ο Ραφαέλ Σεράνο δεν είναι ‘συνηθισμένοι’ αγρότες. Δεν είναι ούτε μεγαλογαιοκτήμονες, ούτε εκτρέφουν ζώα.
Κι όμως, ζουν από τη γεωργία. Πουλάνε προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας παραγωγής τους στους κατοίκους της Μαγιόρκα. Εδώ και λίγο καιρό τα προϊόντα τους είναι διαθέσιμα και στο ίντερνετ.
«Στην ιστοσελίδα μπορείς να αγοράσεις ντόπια προϊόντα, απευθείας από τον παραγωγό. Υπάρχουν για παράδειγμα έτοιμα καλάθια με φρούτα, λαχανικά, αυγά, ακόμα και βιολογικό κρέας, κάτι που δεν είναι εύκολο να βρεις στο νησί», εξηγεί ο Ραφαέλ.
«Νίκη της διαφάνειας» η online-λαϊκή
Ο Ραφαέλ ΣεράνοΟ Ραφαέλ ΣεράνοΗ ιστοσελίδα επιχορηγείται από το Ίδρυμα για Νέες Τεχνολογίες της τοπικής αυτοδιοίκησης και το ισπανικό υπουργείο Βιομηχανίας, Τουρισμού και Εμπορίου.
Αυτή είναι και η μόνη διευκόλυνση που παρέχεται στους αγρότες για την παραγωγή βιολογικών προϊόντων.
Οι παραγωγοί βρίσκονται συνήθως αντιμέτωποι με τη γραφειοκρατία. Πρόκειται για «μια καταπληκτική ιδέα! Δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο στις Βαλεαρίδες νήσους» υποστηρίζουν οι δύο αγρότες της…online-λαϊκής.
Το διαδίκτυο είναι μια πολύ καλή ευκαιρία τόσο για τον παραγωγό, όσο και για τον καταναλωτή. Καταργώντας τον μεσάζοντα, κερδίζουν και οι δύο πλευρές.
Ο καταναλωτής αγοράζει τα προϊόντα σε καλύτερη τιμή, ο παραγωγός κερδίζει περισσότερα.
Πολλοί Γερμανοί που ζουν μόνιμα στη Μαγιόρκα είναι πια συστηματικοί πελάτες της online-λαϊκής. Παραγγέλνουν άνετα από το σπίτι τους ό,τι χρειάζονται και την άλλη μέρα το πρωί τα παραλαμβάνει από την αγορά.
Η online-λαϊκή δεν είναι μόνον ένας άνετος τρόπος για να κάνεις τα ψώνια σου, αλλά σου προσφέρει ντόπια, φρέσκα και βιολογικά προϊόντα.
Στην ιστοσελίδα του αγρότη Ραφαέλ Σεράνο και των συνεργατών του βρίσκεις πολλές πληροφορίες για τα προϊόντα τους και τις καλλιέργειές τους. Υπάρχει και φόρουμ για αυτούς που έχουν απορίες. Στο σουπερμάρκετ δεν θα μπορούσες ποτέ να μάθεις τόσες πληροφορίες για ένα προϊόν.
Αυτή είναι η «νίκη της διαφάνειας», έτσι ονομάζεται και η μελέτη της εταιρείας Trendwatching, η οποία παρακολουθεί τις καταναλωτικές τάσεις ανά τον κόσμο.
Από το αποτέλεσμα της μελέτης προκύπτει, πως όσο περισσότερα νομίζει ο καταναλωτής ότι ξέρει για ένα προϊόν, τόσο πιο πιθανόν είναι να το αγοράσει.Αυτό ισχύει κυρίως για τα βιολογικά προϊόντα.
Η ιδέα της online-λαϊκής διαδίδεται γρήγορα και ήδη πολλοί αγρότες της Μαγιόρκα την εφαρμόζουν. Κάποιοι μάλιστα στέλνουν προϊόντα όπως πορτοκάλια, ή κρασί μέχρι τη Γερμανία.
www.dw-world.de
Κι όμως, ζουν από τη γεωργία. Πουλάνε προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας παραγωγής τους στους κατοίκους της Μαγιόρκα. Εδώ και λίγο καιρό τα προϊόντα τους είναι διαθέσιμα και στο ίντερνετ.
«Στην ιστοσελίδα μπορείς να αγοράσεις ντόπια προϊόντα, απευθείας από τον παραγωγό. Υπάρχουν για παράδειγμα έτοιμα καλάθια με φρούτα, λαχανικά, αυγά, ακόμα και βιολογικό κρέας, κάτι που δεν είναι εύκολο να βρεις στο νησί», εξηγεί ο Ραφαέλ.
«Νίκη της διαφάνειας» η online-λαϊκή
Ο Ραφαέλ ΣεράνοΟ Ραφαέλ ΣεράνοΗ ιστοσελίδα επιχορηγείται από το Ίδρυμα για Νέες Τεχνολογίες της τοπικής αυτοδιοίκησης και το ισπανικό υπουργείο Βιομηχανίας, Τουρισμού και Εμπορίου.
Αυτή είναι και η μόνη διευκόλυνση που παρέχεται στους αγρότες για την παραγωγή βιολογικών προϊόντων.
Οι παραγωγοί βρίσκονται συνήθως αντιμέτωποι με τη γραφειοκρατία. Πρόκειται για «μια καταπληκτική ιδέα! Δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο στις Βαλεαρίδες νήσους» υποστηρίζουν οι δύο αγρότες της…online-λαϊκής.
Το διαδίκτυο είναι μια πολύ καλή ευκαιρία τόσο για τον παραγωγό, όσο και για τον καταναλωτή. Καταργώντας τον μεσάζοντα, κερδίζουν και οι δύο πλευρές.
Ο καταναλωτής αγοράζει τα προϊόντα σε καλύτερη τιμή, ο παραγωγός κερδίζει περισσότερα.
Πολλοί Γερμανοί που ζουν μόνιμα στη Μαγιόρκα είναι πια συστηματικοί πελάτες της online-λαϊκής. Παραγγέλνουν άνετα από το σπίτι τους ό,τι χρειάζονται και την άλλη μέρα το πρωί τα παραλαμβάνει από την αγορά.
Η online-λαϊκή δεν είναι μόνον ένας άνετος τρόπος για να κάνεις τα ψώνια σου, αλλά σου προσφέρει ντόπια, φρέσκα και βιολογικά προϊόντα.
Στην ιστοσελίδα του αγρότη Ραφαέλ Σεράνο και των συνεργατών του βρίσκεις πολλές πληροφορίες για τα προϊόντα τους και τις καλλιέργειές τους. Υπάρχει και φόρουμ για αυτούς που έχουν απορίες. Στο σουπερμάρκετ δεν θα μπορούσες ποτέ να μάθεις τόσες πληροφορίες για ένα προϊόν.
Αυτή είναι η «νίκη της διαφάνειας», έτσι ονομάζεται και η μελέτη της εταιρείας Trendwatching, η οποία παρακολουθεί τις καταναλωτικές τάσεις ανά τον κόσμο.
Από το αποτέλεσμα της μελέτης προκύπτει, πως όσο περισσότερα νομίζει ο καταναλωτής ότι ξέρει για ένα προϊόν, τόσο πιο πιθανόν είναι να το αγοράσει.Αυτό ισχύει κυρίως για τα βιολογικά προϊόντα.
Η ιδέα της online-λαϊκής διαδίδεται γρήγορα και ήδη πολλοί αγρότες της Μαγιόρκα την εφαρμόζουν. Κάποιοι μάλιστα στέλνουν προϊόντα όπως πορτοκάλια, ή κρασί μέχρι τη Γερμανία.
www.dw-world.de
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου