Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, ύστερα από πλήθος καταγγελιών που δέχεται από καταναλωτές στην Κρήτη, για παραπλάνηση, κατά τη διάρκεια των αγορών τους στα σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με την Ένωση οι καταναλωτές «επηρεαζόμενοι τις περισσότερες φορές από τους "κράκτες" των εταιρειών διαφόρων προϊόντων που δραστηριοποιούνται, μέσα στα Σούπερ Μάρκετ, αλλά και από τις μεγάλες ταμπέλες των Σούπερ Μάρκετ, που ανακοινώνουν προσφορά».
Η Ένωση εφιστά στους καταναλωτές, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να κάνουν σύγκριση της τιμής του ίδιου προϊόντος στο ράφι, μα προπάντων, αντιπαραβολή στο ταμείο των Σούπερ Μάρκετ, για επιβεβαίωση, εάν πραγματικά γίνεται η επικαλούμενη «προσφορά».
Τέλος, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «σε περίπτωση διασταύρωσης ότι δεν γίνεται η καταγραφή της προσφοράς στην απόδειξη πληρωμής, οι καταναλωτές δικαιούνται , να ζητήσουν την αφαίρεση του ποσού της επικαλούμενης "προσφοράς"».
www.zougla.gr
Σύμφωνα με την Ένωση οι καταναλωτές «επηρεαζόμενοι τις περισσότερες φορές από τους "κράκτες" των εταιρειών διαφόρων προϊόντων που δραστηριοποιούνται, μέσα στα Σούπερ Μάρκετ, αλλά και από τις μεγάλες ταμπέλες των Σούπερ Μάρκετ, που ανακοινώνουν προσφορά».
Η Ένωση εφιστά στους καταναλωτές, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να κάνουν σύγκριση της τιμής του ίδιου προϊόντος στο ράφι, μα προπάντων, αντιπαραβολή στο ταμείο των Σούπερ Μάρκετ, για επιβεβαίωση, εάν πραγματικά γίνεται η επικαλούμενη «προσφορά».
Τέλος, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «σε περίπτωση διασταύρωσης ότι δεν γίνεται η καταγραφή της προσφοράς στην απόδειξη πληρωμής, οι καταναλωτές δικαιούνται , να ζητήσουν την αφαίρεση του ποσού της επικαλούμενης "προσφοράς"».
www.zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου