Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΡΟΪΔΑ;.........

Θα βγείτε να πείτε δυό λόγια συμπαράστασης γι' αυτά τα ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ τους αστυνομικούς, που η πολιτική της κυβέρνησης "να χαϊδεύει τους μετανάστες" τους έστειλε "χωμένους" σε φέρετρα στις μανάδες τους!...
Ε!...
Που είστε παπαγαλάκια;...
ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ...ΤΟ ΠΟΝΟ  ΤΩΝ ΜΑΝΑΔΩΝ ΤΟΥΣ...ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ...ΤΟΝ ΑΙΣΘΑΝΕΣΘΕ!...
ΑΛΗΘΕΙΑ ΩΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ...ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΕΤΑΙ;...
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΩΡΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ Σ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΟΠΙΣΤΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ "ΤΟ ΛΙΚΝΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ" ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ .
Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ...ΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ.
ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ... ΕΛΛΗΝΕΣ...


ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...

Αναγνώστης


6 σχόλια:

  1. Χίλια μπράβο στον Έλληνα που έγραψε αυτό το κείμενο Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΕΞΗΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΕΙ Η ΑΘΗΝΑ.
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΙ.
    800 ΕΥΡΩ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΧΑΡΙΣΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω μια απορία γιατί τώρα δεν κουνιέται ούτε φύλο όταν ήταν η ΝΔ κάηκε η Αθήνα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;και δεν ψηφίζω ΝΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΥΜΦΟΝΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ
    ΚΑΙ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΦΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί Φανή μου κάψανε τότε την Αθήνα;;;;;;;;;;;;;;Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ,
    ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΔΕΝ ΑΘΛΟΥΝΤΕ.
    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ
    ΚΑΤΕΥΘΗΝΩΝΤΑΙ.
    ΦΑΝΗ

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή