Κουτσοφλέβαρος ήταν ο μήνας που πέρασε για την αγορά αυτοκινήτου, καθώς η κατρακύλα στις πωλήσεις συνεχίστηκε.
Νίκος Μερτέκης
Η πτώση που καταγράφηκε άγγιξε το 49,1% σε σχέση με τον περσινό μήνα, καθώς ταξινομήθηκαν μόλις 6.988 αυτοκίνητα, έναντι των 13.728 οχημάτων του Φλεβάρη του 2010.
Βασική αιτία αυτής της αρνητικής επίδοσης είναι το μεγάλο διάστημα αναμονής από την καθυστερημένη υπογραφής της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για το πρόγραμμα της απόσυρσης.Θυμίζουμε ότι τέθηκε σε ισχύ στις 21/2, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι κανένας αγοραστής δεν μπόρεσε να αγοράσει αυτοκίνητο με το «χαρτί» της απόσυρσης μέσα στον Φεβρουάριο!
1.800 οχήματαOσον αφορά την αποδοχή του μέτρου, τις πρώτες 8 ημέρες εφαρμογής του στα κέντρα ανακύκλωσης αποσύρθηκαν 1.800 οχήματα, ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2009 είχαν αποσυρθεί 6.000.
Σύγκριση δεν μπορεί να γίνει, καθώς το 2009 υπήρχαν περισσότερα οφέλη, το οικονομικό περιβάλλον διαφορετικό, όπως και διαφορετική η στάση των τραπεζών στη δανειοδότηση.
Οσον αφορά σε επίπεδο έτους, η πτώση της αγοράς φτάνει το 59% (ταξινομήθηκαν 16.735 νέα ΙΧ έναντι των 40.312 μονάδων). Πρώτη σε πωλήσεις είναι η Toyota, ακολουθούμενη από τις VW, Opel, Fiat, Ford, Hyundai, Skoda, Nissan, Suzuki και Citroen.
Αναλυτικότερα η Toyota πώλησε 1.120 αυτοκίνητα, 39,7% λιγότερα από τον Φεβρουάριο του 2010, η VW 715 (-37,4), η Opel 677 (-49,1%), η Fiat 487 (-16,3%), η Ford 422 (-55,2%), η Hyndai 367 (-45,8%), η Skoda 348 (-49,1%), η Nissan 253 (-58,7%), η Suzuki 233 (-65,5%) και η Citroen 226 (-68%).
Νίκος Μερτέκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου