Καταστήματα επιδιόρθωσης υποδημάτων και ενδυμάτων, μίνι λαίκές αγορές και δεκάδες καταστήματατης γειτονιάς επανήλθαν στους κεντρικούς δρόμους της Σόφιας εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
Σύμφωνα με έρευνα εταιρείας κτηματομεσιτικών υπηρεσιών, αποσπάσματα της οποίας δημοσίευσε το πρακτορείο ειδήσεων «ΒΤΑ», λόγω της μεγάλης ζήτησης για επιδιορθώσεις ρούχων και υποδημάτων, οι μοδίστρες και οι τσαγκάρηδες προτιμούν καταστήματα στο ισόγειο, παρά σε όροφο, προκειμένου οι πελάτες να τους εντοπίζουν εύκολα.
Στεγασμένες μικρο-λαϊκές αγορές
Από τον Ιανουάριο του 2011, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι τσαγκάρηδες είναι οι καλύτεροι πελάτες των κτηματομεσιτικών εταιρειών, καθώς αναζητούν καταστήματα για τη στέγαση της επιχείρησής τους.
Από την οικονομική κρίση, αναβίωσαν επίσης τα μικροκαταστήματα της γειτονιάς, καθώς από τον Ιανουάριο μέχρι και το Μάρτιο του 2011, η ζήτηση για την ενοικίαση χώρων, με στόχο τη δημιουργία τέτοιων καταστημάτων, αυξήθηκε κατά 15%, έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2010.
Πολλοί είναι και οι αγρότες που νοικιάζουν καταστήματα «γειτονιάς», με στόχο να πουλήσουν την παραγωγή τους- φρούτα και λαχανικά- και το κάνουν αυτό διότι δεν έχουν δικό τους χώρο για την έκθεση και πώληση των προϊόντων τους.
Κατεβαίνουν από τα ρετιρέ
Τα καταστήματα των 30 τετραγωνικών μέτρων έχουν μεγαλύτερη ζήτηση, κυρίως στο κέντρο της Σόφιας, καθώς τα ενοίκια για τέτοια καταστήματα μειώθηκαν περίπου κατά 45% την τελευταία διετία και προτιμώνται από μικρούς επαγγελματίες για τη στέγαση της επιχείρησής τους.
Στο μεταξύ, η μείωση των τιμών των ενοικίων και η διαμόρφωσή τους σε ιδιαίτερα ελκυστικά επίπεδα, οδήγησε πολλούς επαγγελματίες από διάφορους κλάδους, όπως οδοντίατροι και φυσιοθεραπευτές, να εγκαταλείψουν τα ... ρετιρέ και να επιλέξουν γραφεία σε ισόγειο χώρο, προκειμένου να καλύψουν τις επαγγελματικές τους ανάγκες.
www.ethnos.gr
Σύμφωνα με έρευνα εταιρείας κτηματομεσιτικών υπηρεσιών, αποσπάσματα της οποίας δημοσίευσε το πρακτορείο ειδήσεων «ΒΤΑ», λόγω της μεγάλης ζήτησης για επιδιορθώσεις ρούχων και υποδημάτων, οι μοδίστρες και οι τσαγκάρηδες προτιμούν καταστήματα στο ισόγειο, παρά σε όροφο, προκειμένου οι πελάτες να τους εντοπίζουν εύκολα.
Στεγασμένες μικρο-λαϊκές αγορές
Από τον Ιανουάριο του 2011, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι τσαγκάρηδες είναι οι καλύτεροι πελάτες των κτηματομεσιτικών εταιρειών, καθώς αναζητούν καταστήματα για τη στέγαση της επιχείρησής τους.
Από την οικονομική κρίση, αναβίωσαν επίσης τα μικροκαταστήματα της γειτονιάς, καθώς από τον Ιανουάριο μέχρι και το Μάρτιο του 2011, η ζήτηση για την ενοικίαση χώρων, με στόχο τη δημιουργία τέτοιων καταστημάτων, αυξήθηκε κατά 15%, έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2010.
Πολλοί είναι και οι αγρότες που νοικιάζουν καταστήματα «γειτονιάς», με στόχο να πουλήσουν την παραγωγή τους- φρούτα και λαχανικά- και το κάνουν αυτό διότι δεν έχουν δικό τους χώρο για την έκθεση και πώληση των προϊόντων τους.
Κατεβαίνουν από τα ρετιρέ
Τα καταστήματα των 30 τετραγωνικών μέτρων έχουν μεγαλύτερη ζήτηση, κυρίως στο κέντρο της Σόφιας, καθώς τα ενοίκια για τέτοια καταστήματα μειώθηκαν περίπου κατά 45% την τελευταία διετία και προτιμώνται από μικρούς επαγγελματίες για τη στέγαση της επιχείρησής τους.
Στο μεταξύ, η μείωση των τιμών των ενοικίων και η διαμόρφωσή τους σε ιδιαίτερα ελκυστικά επίπεδα, οδήγησε πολλούς επαγγελματίες από διάφορους κλάδους, όπως οδοντίατροι και φυσιοθεραπευτές, να εγκαταλείψουν τα ... ρετιρέ και να επιλέξουν γραφεία σε ισόγειο χώρο, προκειμένου να καλύψουν τις επαγγελματικές τους ανάγκες.
www.ethnos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου