Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Νέα Δημοκρατία Οχι στο νομοσχέδιο για τις συγκοινωνίες

«Όχι» στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής λέει η Νέα Δημοκρατία με δήλωση του αρμόδιου τομεάρχη της κ. Μιχ. Παπαδόπουλου και παράλληλα επικρίνει την κυβέρνηση για τις αυξήσεις στα εισιτήρια. Την ίδια στιγμή, αίσθηση προκαλεί στο εσωτερικό της Ν.Δ. η παρέμβαση του γραμματέα Προγράμματος του κόμματος κ. Ευρ. Στυλιανίδη, ο οποίος νωρίτερα από την παρέμβαση του κ. Παπαδόπουλου που τόνισε ότι η Ν.Δ. υποστηρίζει ένα ενιαίο δημόσιο φορέα, με κοινωνικό χαρακτήρα, ανέφερε ότι θα μπορούσαν μια σειρά από δραστηριότητες των αστικών συγκοινωνιών να εκχωρηθούν στον ιδιωτικό τομέα.
Η Ν.Δ. καταψηφίζει το νομοσχέδιο, προβάλλοντας τα εξής επιχειρήματα: α) δεν έχει στρατηγικό σχεδιασμό, β) δεν υπάρχει οικονομικοτεχνική μελέτη, γ) καταργεί (αντικαθιστά) τις συλλογικές συμβάσεις, δ) προβλέπει μετατάξεις εργαζομένων, χωρίς κανένα κριτήριο και ε) στερείται κοινωνικού χαρακτήρα, καθώς δεν προβλέπει το κοινωνικό εισιτήριο που είχε εφαρμόσει η αξιωματική αντιπολίτευση, ως κυβέρνηση.
«Θεωρούμε ότι η κυβέρνηση με το νομοσχέδιο αυτό δίνει πρόχειρες εξετάσεις στο πλαίσιο του Μνημονίου, που υπέγραψε. Με ελάχιστη διαβούλευση 10 ημερών που- όπως είπαν οι εμπλεκόμενοι φορείς στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής- δεν ήταν ουσιαστική, το νομοσχέδιο κατατέθηκε την Παρασκευή και άρχισε να εξετάζεται τη Δευτέρα» τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος.
Ο κ. Στυλιανίδης θεωρεί ότι η σημερινή κατάσταση θα είχε αποτραπεί, εάν η κυβέρνηση προχωρούσε σε ένα σχέδιο στοχευμένων αποκρατικοποιήσεων οι οποίες θα μπορούσαν να είχαν αποφέρει και για το κράτος άμεσα έσοδα, αλλά βεβαίως να δημιουργήσουν και καλύτερη λειτουργικότητα κάποιων φορέων, «γιατί το κράτος δεν είναι επιχειρηματίας», όπως είπε.
«Θυμίζω ότι την δεκαετία του ΄90 όταν μέρος αυτών των υπηρεσιών επιχειρήθηκαν να δοθεί στον ιδιωτικό τομέα από τη ΝΔ, οι σημερινοί κυβερνώντες είχαν κάνει ασχημονίες, έγδυναν τους νέους ιδιοκτήτες στην πλατεία Ομονοίας και σήμερα βγαίνουν να καταγγείλουν για ελλείμματα αυτές τις υπηρεσίες μαζικών μεταφορών» τόνισε (Ρ/Σ ΝΕΤ) και συμπλήρωσε ότι θα μπορούσαν οι συγκοινωνίες να ιδιωτικοποιηθούν σε ορισμένες πτυχές και σε άλλες όχι.

http://www.tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου