Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Αμάν πια ρε !...ακόμα κοιμάσθε?...


48 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΧΑΡΕΣ, ΚΑΙ ΓΕΛΑΤΕ...ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΟΠΟΥΣ,
    ΦΩΤΗ,ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ.ΑΝΩΝΥΜΕ,ΑΦΡΟΔΙΤΗ,ΕΦΗ,ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ,ΛΙΑ,ΗΡΑ,ΣΟΝΙΑ,ΛΙΛΗ,ΜΑΡΙΛΙΖΑ,ΕΛΕΝΑ,Κ.Λ Π.ΠΑΙΔΙΑ ΦΤΙΑΧΤΕ ΕΝΑ ΚΑΦΕ,ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣΤΕ.ΕΓΩ ΦΕΥΓΩ ΠΑΩ ΤΗΝ ΚΟΡΗΜΟΥ ΣΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΕΦΩ ,ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ,ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΕΧΗ 8 ΠΡΩΙ 10 ΒΡΑΔΥ,ΠΩΣ ΘΕΛΕΤΑΙ ΠΟΙΗΜΑ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ,ΕΝΤΑΞΗ. ΚΑΙ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΗΤΟΣ Ν" ΑΝΤΕΞΕΙ,ΣΤΗ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΘΥΕΛΑ, ΜΟΝΑΧΟΣ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΛΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΡΧΟΜΑΙ,ΣΕ 15 ΛΕΛΤΑ .Ο ΜΠΑΜΠΑΣΟΥ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαρίζα, Αναστασία (Μελβούρνη), Αναστασία, ΗΡΑ, Αφροδίτη, ΣΟΝΙΑ, ΚΑΡΜΕΝ, Τρίαινα, Εφη, Λιλη, Alkona, lcravitz, Καλλίμαχο, Γ-Γ,
    ΝΙΩΤΗ, PREDATORUS,ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ.
    "ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ".

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα σε ολους/ες καλημερα φωτη(ωραιο και το νεο λογοτυπο)
    εφη που εισαι?(διαβασε τα χθεσινα μου σχολια γιατι εχω την εντυπωση οτι στενοχωρηθηκες)
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα κι απο μενα ! εχθες το βραδυ σας ανακαλυψα και διαπιστωσα οτι εισαστε μια ζεστη παρεα απ'αυτα που διαβασα..! καλως σας ηρθα.. :P θανασης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Θανάση και "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ"
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα φωτη ! χρονια πολλα και σε σενα..! οσο για το λογοτυπο δεν ξερω διοτι εχθες το βραδυ ανακαλυψα το μπλοκ.. παντως σαν αισθηση το περιβαλον ειναι ομορφο ! νοιωθω μια ζεστασια...
    θανασης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. α ! ξεχασα.. εχουμε το ιδιο επιθετο..! μανιο με λενε κι εμενα..
    θανασης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα θαναση καλος μας ηρθες!
    ΚΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλως σε βρηκα καρμεν..!
    θανασης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημερίζω την πιο όμορφη παρέα. Τις πιο ευαίσθητες ψυχούλες.
    Μια ζεστή γωνιά για ανταλλαγή σκέψεων, και γλυκιά κουβεντούλα.
    Καλημέρα Φώτη, ΗΡΑ , Αφροδίτη, Λία, Εφη, ΚΑΡΜΕΝ,Καλλίμαχο, ΝΙΩΤΗ, PREDATORUS,Alkona, lcravitz, Καλημέρα σε όλους.
    Μου έχετε γίνει μια γλυκιά συνήθεια που την αναζητώ καθημερινά. Να'στε καλά όλοι σας, και ευδιάθετοι για να σας τα φέρνει η ζωή όπως τα θέλετε.

    Μαρίζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΦΗ που εισαι?σε λιγο φευγω
    μου λειπει η θετικη σου ενεργεια....
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΧΟΥ!!!να δειτε που η εφη επεσε θυμα απαγωγης απο τους εξωγηινους τελικα....
    αρε φιλενεδα εγω φταιω και η ματαιοδοξια μου
    see you later.....
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

    μπα θα κάνει ναζάκια η θα την πλάκωσε το στρώμα
    το πήρε λίγο βαρία το θέμα εχθές........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΠΑ, ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΕΦΗ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ Μ'ΕΝΑ ΘΕΟΓΚΟΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ ΣΑΣ ΛΕΩ!!

    Η ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. α μην μου λες τέτοια,
    με την ελπίδα ζω
    έφη αλήθεια είναι........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΦΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βοήθεια αδέλφια σώστε με!!! ΄Ενας εξωγήινος με κυνηγάει, γιατί δεν αντέχει λέει να ακούει άλλο να τους χαιρετάω. Αλλά δεν φταίω εγώ, η ΝΑΣΑ φταίει, που με ηπάτησε. Μου 'πε ότι οι εξωγήινοι είναι κάτι πράσινα μικροσκοπικά ανθρωπάκια και αυτός είναι 3 μέτρα. Και δεν μπορώ να δοκιμάσω αν ισχύει αυτό που είπε ο Λαζόπουλος για τα αυτιά, πηδάω πηδάω αλλά δεν τα φτάνω. (κατάλαβες Κάρμεν; α, ρε συ με κοψοχόλιασες εχτές).
    Χιούστον, έχουμε πρόβλημαααααααααααααααααααααα.
    Α, ρε , αν ξαναεμπιστευτώ εγώ Αμερικανους να μου τρυπήσετε τη μύτη.

    ΄Ενα θερμό καλημέρα κι από δω στον ΕτΚ - σε ευχαριστώ για τα τετράστιχα και τα καλά σου λόγια- στον Νιώτη-σ' ευχαριστώ κι εσένα για τα ποιηματάκια σου - είστε γλυκύτατοι κι οι δυο.
    Επίσης ένα θερμό καλημέρα στο Φώτη, στην Ευαγγελία, στον Καλλίμαχο, στην Κάρμεν, στη Φρύνη, στη Σταυρούλα, στον Icravitz, στον Predatoroys, στην Αφροδίτη, στο Γ_Γ, στη Μαρίζα, στη Λία, στις Αναστασίες μας, στη Λιλή, στη Σόνια, στην ΄Ηρα, στον Αλκονα,στον Παναή,στους ανώνυμους και στο νεοφερμένο Θανάση. Καλώς όρισες. ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημέρα και από μένα σε όοοοολη την παρέα!!φιλάκια πολλά και πάντα χαμόγελο στα πρόσωπά σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μια καλημέρα κ από μένα σε όλους σας.....
    Φώτη μου πολύ ωραίο το λογότυπο(από έναν ευαίσθητο καλιτέχνη τί περιμένεις?????),"φωτεινό",χαρούμενο κ ελπιδοφόρο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα κι από μένα παιδιά.
    Υγεία, Χαρά, Ευτυχία σε όλους σας.

    ΕΛΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kαλημέρα και σε σένα ΄Ελενα. ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΘΑΝΑΣΗ ΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ, ΕΙΜΑΙ Ο ΝΙΩΤΗΣ Ο ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ.
    ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗ.
    "ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΤΥΧΗ ΕΦΗ ΜΟΥ
    ΣΤΗ ΤΩΡΙΝΗ ΖΩΗ ΣΟΥ,
    ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΟΥ
    ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ".
    ΦΙΛΙΚΑ
    ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝΩΝΥΜΕ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΤΗ ΕΦΗ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προς την κουτσομπόλα της γειτονιάς μου.
    ΄Οχι, στο ορκίζομαι, να φάω τα κόκαλά μου, δεν ήταν θεογκόμενος, πανάσχημος ήταν, αλλά τον είδες ψηλό και σου γυάλισε. 3 μέτρα μπόι δεν είναι και λίγο πράγμα. ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Kαλημερα σε ολους τους καλους φιλους! Νιωτη φιλε θα σε δω μη τρελλενεσε. Λια πολυ χαιρομαι που σε βλεπω, Εφη, Μαριζα, Αφροδιτη, Αναστασιες σε Αθηνα και Μελβουρνη, Ηρα αν ξεχασα καποιον σας στελνω ολες τις καλημερες του κοσμου. Φωτη speak you after time.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. γεια σου νιώτη, δεν την δέχομαι την συγνώμη σου
    γιατί δεν υφίσταται κανένα θέμα φιλικά ο ανώνυμος........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ΤΗ ΚΑΝΗΣ ΑΠΟ ΥΓΕΙΑ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ, ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ .. ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΕΞΗ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΩ, ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟ Σ' ΑΓΑΠΩ
    ΤΙ ΝΙΩΘΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ.ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΔΕΚΑ, ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ. ΚΑΙ Ο ΝΙΩΤΗΣ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΜΑΧΟ ΑΚΟΜΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΜΕΝΗ,ΣΤΗΣ 17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ,ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ,ΚΑΝΩΝΙΣΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΗΣ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλημερα εφη και νιωτη ! σας ευχαριστω για την υποδοχη σας...! οπως ολους βεβαια ! θανασης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να 'σαι καλά Θανάση. ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΘΑΝΑΣΗΜΟΥ ΘΑΝΑΣΗΜΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝ ΤΩΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΣΕ ΓΥΡΕΥΑ ΣΕ ΓΥΡΕΥΑ, ΣΤΗ ΦΤΩΧΟΓΕΙΤΟΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑ ΜΟΝΟΣ Ο ΦΤΩΧΟΣ, ΚΑΙ ΤΡΟΟ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. πολυ καλο νιωτη ! σας ευχαριστω πολυ ολους για το θερμο καλοσορισμα σας ! κι εγω αυτο πιστευω αφροδιτη , οτι σε λιγο καιρο δεν θα κανω χωρις εσας..! θανασης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!
    ΜΟΛΙΣ ΞΥΠΝΗΣΑ! ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΛΗΜΕΡΙΖΩ!
    ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ Η ΥΠΝΑΡΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ!...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΣΟΦΕ! ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΕΓΡΑΨΕ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΟΥΛΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ!
    ΜΑΡΙΖΑ ΤΙ ΓΛΥΚΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ;;
    ΔΙΚΑΙΕ ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΛΑΚΩΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΕΥΣΤΟΧΟΣ!
    ΝΙΩΤΗ ΒΟΤΑΝΟΛΟΓΕ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΟΥ ΑΡΓΕΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ! ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΦΙΑΧΝΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!
    ΚΑΡΜΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΗΚΕΣ! ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΕΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΡΕΧΕΙΣ!...
    ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΛΑΒΕΙΣ ΟΛΑ;...
    ΛΙΑ ΣΟΥ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
    ΗΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;;
    ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΘΑΝΑΣΗ! ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΑΙΝΑ ΣΤΗ ΛΙΛΗ, ΣΤΟ Γ-Γ, PREDATOROUS KAI ICTRAVITZ!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ
    ΑΦΡΟΔΙΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΦΟΥΣ, ΓΙΑΤΗ ΓΙΑΤΗ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΙΣΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΑΦΟΥ ΕΧΗΣ ΑΠΩΝΥΜΟ,ΓΙΑΤΗ ΓΙΑΤΗ ΕΠΩΝΥΜΕ ΕΙΣΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΩΝΥΜΟ, ΓΙΑΤΗ ΓΙΑΤΗ,ΓΙΑΤΗ, ΓΙΑ ΤΗΣ ΓΡΙΑΣ ΤΟ ΒΡΑΚΗ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΡΙΤΗΚΗ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. φίλε μου νιώτη αν και δεν το κατέχεις και πολυ
    το θέμα, μέσα απο την συνεχόμενη προσπάθεια
    που καταβάλεις πιστεύω πως με το πλήρωμα του
    χρόνου θα το χεις.

    φιλικά ο φίλος σου ο ανώνυμος........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νιώτη, στη Ρουμανία μένεις; Γιατί θυμάμαι ότι και πριν λίγο καιρό εκεί ήσουν. ΄Η κάνω λάθος; ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΝΑΙ ΕΦΗ ΕΧΩ ΕΚΕΙ ΦΙΛΟΥΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ
    ΚΑΘΕ 2 ΜΗΝΕΣ ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ 10 ΗΜΕΡΕΣ, ΣΤΗ ΤΡΑΝΣΙΛΒΑΝΙΑ ΣΤΟ ΣΙΜΠΙΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ ΓΙΑ ΧΑΒΑΛΕ ΤΟ ΚΑΝΩ , ΕΙΜΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ ΒΟΤΑΝΟΛΟΓΟΣ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΖΩΗ ΕΚΕΙ ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ
    ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑ ΠΕΡΙΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ. ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΑΦΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΗ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΓΙΑΤΗ ΤΟ ΚΑΝΩ, ΜΑΝΤΕΨΕΤΟ ΓΙΑΤΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΟ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΧΩ ΑΝΑ ΦΙΛΟ ΕΔΩ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΜΑΧΟ ΜΟΝΟ ΑΦΤΟΝ, ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΦΙΛΟΣΤΟΥ,ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ, ΠΑΡΕΜΕ ΤΗΕΦΩΛΟ ΣΕ 15 ΛΕΠΤΑ ΕΦΤΑΣΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΦΙΛΙΚΑ ΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πως να το πω βρε νιώτη μου
    που μ' άφηκες σημάδι
    σαν τα σβησμένα κάρβουνα
    ειν' η καρδιά μου μαύρη........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. εμ τι μόνο θα αφιερώνεις ποιηματάκια να δέχεσαι
    και κανένα.αλήθεια κάνα βότανο για της συνεχόμενες
    καούρες παίζει να μας πεις διοτι δεν γίνεται να
    την βγάζω ολο με malox........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χαιρετώ τους αγαπημένους φίλους και φίλες.
    Ύπάρχει κάποιο πρόβλημα στο τηλέφωνό μου και
    στο internet.Μόλις αποκατασταθεί,θα είμαι κοντά
    σας.
    Φώτη μου,σήμερα θα τοποθετήσουμε το φίλτρο.
    Δεν σηκώνω το τηλέφωνο,γιατί μετά δεν έχω
    internet.'Ωραίο το λογότυπο !!!!
    Πολλά φιλιά σε όλους.
    Φρύνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα σε όλους σας.
    ΚΑΡΜΕΝ, Φρύνη, νάστε "όλοι" καλά.
    ΚΑΡΜΕΝ λέω να αναρτήσω την "Πριγγηπέσα"
    του Σωκράτη Μάλαμα...τι λες?..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. σαν μην το θυμαμαι αυτο το τραγουδι...
    πως παει?αλλα λεω κι αλλα κανω?
    καλη επιλογη θα περιμενω....
    ΚΑΡΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. οταν δεν πεθαινει ο ενας για τον αλλον ειμαστε ολοι νεκροι.. τασος λιβαδιτης
    αφιερωμενο σε μια ψυχη !

    θανασης

    ΑπάντησηΔιαγραφή