Το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο, παραδέχεται πως το 8,7% των χρηστών του Facebook, δηλαδή 83,09 εκατομμύρια σε σύνολο περίπου 955 εκατ., δεν είναι πραγματικοί!
Σε τι κατηγορίες όμως ανήκουν αυτοί οι "ψεύτικοι" χρήστες; Το 4,8% είναι διπλά προφίλ του ίδιου προσώπου, το 2,4% αφορά λογαριασμούς που έχουν δημιουργήσει διάφοροι χρήστες για μία εταιρία, ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό ή το...αγαπημένο κατοικίδιο ζωάκι τους, ενώ το 1,5% είναι χρήστες που θεωρούνται «ανεπιθύμητοι» και συνήθως έχουν δημιουργήσει κάποιο προφίλ μόνο και μόνο για να στέλνουν μηνύματα «spam» ή άλλο περιεχόμενο.
Σύμφωνα με το BBC, η εκτίμηση αυτή, η οποία περιέχεται σε έγγραφα που κατέθεσε το κοινωνικό δίκτυο στην Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, έρχεται σε μία εποχή που αυξάνεται η ανησυχία για την αξία του δικτύου στο πεδίο του μάρκετινγκ και της στοχευμένης διαφήμισης. Τα νέα στοιχεία δείχνουν ότι πάνω από 83 εκατ. «χρήστες» στην πραγματικότητα είναι ανύπαρκτοι ή άχρηστοι για τους διαφημιστές.
Όπως και να έχει, χρειάζεται μεγάλη προσοχή και το καλύτερο θα ήταν να γνωρίζουμε τα άτομα που αποδεχόμαστε ως φίλους!
Σε τι κατηγορίες όμως ανήκουν αυτοί οι "ψεύτικοι" χρήστες; Το 4,8% είναι διπλά προφίλ του ίδιου προσώπου, το 2,4% αφορά λογαριασμούς που έχουν δημιουργήσει διάφοροι χρήστες για μία εταιρία, ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό ή το...αγαπημένο κατοικίδιο ζωάκι τους, ενώ το 1,5% είναι χρήστες που θεωρούνται «ανεπιθύμητοι» και συνήθως έχουν δημιουργήσει κάποιο προφίλ μόνο και μόνο για να στέλνουν μηνύματα «spam» ή άλλο περιεχόμενο.
Σύμφωνα με το BBC, η εκτίμηση αυτή, η οποία περιέχεται σε έγγραφα που κατέθεσε το κοινωνικό δίκτυο στην Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, έρχεται σε μία εποχή που αυξάνεται η ανησυχία για την αξία του δικτύου στο πεδίο του μάρκετινγκ και της στοχευμένης διαφήμισης. Τα νέα στοιχεία δείχνουν ότι πάνω από 83 εκατ. «χρήστες» στην πραγματικότητα είναι ανύπαρκτοι ή άχρηστοι για τους διαφημιστές.
Όπως και να έχει, χρειάζεται μεγάλη προσοχή και το καλύτερο θα ήταν να γνωρίζουμε τα άτομα που αποδεχόμαστε ως φίλους!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου