Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Αμανπιαρε!...ακόμα κοιμάστε;...





  "ΚΑΛΗ  ΣΑΣ  ΜΕΡΑ"

5 σχόλια:

  1. καλημερα σε ολους σας να περνατε καλα και να μην σταματατε να αγωνιζεσθε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Κάρμεν, καλημέρα Φώτη κ.λ.π. φίλοι που θα ακολουθήσουν.
    Η Σταυρούλα τι έγινε βρε παιδιά ξέρει κανείς τι κάνει; την έχω χάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα φίλοι μου!καλημέρα και στις όμορφες κυρίες του αμαν πια ρε...Φώτη φίλε μου τι κάνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαίρη μου ευχαριστώ για το ενδιαφέρων αλλά η κούραση πολύ και τα χέρια πονάνε τώρα δουλεύω 11 με 12 ώρες στην δουλειά .Ελπίζω να πέρασες καλά στης ολιγοήμερες διακοπές σου ,καλημέρα σε όλοι την παρέα.Να είστε όλοι καλά και να περνάτε υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχετε ολοι σας την καλημερα μου και την ευδαιμονια της καλης προθεσης για υγεια και προοδο. Οι εποχες αυτες ειναι καταλληλες για να δειξουμε την αξια ο καθενας μας απεναντι στην σμυκρινση ανθρωπινων αξιων της Παγκοσμιοποιησης. Σταυρουλα παντα αξια νασαι και οι ωρες αυτες ναχουν ανταποκριση στις προσμονες σου. Καλημερα σε ολο τον κοσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή