Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Τι τρώμε;...





  
"Φιλετίνια Κοτόπουλου Σωτέ 
  με Λευκό Κρασί και Κανέλα"








 Συστατικά

* 4 στήθη κοτόπουλου
* 1 φλιτζ. λευκό κρασί
* 1 φλιτζ. ζωμός κότας
* 1/4 κ. γλυκού κανέλα
* 3-4 κ. σούπας ελαιόλαδο
* αλάτι, πιπέρι φρέσκο
* για τη γαρνιτούρα:
* πράσινη σαλάτα ή ρύζι

Προετοιμάζουμε το χώρο εργασίας. Κόβουμε τα στήθη του κοτόπουλου σε φέτες περίπου ενός εκατοστού και αλατοπιπερώνουμε. Βάζουμε σε ένα τηγάνι το ελαιόλαδο να ζεσταθεί και ρίχνουμε τα φιλετίνια. Τα σωτάρουμε καλά από όλες τις πλευρές μέχρι να αρχίσουν να ροδίζουν. Σβήνουμε με το λευκό κρασί και αφήνουμε να εξατμιστεί το αλκοόλ. Προσθέτουμε το ζωμό κότας και συνεχίζουμε το μαγείρεμα σε δυνατή φωτιά μέχρι να εξατμιστούν τα μισά υγρά. Προσθέτουμε τη κανέλα και ανακατεύουμε. Αποσύρουμε και σερβίρουμε σε ίσιο πιάτο με γαρνιτούρα πράσινης σαλάτας ή ρυζιού.
Καλή σας όρεξη...

http://www.clickatlife.gr/syntages

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου