Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Αμανπιαρε!...ακόμα κοιμάστε;...





  "ΚΑΛΗ  ΣΑΣ  ΜΕΡΑ"

10 σχόλια:

  1. καλημερα στους φιλους και φιλες...να ειστε καλα...
    εφουλα σε χασαμε!...αρμενισες σε αλλη χωρα σε αλλα μερη?...καλημερα και σους επομενους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Φώτη Κάρμεν Καρμενούλα για ότι θέλεις είμαι εδώ τα πρωινά .Καλημέρα σε όλους Την χάσαμε την Πατρίδα μας και φύλο δεν κουνιέται .Πριν λίγα χρόνια κάψανε σχεδόν την Αθήνα δικαίως; δεν ξέρω ήταν ένα παιδί .Δεν εξηγούσε όμως όλο αυτό το μπάχαλο που είχε γίνει .Τώρα μας ξεπουλάνε μας βιάζουν όλους και;;;; τίποτα άκρα του τάφου σιωπή. Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ Ο ΓΑΠΑΣ ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ΦΩΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΜΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ Η ΒΛΑΜΕΝΟΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπα Μάλλον βλαμμένοι .Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΟΛΑΒΕ ΚΑΙ ΣΕ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ Ο ΓΑΠ 9.41? η ΣΕ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ Η 6ΕΤΙΑ ΤΟΥ ΚΩΜΙΚΟΥ ΘΙΑΣΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΖΕΙ? ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΣΥΛΑ ΛΙΑΠΗΔΕΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΣΚΑΤΟΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΠΗΔΗΞΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ 10 ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΤΟΝ ΞΕΧΝΑΩ ΤΩΡΑ. ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝ ΚΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΟΥΝ. ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΣΥ ΣΚΑΤΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΣΕΙ ΜΑΛΟΝ ΤΡΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΕΖΕΙΣ
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟΥ!
    ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΕ
    ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΟΥΝΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΛΛΗΝΑΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΛΗ ΚΑΤΗΦΕΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...! Ο ΜΠΑΜΠΙ ΝΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΣΕΙ=ΕΣΥ ΜΑΛΟΝ= ΜΑΛΛΟΝ ΘΥΜΟΥΝΤΕ= ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΡΟΣ 5.59 μ.μ.
    ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ ΜΠΑΛΚΟΝΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή