Παρασκευή, 29 Μαΐου 2015

ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Προσοχή: Μη σηκώσετε το τηλέφωνο αν δείτε αυτό τον αριθμό!!!...

Προσοχή: Μη σηκώσετε το τηλέφωνο αν δείτε αυτό τον αριθμό   Νέα τηλεφωνική απάτη έχουν σκαρώσει επιτήδειοι που κερδίζουν μεγάλα ποσά εις βάρος ανυποψίαστων πολιτών. Το κόλπο που έχουν σκαρφιστεί οι επιτήδειοι έχει ως εξής: Αρχικά, το θύμα δέχεται μια κλήση με απόκρυψη αριθμού, στην οποία πληροφορείται ότι έχει κερδίσει δωρεάν διακοπές, αλλά για να λάβει το δώρο του πρέπει να τηλεφωνήσει σε έναν αριθμό. Όταν το ανυποψίαστο θύμα τηλεφωνεί στο συγκεκριμένο αριθμό υψηλής χρέωσης (αριθμοί 901ΧΧΧΧΧΧΧ), το τηλέφωνο του χρεώνεται με ένα υπέρογκο ποσό. Ειδικότερα, τις τελευταίες ημέρες καταγράφηκαν αρκετές καταγγελίες πολιτών.
 Τα περιστατικά αυτά ήδη διερευνώνται από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ωστόσο, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα εξαπάτησης πολιτών και απώλεια χρημάτων μέσω των λογαριασμών τηλεφώνου, επισημαίνονται τα ακόλουθα: Οι τηλεφωνικές κλήσεις προς αριθμούς υψηλής χρέωσης και η χρήση Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (Υ.Π.Π.) (http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Faq_YPP.html) συνεπάγονται ιδιαίτερα αυξημένο κόστος κλήσεων και μηνυμάτων SMS (χρέωση είτε ανά κλήση, είτε ανά λεπτό, είτε ανά εισερχόμενο / εξερχόμενο μήνυμα).
 Η συμμετοχή σε διαγωνισμούς εταιρειών με δώρα προϋποθέτει την αποδοχή των «όρων συμμετοχής», οι οποίοι πρέπει να έχουν κατατεθεί σε συμβολαιογράφο. Σε περίπτωση που δέχεστε ενοχλήσεις από Παρόχους Υ.Π.Π. για λόγους προώθησης Υ.Π.Π., ή έχετε εγγραφεί σε Υ.Π.Π. χωρίς τη συγκατάθεσή σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (www.dpa.gr).
 Αν θεωρείτε ότι μέσω κάποιας Υ.Π.Π. απειλήθηκε ή διακυβεύθηκε το απόρρητο των επικοινωνιών σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (www.adae.gr). Επίσης, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (www.eett.gr) για την εξέταση καταγγελιών που αφορούν την εξασφάλιση της ορθής ενημέρωσης των καταναλωτών για τις Υ.Π.Π. και τον έλεγχο της χρέωσης των καταναλωτών, όταν δεν λαμβάνουν υπηρεσία, εφόσον έχετε ήδη απευθυνθεί στους Παρόχους Υ.Π.Π., αλλά δεν έχει βρεθεί λύση στη μεταξύ σας διαφωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου