Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

ΖΩΗ & ΣΤΥΛ. ΕΒΕΛΙΝΑ ΠΑΠΟΥΛΙΑ.....Εζησα μια εμπειρια....

ΣΟΚ: Η Παπούλια Και μας σήκωσε το πετσί, δυο σπιθαμές με όσα ακούσαμε από εκείνη. Βέβαια, η ηθοποιός μπορεί να πέθανε (!) στον ύπνο της… όμως γύρισε πίσω στη ζωή και κοντά μας!
 Η Παπούλια, λοιπόν, περιγράφει την μεταφυσική εμπειρία της. «Είναι κάτι που δεν το ξέρουν πολύ. Πέθανα στον ύπνο μου. Είχα ένα πρόβλημα με την καρδιά μου, φύσημα, και κάποια στιγμή διεγνώσθη ότι μπορεί να πάθω κάτι.
Κάποια στιγμή λοιπόν πέθανα στον ύπνο μου. Είδα ένα φως στο πουθενά να με τραβάει και να μου γίνεται η ερώτηση αν θέλω να μείνω ή να φύγω. Αποφάσισα να μείνω», είπε. Και δεν ήταν αυτή η μόνη της εμπειρία, αφού μετά το βράδυ εκείνο, είχε κι άλλες πολλές. «Ένα βράδυ κοιμόμουν και ξαφνικά ήρθε πάνω από το πρόσωπό μου ένας τεράστιος άνδρας. Εγώ τον κοιτούσα και δεν μπορούσα να πω τίποτα.
 Όταν αυτή η αύρα έφυγε, ρώτησα τον πρώην άνδρα μου αν είχε δει κάποιον. Του τον περιέγραψα και μου είπε ότι έτσι ήταν ο θείος του στον οποίο άνηκε το σπίτι που μέναμε», αποκάλυψε και μας έσκιαξε τους έρμους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου