Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

ΕΛΛΑΔΑ. Φτωχότερο το ελληνικό πεντάγραμμο: "ΕΦΥΓΕ" ο συνθέτης και στιχουργός Χάρης Καλούδης...

Φτωχότερο το ελληνικό πεντάγραμμο: Πέθανε ο συνθέτης και στιχουργός Χάρης Καλούδης Πιο φτωχό είναι πλέον το ελληνικό πεντάγραμμο καθώς έφυγε από τη ζωή ο στιχουργός και συνθέτης πολλών μεγάλων επιτυχιών, Χάρης Καλούδης. Ο γνωστός μουσικός, σύμφωνα με πληροφορίες, αντιμετώπιζε προβλήματα με την υγεία του, ενώ το 2013 βρέθηκε για έξι μήνες καθηλωμένος στο κρεβάτι έπειτα από εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη.
 Ο Χάρης Καλούδης για πολλά χρόνια ήταν το πρώτο μπουζούκι του Σταμάτη Γονίδη και στενός συνεργάτης του Πασχάλη Τερζή. Κάποιες από τις επιτυχίες που μας άφησε κληρονομιά είναι τα τραγούδια «Εγώ δεν είμαι αετός» του έχει τραγουδήσει ο Πασχάλης Τερζής, το «Ποια θυσία» (Άντζελα Δημητρίου)
 το «Εγώ είμαι η Ρίτα» (Ρίτας Σακελλαρίου). Συγκλονισμένοι από το θάνατο του συνθέτη, οι διαχειριστές της σελίδας του Πασχάλη Τερζή στο facebook, ανέβασαν το τραγούδι "Εγώ δεν είμαι αετός"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου