Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. Εισοδηματικά κριτήρια για πολύτεκνους – τρίτεκνους στις μετεγγραφές!...

Εισοδηματικά κριτήρια για πολύτεκνους - τρίτεκνους στις μετεγγραφέςΑλλάζει το ισχύον πλαίσιο των μετεγγραφών Για τις μετεγγραφές τοποθετήθηκε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς αφήνοντας να διαφανεί και τη τακτική που θα ακολουθήσει το Υπουργείο Παιδείας ως προς τις μετεγγραφές του ακαδημαϊκού έτους 2015-16. Ο υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι δεν μπορεί να γίνονται μονότροπα οι μετεγγραφές -για κοινωνικούς λόγους ενώ υποστήριξη ότι πρέπει αυτές να γίνονται αποκλειστικά με κριτήρια που έχουν σχέση με εισοδήματα και κοινωνικές ανάγκες
. Ο κ. Μπαλτάς ανέφερε μεταξύ των άλλων ότι τα εισοδηματικά κριτήρια ήταν ανύπαρκτα για τους τρίτεκνους και πολύτεκνους λέγοντας ότι στους μετεγγραφόμενους του 2014-15 υπήρχαν και τέκνα εύπορων οικογενειών. «Αυτά πρέπει να τα αλλάξουμε» τόνισε ο υπουργός. Ο υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε και στην ευθύνη συμπλήρωσης του μηχανογραφικού λέγοντας ότι «πρέπει ταυτόχρονα οι γονείς έχοντας –και εμείς και αυτοί- συνείδηση των δυσκολιών, να έχουν μια μέριμνα ότι είναι πολύ πιο ακριβό για τους ίδιους, να σπουδάσουν τα παιδιά μακριά από το σπίτι τους. Και όσο μπορεί η πολιτεία στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βρίσκεται, θα βοηθήσει. Να καταλάβουν, όμως, ότι δεν μπορεί να τα κάνει όλα. Και άρα να υπάρχει και μια ευθύνη ως προς το πώς συμπληρώνουν τα παιδιά τα μηχανογραφικά».
 Ως προς το θέμα των μετεγγραφών στις Αρχιτεκτονικές Αθήνας και Θεσσαλονίκης ο υπουργός δήλωσε ότι «προσπαθήσαμε να μιλήσουμε με την Αρχιτεκτονική Σχολή και της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, να τους πείσουμε κατά το δυνατόν να αποσύρουν την προσφυγή, ακριβώς για λόγους ισονομίας. Δικαίως –ίσως- από τη μεριά τους είπαν να περιμένουμε τι θα αποφασίσει το Συμβούλιο της Επικρατείας και βλέπουμε». Ο κ. Μπαλτάς τόνισε ότι με αυτή την έννοια είμαστε εκεί. Νομικά και θεσμικά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα παραπάνω, παρά εάν χάσουν οι Αρχιτεκτονικές την προσφυγή να βοηθήσουμε όσο μπορούμε ως Υπουργείο να ενισχυθούν στοιχειωδώς διδακτικά –ψάχνουμε να βρούμε συναφείς τρόπους- οι δύο αυτές Σχολές». Καλόγηρος Βασίλειος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου